Var fersk ananas spiste halve i går og tar andre halve i dag Ja uke 39 nå, så nå kan hun bare komme så en del av teksten min plutselig har forsvunnet nei ingenting ennå.. samme som det har vært siste 3 dagene nå med små rier og vondt i ryggen mamma er her nå og hun hadde laget frokost når jeg stod opp i dag
Hahaha.. ja tro meg med at man aldri vet når håndverkere dukker opp.. tror det er noe som skjer når man blir håndverker broren min er snekker og han er så distré.. husker ikke at han skal ringe opp igjen, at han skal ta med ting til deg osv
Så bra du har fått sovet i natt da
Uff.. jeg ville enten tatt det opp med naboen, men skjønner at det ikke alltid er så lett når man ikke kjenner de så godt, eller så ville jeg tatt en telefon til politiet, dyrebeskyttelsen eller Mattilsynet og forklart situasjonen.. man kan jo ikke ha hunder som står ute å uler og springer rundt på eiendommen til naboer og pisser hvor som helst håper det ordner seg så du kan få ha vogna ute på verandaen når snuppa kommer hadde de dere kjøpte med samme problemet med hundene eller har de kommet nå i siste tiden?
Nå vet jeg hva jeg glemte å kjøpe!!!ANANAS
men har kjøpt do da
Uff,kjipt med sånne masrier. Håper du slipper det så mye lenger nå.
Deilig å stå opp til frokost da
Faren min er snekker,så vet alt om håndtverkere: -p
Har snakket med hundefolket i dag. Tok det opp pent og pyntelig med dem,og de lovet å ta tak i det. Så da har jeg fortalt dem problemet,og hvis det ikke blir endring ringer jeg politiet og forhører meg. De hadde ikke hundene når forrige eier bodde her.