Skravletråd !!

Er på jobb til 23.15 :) sliten etter ei lang uke! 7 dager med jobb. Bli godt med en fridag i morgen :) men da må jeg vaske ned resten av huse vi har solgt! :(
 
God morgen :) spist frokost nå....egg med stekt jubelsalami :p Håper å få ferdig badet i løpet av de to neste dagene. Gikk tom for silicon på lørdag,så fikk ikke gjort noe i går :-(
 
Sitter på legekontoret og venter... Har bare 1,5 time igjen.... Drukket det ekle sukkervannet..
 
Her er formen dårlig så gikk tidlig hjem fra jobb faktisk. Magesmerter, trøtt, sliten, generelt ubehag. Sykdom (forkjølelse) hos hele familien merkes godt. Blir sliten :/
 
jeg får klage litt i skravletråden..
kan begynne med at jeg var hos jm i dag... har en super søt, jordnær jormdor som ikke ser på vekten og BMIen når hun snakker til meg... og som er villig til å forklare ting, og villig til å høre hvordan det var sist etcetc...
men jeg har fått ny uvi... og ligger no paddeflat på sofaen og er bare utkjørt... troligens må gubben kjøre ut for å hente medisinene mine senere siden jeg er rett og slett bare utkjørt no... kan være det er en kombinasjon at jeg har fått en ny infeksjon og at jeg måtte alt fortidlig opp i dag (sover dårlig om natten tar det som regel igjen på morgen/dagtid... det har jeg ikke fått gjøre i dag... )
 
Endelig fredag og helg! Denne dagen har sett frem til noen måneder nå. Vi har endelig skrevet fra oss og gidd fra oss nøklene til huset vi har solgt, stor lettelse fra skuldrene. Et kapittel er over :)

Nå venter bare mange nye :D

Ha en fin helg!
 
jeg får klage litt i skravletråden..
kan begynne med at jeg var hos jm i dag... har en super søt, jordnær jormdor som ikke ser på vekten og BMIen når hun snakker til meg... og som er villig til å forklare ting, og villig til å høre hvordan det var sist etcetc...
men jeg har fått ny uvi... og ligger no paddeflat på sofaen og er bare utkjørt... troligens må gubben kjøre ut for å hente medisinene mine senere siden jeg er rett og slett bare utkjørt no... kan være det er en kombinasjon at jeg har fått en ny infeksjon og at jeg måtte alt fortidlig opp i dag (sover dårlig om natten tar det som regel igjen på morgen/dagtid... det har jeg ikke fått gjøre i dag... )

Uff,så kjipt da. Håper du blir kvitt det fort:)
 
Back
Topp