Skravletråd !!

Gikk kjempebra!:D fikk se en fantastisk fin liten kar, som sprellet og tuttet på hånden❤️ alt så bra ut:)
Så forferdelig å høre om venninnen din:( må være grusomt. Har selv mistet tre, men det var før uke 12, uke 19 må være helt knusende:(

Så herlig!! Blir gøy med en liten gutt :) spent på hva jeg får.

Ja, skikkelig grusomt.. Hun hadde en blødning i uke 12, fikk på tilig ultralyd, sprell levende baby. Så kommer hun tilbake på ordinær ultralyd så har det sluttet å vokse ikke lenge etter tul :(

Uten at kroppen har gidd noe signal.. :(
 
Så herlig!! Blir gøy med en liten gutt :) spent på hva jeg får.

Ja, skikkelig grusomt.. Hun hadde en blødning i uke 12, fikk på tilig ultralyd, sprell levende baby. Så kommer hun tilbake på ordinær ultralyd så har det sluttet å vokse ikke lenge etter tul :(

Uten at kroppen har gidd noe signal.. :(

Huff. Det må no være veldig uvanlig at det dør etter at man har sett at alt er bra og riktig koblet på tul. Og veldig kjipt av kroppen å la d gå flere måneder uten å si i fra!
 
Hva var dere hatt til middag i dag da? Her ble det hjemmelagde kjøttkaker med rotgrønnsaker potet,makaroni og brun saus :)
 
Hva gjør folk på i dag? Eg sitter og teller ned til toåringen skal legges så eg kan legge meg selv... Eg er sliten i dag...
 
Back
Topp