Skravletråd !!

Ja hadde vært kjedelig å måtte reise tilbake kun for en rull foreksempel :p Hahaha.. ja ikke sant? Vært greit det da, handle på rusta så reise rett på føden ;)

Har så lyst på stor hage selv.. har planer om å bo i leiligheten min i toppen 5 år, så selge og kjøpe rekkehus eller noe med egen hage :) har en liten balkong på 3kvm, då er ikke plass til så mange der :p

Hadde mange nieser og nevøer dere var det ikke sånn? Her blir det ca 30 stk og da er det familie og venner :) hadde blitt litt flere hadde bf vært i bilde da...

Ja var kjempekoselig, og hun var så liten og så skjønn.. hun er snart 1 mnd gammel, men nå er hun ca på størrelse med en nyfødt baby :p venninna mi er filippinsk og veldig liten selv så hun er "passelig" størrelse i forhold til mammaen sin ;) gleder meg sånn til mi tulle kommer i morgen nå ;)

Ja nå blir det spennendes :) er ikke lenge til den 6 heller nå ;)

Hihihi...ser for meg 30 stk på 3kvm:-p
Vi har 1,5 mål tomt,så er nok boltreplass her :-)
Og ja,jeg har 4 tantebarn,mens mannen har 7 onkelbarn. Noen av disse har jo fast følge og barn.

Åh...hun er sikkert kjempeskjønn :-)
Vi har sett på 2 episoder med jordmødre i dag, også har jeg spist resten av ananasen:-p Er helt sår i munnen nå.
Hadde endel tak i ryggen i sta,så får se om det fortsetter :-)

Håper de sjekker modning på meg den 6....skal i alle fall ha med bagen i bilen:-)

Hihihi...ser for meg 30 stk på 3kvm:-p
Vi har 1,5 mål tomt,så er nok boltreplass her :-)
Og ja,jeg har 4 tantebarn,mens mannen har 7 onkelbarn. Noen av disse har jo fast følge og barn.

Åh...hun er sikkert kjempeskjønn :-)
Vi har sett på 2 episoder med jordmødre i dag, også har jeg spist resten av ananasen:-p Er helt sår i munnen nå.
Hadde endel tak i ryggen i sta,så får se om det fortsetter :-)

Håper de sjekker modning på meg den 6....skal i alle fall ha med bagen i bilen:-)

Hehe.. ja blir litt knapt med plass ja ;) her er bare eldste nevøen som har fast følge. De fikk ei lita jente 1 desember og gifter seg neste år :)

Ja hun var så nydelig :) hun våknet litt på slutten når jeg var der også :)

Spennendes :) får håpe det tar seg opp nå :)

Ja vurderer og kanskje ha baggen klar i bilen i tilfelle jeg må inn i morgen :p

Hehe.. ja blir litt knapt med plass ja ;) her er bare eldste nevøen som har fast følge. De fikk ei lita jente 1 desember og gifter seg neste år :)

Ja hun var så nydelig :) hun våknet litt på slutten når jeg var der også :)

Spennendes :) får håpe det tar seg opp nå :)

Ja vurderer og kanskje ha baggen klar i bilen i tilfelle jeg må inn i morgen :p

Det tok seg ikke opp i natt i alle fall. Har bare hatt vondt i skuldra i natt.....

Ville nok tatt med meg bagen
ja. Blir spennende å se med deg i dag da:-)

Masse lykke til og tvi tvi :-)

Det tok seg ikke opp i natt i alle fall. Har bare hatt vondt i skuldra i natt.....

Ville nok tatt med meg bagen
ja. Blir spennende å se med deg i dag da:-)

Masse lykke til og tvi tvi :-)

Uff kjedelig da :( jeg drømte at både slimproppen og vannet mitt gikk i natt jeg :) håper virkelig den er sanndrømt ;)

Ja tror kanskje jeg skal gjøre det, eller sette den klar i gangen så det bare er og ta den med siden mamma nok må kjøre meg ;)

Takk :) spennendes og se om noe skjer nå :D

Uff kjedelig da :( jeg drømte at både slimproppen og vannet mitt gikk i natt jeg :) håper virkelig den er sanndrømt ;)

Ja tror kanskje jeg skal gjøre det, eller sette den klar i gangen så det bare er og ta den med siden mamma nok må kjøre meg ;)

Takk :) spennendes og se om noe skjer nå :D

Er så spent på deg nå :-) når skal du til jordmor?
Får håpe du sanndrømte da :-)

