Morsomt å se at mange nå nærmer seg termindato Må være en spennende tid for dere
Her har vesla blitt 17 dager
Her har vesla blitt 17 dager
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er kjempefornøyd med sengen min kjøpte den på skeidar på helgetilbud.. var satt ned fra 7000kr til 4000kr og den er bare så myk og deilig
Hehe.. ja har en følelse om at jeg kommer til og bli kjempesensitiv og grine av alt
Ja er kjedelig når man kjøper av sånne folk som "skjuler" feil og mangler og prøver og komme seg unna.. saken er sendt til selgers forsikringselskap, så nå er det bare og vente på de.. men kravet ligger inne på 430 000kr + saksomkostnader..
Har hatt en del smerter i ryggen og stråling ned over beina, og sove lite (våkna hver time, snudd meg og sovnet til etterhvert) har gitt seg litt nå, men virker som noe er på g nå.. får bare smøre meg med tålmodighet.. venninna mi som skal være med på fødsel kom i gårkveld og blir til i morgen, så satser på at noe skjer i løpet av dagen/natten
Ah...jeg trodde du hadde født nå jeg
Men du har bare kost deg i den myke gode sengen din hihi
Får håpe hun kommer mens hun har besøk Er kjedelig når man tror noe er på gang,også blir det ikke noe mer.
Har sett på ullared nå....for en gal verden
Får håpe saken din går fort ,så du får gjort det du skal med leiligheten din
Nå skal jeg prøve meg på litt husarbeid og baking
Haha.. skulke ønske jeg hadde gjort det, men er forhåpentligvis ikke lenge igjen begynt og få litt små rier igjen nå virker det som, og stråling nedover låret har startet igjen...
Ja får håpe hun kommer i dag eller i morgen nå
Hehehehe.. ja de er ganske spesielle på Ullared.. både de ansatte og kundene virker det som
Håper virkelig det blir fortgang i saken, og det tror jeg nok siden forsikringselskapet er klar over saken og har ventet på papirene i 2 mnd..
Har nettopp hatt besøk av barnevernet nå jeg, så støvsuga og ryddet før de kom.. nå er det full avslapping og bare vente i spenning
Holdt på å falle om på trilletur i går. viste seg det at blodprosenten min var ekstremt lav. ikkr så lav at man trenger blodoverføring heldigvis. Men var ikke langt unna..
Formen har vært litt redusert. har ikke hatt så mye energi. Hadde egentlig ikke planer om å dra til legen. Hadde feber i går og vondt bryst. Så fikk beskjed om å sjekke det opp. så har vist tilstoppede melkeganger også. følte det at det er ekstremt mye jeg må ta fremover. Var svimmel i helgen også, men var igrunn bare tilfeldig at jeg nevnte det til legen.Uff da...går det bra med deg?
Formen har vært litt redusert. har ikke hatt så mye energi. Hadde egentlig ikke planer om å dra til legen. Hadde feber i går og vondt bryst. Så fikk beskjed om å sjekke det opp. så har vist tilstoppede melkeganger også. følte det at det er ekstremt mye jeg må ta fremover. Var svimmel i helgen også, men var igrunn bare tilfeldig at jeg nevnte det til legen.
Så her har ikke første tiden vært lett. har vært hos mine foreldre et par dager også pga ny runde med omgangssyke i hus.
Vi får håpe alt blir bra for oss snart her har igrunn pappaen ikke fått tid med babyen pga syk storebror.. Snart jobb igjen for han nå.. Så veldig kjipt for han også.Huff, du og feber og vondt bryst... Jeg har og hatt det. Pumpa/ammet/håndmelket ofte og det ble bedre. Men med mye sykdom ellers i huset og litt sjalusi så har det vært en slitsom start. Føler det samme som deg
Håper du får opp blodprosenten snart
Formen har vært litt redusert. har ikke hatt så mye energi. Hadde egentlig ikke planer om å dra til legen. Hadde feber i går og vondt bryst. Så fikk beskjed om å sjekke det opp. så har vist tilstoppede melkeganger også. følte det at det er ekstremt mye jeg må ta fremover. Var svimmel i helgen også, men var igrunn bare tilfeldig at jeg nevnte det til legen.
Så her har ikke første tiden vært lett. har vært hos mine foreldre et par dager også pga ny runde med omgangssyke i hus.
