Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Veldig mye penere!
Sitter på legekontoret og venter... Har bare 1,5 time igjen.... Drukket det ekle sukkervannet..
Er på jobb til 23.15 sliten etter ei lang uke! 7 dager med jobb. Bli godt med en fridag i morgen men da må jeg vaske ned resten av huse vi har solgt!
God morgen
Planer for dagen ?God morgen
Planer for dagen ?
Så greitBetalt regninger ryddet bort alt vi har rivd fra badet,nå skal jeg ta på silicon i noen skjøter på badet nå si jeg ser fram til å få det ferdig! Du da? Planer?
jeg får klage litt i skravletråden..
kan begynne med at jeg var hos jm i dag... har en super søt, jordnær jormdor som ikke ser på vekten og BMIen når hun snakker til meg... og som er villig til å forklare ting, og villig til å høre hvordan det var sist etcetc...
men jeg har fått ny uvi... og ligger no paddeflat på sofaen og er bare utkjørt... troligens må gubben kjøre ut for å hente medisinene mine senere siden jeg er rett og slett bare utkjørt no... kan være det er en kombinasjon at jeg har fått en ny infeksjon og at jeg måtte alt fortidlig opp i dag (sover dårlig om natten tar det som regel igjen på morgen/dagtid... det har jeg ikke fått gjøre i dag... )