Ser ut som elektriker kommer på tirsdag :-) Passer litt dårlig siden jeg skal føde på mandag :-p

Tenkte å grunne den siste veggen nå....også tapetsere senere i dag :-) vil jo bli ferdig før det skjer noe :-)

Er så spent på deg nå :-) når skal du til jordmor?
Får håpe du sanndrømte da :-)

Ser ut som elektriker kommer på tirsdag :-) Passer litt dårlig siden jeg skal føde på mandag :-p

Tenkte å grunne den siste veggen nå....også tapetsere senere i dag :-) vil jo bli ferdig før det skjer noe :-)

Har time 11.30 :) er så spent selv jeg nå.. kommer til og bli såååå skuffa om jeg ikke er moden i det hele tatt nå :(

Ja håper virkelig det var sanndrømt :D

Hmm.. ja det passer litt dårlig.. kan ikke du be han komme litt før da? Si at du er opptatt med å føde på mandag :p

Skjønner godt at du vil bli ferdig :) er det bare en vegg igjen nå?

Endelig ferdig med armene på jakken eg har holdt på med. Så nå vurderer eg å gjøre ferdig noen andre småprosjekt eg har i huset... Hvis eg klarer bevege meg... Dustete bekken...

Har time 11.30 :) er så spent selv jeg nå.. kommer til og bli såååå skuffa om jeg ikke er moden i det hele tatt nå :(

Ja håper virkelig det var sanndrømt :D

Hmm.. ja det passer litt dårlig.. kan ikke du be han komme litt før da? Si at du er opptatt med å føde på mandag :p

Skjønner godt at du vil bli ferdig :) er det bare en vegg igjen nå?

Da var den ferdig grunnet :-) Ja,er en 4m lang vegg :-p
Han jobber ikke hver dag,så han kommer til oss når han har fri. Og da ble det tirsdag som passet. Får jo bare legge ut nøkkel til ham :-)

Jo da,du er sikkert moden nå :-) tipper på 2-3 cm åpning :-p

Han jobber ikke hver dag,så han kommer til oss når han har fri. Og da ble det tirsdag som passet. Får jo bare legge ut nøkkel til ham :-)

Du er så flink :) bare si fra om du vil ha mer tapetsering/malingsjobb etterhvert ;) har ei stue og noen soverom som skal pusses opp :p
Ja du får gjøre det da ;)

Håper virkelig der er åpning nå :D

Har 2cm åpning og godt moden :) hjerterytmen var litt høy i dag, så tar en liten pause og håper den roer seg nå (lå på 160 i minuttet) blir kanskje tur til føden for vurdering om den ikke har roet seg nå kl 12..

Har 2cm åpning og godt moden :) hjerterytmen var litt høy i dag, så tar en liten pause og håper den roer seg nå (lå på 160 i minuttet) blir kanskje tur til føden for vurdering om den ikke har roet seg nå kl 12..

Se der ja :-) lykke til da❤
Du er så flink :) bare si fra om du vil ha mer tapetsering/malingsjobb etterhvert ;) har ei stue og noen soverom som skal pusses opp :p
Ja du får gjøre det da ;)

Hehe....da blir det lang reisevei:-p

Håper virkelig der er åpning nå :D

Hvordan går det med deg ?

Tar det med ro og ska ta en powernapp er litt sliten :) gleder meg sånn til imorn for da kommer lillesøsteren min fra oslo skal bli fint å ha henne her i ei uke :)

Takk :) begynner og bli lei nå.. vært her i en og en halv time og venter fortsatt på å bli sett på av legen.. har så vanvittig vondt i ryggen også nå :(
Er ikke like greit å vente på legen. Jeg var på kontroll siden jeg syns at det hadde vært lite liv frøkna rørte seg for lite på ctg så måtte vente på legen satt vell i 2 timer syns det var så drøyt ville bare hjem å hvile. Var vell 2uker siden.
Men håper legen forter seg så du slipper å vente mer :)

Takk :) begynner og bli lei nå.. vært her i en og en halv time og venter fortsatt på å bli sett på av legen.. har så vanvittig vondt i ryggen også nå :(
Eg satt 3,5 time forrige uke for å bli sett på av legen, og da hadde hun skiftet for å gå hjem når jm minnet ho på at vi satt og ventet..... Lykke til! Håper du får komme til snart :)

Back
Topp