Huff, du og feber og vondt bryst... Jeg har og hatt det. Pumpa/ammet/håndmelket ofte og det ble bedre. Men med mye sykdom ellers i huset og litt sjalusi så har det vært en slitsom start. Føler det samme som deg
Håper du får opp blodprosenten snart
Tusen takkGod bedring til dere begge to
Jeg har bakt kringle,boller og kanelsnurrer i dag nå er fryseren full
Nå har jeg masse tak i ryggen og menssmerter i magen . Jeg satser på å få baby i helgen jeg
Hadde et ønskearmbånd jeg knøyt på meg i begynnelsen av mai i fjor. Like etterpå tok jeg positiv graviditetstest. Det skulle dette av når ønske gikk i oppfyllelse. Det hadde falt av i dag,uten at jeg hadde lagt merke til det
Vis vedlegget 216931
God bedring til dere begge to
Vi får håpe alt blir bra for oss snart her har igrunn pappaen ikke fått tid med babyen pga syk storebror.. Snart jobb igjen for han nå.. Så veldig kjipt for han også.
Ja føler det hjelper å få tømt brystet men vært veldig utfordrene med en baby som ikke tømmer brystet. har prøvd å pumpe, men omtrent ingenting har kommet ut. håndmelking har gått litt an. har i det minste ikke mer feber
Takk har fått beskjed av legen om å ta jern. Så må ta 2 jerntabletter og c-vitaminer. Må tilbake til lege i morgen og om en uke. Hadde høy crp som kunne komme av de tilstoppede melkegangene.
Så flink da laget pizzasnurrer i går av pizzadeigen jeg kjøpte på 10kr marked
Spennendes da satser på baby i løpet av helgen selv Ohhh får håpe det stemmer med ønskearmbåndet da
Mmmm,så digg jeg testet ut noen butterdeigplater fra rema 1000 i går. De var store og lette å jobbe med . Har også kjøpt noen av frossenkakene de har fått (egen serie de har )
Det hadde vært veldig passende om hun kom i helgen ja Det var jo så rart at det armbåndet skulle ramle av akkurat nå
Har du hatt noe mere rier eller? Er så spent på disse babyene nå jeg.
Mmmm,så digg jeg testet ut noen butterdeigplater fra rema 1000 i går. De var store og lette å jobbe med . Har også kjøpt noen av frossenkakene de har fått (egen serie de har )
Det hadde vært veldig passende om hun kom i helgen ja Det var jo så rart at det armbåndet skulle ramle av akkurat nå
Har du hatt noe mere rier eller? Er så spent på disse babyene nå jeg.
Ååå?? Kanskje jeg må ta meg en tur på rema etterhvert
Ja det var det skikkelig spennende om det skjer noe snart
Har rier og vondt i ryggen, men riene kommer ganske uregelmessig og varer ikke så lenge.. nettopp våknet opp nå og var gjennombløt av svette selv om rommet mitt er det eneste rommet i hele leiligheten som er ganske kaldt.. vet ikke om det er tegn på noe jeg? Har vært varm/svettet hele dagen i går...
Ååå?? Kanskje jeg må ta meg en tur på rema etterhvert
Ja det var det skikkelig spennende om det skjer noe snart
Har rier og vondt i ryggen, men riene kommer ganske uregelmessig og varer ikke så lenge.. nettopp våknet opp nå og var gjennombløt av svette selv om rommet mitt er det eneste rommet i hele leiligheten som er ganske kaldt.. vet ikke om det er tegn på noe jeg? Har vært varm/svettet hele dagen i går...
Så kjedelig at pappaen ikke fikk betalt friHun her tømmer heller ikke brystet så jeg har pumpet, massert og håndmelket. Ja, kjedelig for pappaen når det blir slik og. Samboeren min har ikke hatt fri etter fødsel for han får ikke betalt fri. Så han tok ut to feriedager forrige uke og skal ha fri imorgen for da er det planleggingsdag i bhg.
Formen min er heldigvis mye bedre. Babyen er og forkjøla. Hoster og snørr. Og syns hun puster litt annerledes idag og virker mer plaget. Men ingen surkling eller piping i pusten. Og ikke feber... og hun spiser. Så håper hun er litt bedre imorgen. Kjenner jeg er engstelig for at hun skal få RS virus.