Skravletråd !!

Nå er jeg og mannen på Gardermoen klar for en uke ferie på Rhodos. Men jeg klarte selvfølgelig å løfte kofferten litt skeivt, og fikk vondt i ryggen... Håper virkelig det gir seg i løpet av kort tid!
 
Nå er jeg og mannen på Gardermoen klar for en uke ferie på Rhodos. Men jeg klarte selvfølgelig å løfte kofferten litt skeivt, og fikk vondt i ryggen... Håper virkelig det gir seg i løpet av kort tid!

God ferie og kos dere masse :) (misunnelig ) ryggen blir bra igjen på flyturen veit du. :) :)
 
Garantien gjelder ikke lengre. Vi kjøpte den brukt i juli ,forde hun mistet sin gamle iPad i flisegulve på hotellet i Syden.

Hva med å sjekke eBay? Mange kjøper til iPhone og andre telefoner der :)
 
Nå er jeg og mannen på Gardermoen klar for en uke ferie på Rhodos. Men jeg klarte selvfølgelig å løfte kofferten litt skeivt, og fikk vondt i ryggen... Håper virkelig det gir seg i løpet av kort tid!
Ååå kos dere masse
 
Hun er bare 9 år da ;-)

Hvordan er det å bytte sånn glass selv da? Får høre med svogeren min som handler mye på ebay :) Takk for tips :)
Vet ikke om det er så enkelt å fikse selv. Hvis du søker på Finn kommer det ofte opp slike som skifter glass. På Hamar der jeg bor er det iallfall en som har privat firma og driver med det :)
 
Har lyst til å sy gardiner til babyrommet, men stoff og stil hadde utrolig kjedelig utvalg.
Flere av mønstrene var sykt stressende!! Og kun et mønster med skyer som ikke regnet. Litt trist med regntunge skyer på barnerom da :(
 
Har lyst til å sy gardiner til babyrommet, men stoff og stil hadde utrolig kjedelig utvalg.
Flere av mønstrene var sykt stressende!! Og kun et mønster med skyer som ikke regnet. Litt trist med regntunge skyer på barnerom da :(
Ja det er det :/
 
Har lyst til å sy gardiner til babyrommet, men stoff og stil hadde utrolig kjedelig utvalg.
Flere av mønstrene var sykt stressende!! Og kun et mønster med skyer som ikke regnet. Litt trist med regntunge skyer på barnerom da :(
Enig! Vanskelig å finne noe helt perfekt der.
 
Idag har jeg ryddet i skapene på badet for å få plass til litt barneklær for igjen å få plass til babytøy på stellebordet. Tenkte at 2 åringen og babyen kan få hver sin hylle med det nødvendigste :) Kjenner jeg allerede har begynt med redebyggingen ;) Vis vedlegget 197680
Det så fint ut :p har lyst å begynne jeg også men ingen plasser å legge ting :(
 
Har vært på foreldremøte i dag. Det gikk veldig bra som alltid:) Nå lager jeg middag...stekte kjøttpølser med potet,gulrøtter,kålrot og sellerirot.
 
Jeg hentet ei litt sliten frøken i Bhg idag. Hun har hanglet litt hele helgen, hadde feber fredag. Ble sofakos med bøker, litt you tube og Brannmann Sam frem til leggetid og syns faktisk hun kom seg litt. Pottetett da, men.. Håper hun sover hele natta etter tre netter med endel oppvåkninger.

Jeg skal pakke kofferten for imorgen reiser jeg på kongress med jobben. Skal sove to netter på hotell. Må innrømme at det skal bli litt godt :p
 
Back
Topp