35 uker i dag og maks 3 uker igjen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Da har du ikke lenge igjen35 uker i dag og maks 3 uker igjen
Jeg har også svettet mye om natten i det siste. Er skikkelig plagsomt! Vi har det ikke varmt på rommet heller.
Jeg har sovet kjempedårlig i natt. Nå skal jeg snart kjøre datteren min på skolen, også levere bilen til moren min.
Det var masse snadder i den serien. Makroner,peanøtterte++mmmmmm!
Svettet noe forferdelig hele dagen i går.. har gitt seg litt nå, men får se om det varer hadde plutselig rier som kom med veldig korte pauser.. selvfølgelig når jeg fant frem rietelleren stoppet de
Håper du snart får sove bedre nå.. helt forferdelig når man ikke får sove skikkelig..
Mamma kommer hit snart, så da skal vi bytte bil skal få satt basen til bilstolen i bilen i dag
Nam.. må helt klart ta og sjekke ut
Huff så lite de passer på hundene sine da vi har en slik nabo også. her har jeg vurdert å ringe til omplassering for hunder. å så må eier hente derDa var peanøttkaka spist opp gitt
Vi skal ut å kjøpe do i morgen,så skal sette inn bilsetet etter det
Jeg er møkklei denne dårlige søvnen. Fikk en liten dupp på sofaen i dag,men det hjelper ikke når jeg gruer meg til natten.
Også er jeg sint på ene naboen her. De har 2 huskyhunder (sikkert ikke sånn det skrives) dem har stukket av flere ganger denne uken. Har skremt vettet av katten vår,og dem flyr rundt å tisser på alt. Skummelt er det også med to så store hannhunder løse. Jeg kommer til å dra bort å snakke til dem i morgen. Dem må klare å ta vare på hundene sine! Grrrrrr...kjenner jeg hisser meg opp av dette.
Huff så lite de passer på hundene sine da vi har en slik nabo også. her har jeg vurdert å ringe til omplassering for hunder. å så må eier hente der
Håpe det vil gå bedre med søvnen din
Da var peanøttkaka spist opp gitt
Vi skal ut å kjøpe do i morgen,så skal sette inn bilsetet etter det
Jeg er møkklei denne dårlige søvnen. Fikk en liten dupp på sofaen i dag,men det hjelper ikke når jeg gruer meg til natten.
Også er jeg sint på ene naboen her. De har 2 huskyhunder (sikkert ikke sånn det skrives) dem har stukket av flere ganger denne uken. Har skremt vettet av katten vår,og dem flyr rundt å tisser på alt. Skummelt er det også med to så store hannhunder løse. Jeg kommer til å dra bort å snakke til dem i morgen. Dem må klare å ta vare på hundene sine! Grrrrrr...kjenner jeg hisser meg opp av dette.
Huff dumt at hundene skremmer alle. men det er vell ikke så rartJeg vurderte å ringe politiet jeg. Er redd disse hundene.
Katten vår tør ikke gå ut.
Nå skal jeg prøve å sove litt
Da har du ikke lenge igjen
Ja men blir nok travelt også for din delNei ! Blir så deilig
Huff dumt at hundene skremmer alle. men det er vell ikke så rart
Hvordan har du sovet?
Nam kake.. har spist så mye banan og ananas jeg nå.. håper det gir det
Uff får virkelig håpe det ordner seg snart med søvnen da
Nei seriøst???? Hadde klikket i vinkel hadde noen rundt her hatt så uoppdragne hunder.. kjenner flere som har husky hunder, men de er bare så snille og veloppdragne.. ja er jo kjempeskummelt med så store hunder som man ikke vet hvordan de vil reagere på enkelte situasjoner.. regner med det ikke er bare du av naboene som irriterer seg over dette? Jeg ville nok gått sammen og snakket med naboen om dette, og se om de kan få noe dressur på hundene
Så kjipt med hundene. Har dere tatt det opp med naboen? Det er en egen hundelov som blant annet sier at hundene ikke skal være til sjenanse for andre. Det betyr for. eks. at de ikke skal komme bort til noen som ikke ønsker det, at de ikke skal hoppe på små barn - eller voksne for den saks skyld. Det er vi hundeeiere som er ansvarlig for at hundeloven blir fulgt og at både hunder og miljøet rundt skal ha det bra. Og hvis dette ikke blir fulgt er det noe som evt. politiet kan hjelpe med. Verken barn eller voksne skal måtte være redde. Det synes jeg er kjempetrist.
Oppfølger om hund: hundeloven paragraf 3 sier at:
En hundeholder skal vise aktsomhet for å unngå at hunden volder skade på folk, dyr, eiendom eller ting. Hundeholderen skal sørge for at hunden eller hundeholdet ikke er til urimelig ulempe for folk, miljø eller andre interesser. Blant annet skal hundeholderen søke å avverge at hunden eller hundeholdet skaper utrygghet for andre.
Den som er berørt, kan kreve overfor hundeholderen at en varig tilstand eller varige forhold som ikke gir tilstrekkelig sikkerhet, eller som volder urimelig ulempe, blir rettet.
https://lovdata.no/dokument/NL/lov/2003-07-04-74/KAPITTEL_4#§11
Mmmm ananas er så godt! Det beste er fersk (ikke i lake). Skjedde det noe da? Uke 39 i dag du nå kan jenta di komme ut
Doen som mangler nå Elektrikeren sa han skulle komme i månedskifte januar/februar. Men man vet aldri med disse håndtverkerne! Har lys der,men må ha stikkontakter til varmovn og hårføner el.
I natt har jeg sovet neeeesten hele natten våknet halv ni .
De bikkjene er det ikke kustus på. Dem er helt ville! Og de står å uler hele dagen. Hådde jeg målt blidtrykket,så hadde det vært skyhøyt i går.
Jeg tør ikke la datteren min og vennene være ute å leke. Her er ikke naboene så tett.... de to nærmeste er aldri ute på vinteren. Hundene bor bak skogen her.
Vis vedlegget 217141
Så bra du fikk sovet så lengeJeg våknet for 10 minutter siden!!!! Helt forvirret av å sove så lenge har bare tisset to ganger i natt
Nei,det er ikke så rart....ser ut som ulver,og dem er skikkelig ville. Hører dem står å uler nå
Så bra du fikk sovet så lenge
De som vekket deg?
Det der går da ikke ann! Krysser fingrene for at naboene er lydhøre - jeg hadde i allfall blitt glad hvis noen sa ifra til meg om det var noe. Og du må da kunne ha snuppa ute i egen hage uten å bekymre deg for uoppdragne hunder - eller rettere sagt uopodragne eiere. Stor klem!