Skravletråd !!

God morgen:) har tatt bussen med dattra mi i dag...driver å over på å ta buss til skolen alene. Så nå husker jeg rundt i byen å venter på at mannen skal komme fra tidligvakt. :)
 
i dag er hele familien hjemme... gubben er sykemeldt pga lungebetennelse. jeg pga bekkenet og guttungen vel han våknet bare så seitn at vi fikk ikke levert han i bhg i noen lunde vetig tid...
 
Jeg er på konferanse på Lillehammer i to netter. Kom igår. Og mannen er hjemme med syk 2 åring. Deilig med litt alenetid og faglig påfyll :)
 
Akkurat kommer fra jobb, bare 4 timer :)

Fikk en dårlig nyhet idag.. En venninne av meg skulle på ordinær ultralyd, 19 uker på vei. Ingen hjerteaktivitet :( synes så synd på henne...
 
Er også litt lykkelig for tiden! Forrige uke kjøpte vi oss nytt hus, med 4 soverom, 2 bad og god plass til å bli en familie :) det gledes til innflytting!
 
Hvordan gikk det? :D

Gikk kjempebra!:D fikk se en fantastisk fin liten kar, som sprellet og tuttet på hånden❤️ alt så bra ut:)
Så forferdelig å høre om venninnen din:( må være grusomt. Har selv mistet tre, men det var før uke 12, uke 19 må være helt knusende:(
 
Back
Topp