Skravletråd !!

Er ikke like greit å vente på legen. Jeg var på kontroll siden jeg syns at det hadde vært lite liv frøkna rørte seg for lite på ctg så måtte vente på legen satt vell i 2 timer syns det var så drøyt ville bare hjem å hvile. Var vell 2uker siden.
Men håper legen forter seg så du slipper å vente mer :)

Eg satt 3,5 time forrige uke for å bli sett på av legen, og da hadde hun skiftet for å gå hjem når jm minnet ho på at vi satt og ventet..... Lykke til! Håper du får komme til snart :)

Så bra at hjertelyden var bedre :-) Da blir det bebis i dag:-) ikke sant!

Nettopp vært inne hos legen nå. Var litt usikker på fosterlyden, og begynte på vekstestimering.. hun måtte på et møte nå sammen med leger på føden (er på gyn nå) så hun tok med ctg resultatet og alle papirene for og høre hva de mener, når hun er ferdig skal jeg inn igjen for å sjekke omkretsen på hode (blæra var full, så fikk beskjed om og gå på do og slappe av mens hun er på møte)

Vi får se nå om hun kommer i dag, eller om hun begynner trassalderen før hun har blitt født :p

Da var jeg "friskmeldt" og sitter nå på kafé :p legen mente på at det ikke er lenge igjen, og at sjansen for at jeg kommer tilbake i dag er stor.. får bare vente og se nå..

Da var jeg "friskmeldt" og sitter nå på kafé :p legen mente på at det ikke er lenge igjen, og at sjansen for at jeg kommer tilbake i dag er stor.. får bare vente og se nå..

Du får ha masse lykke til uansett når det skjer! :) Flott at alt var bra med den lille og at du ble "friskmeldt" nok til å kunne dra hjem :)

Du får ha masse lykke til uansett når det skjer! :) Flott at alt var bra med den lille og at du ble "friskmeldt" nok til å kunne dra hjem :)

Takk :) håper det skjer nå snart da ;) sitter på kafé og nettopp spist litt mat.. kjente det var godt siden jeg ikke har spist siden kl 11 i dag.. er takk og pris kort vei til sykehuset nå om det skulle skje, og fødebagen står klar i bilen ;)

Det var bra ikke noe var galt. Nå ble jeg lettet :-)
Da får vi se om nurket kommer i dag da :-)

Her snør det som bare det nå!!! Liker ikke det for vi har en lang privat vei som må brøytes.

Også er jeg ferdig med tapetseringen :-p NÅ skal jeg bare slappe av frammover!1486052656979-1101354155.jpg

Det var bra ikke noe var galt. Nå ble jeg lettet :-)
Da får vi se om nurket kommer i dag da :-)

Her snør det som bare det nå!!! Liker ikke det for vi har en lang privat vei som må brøytes.

Også er jeg ferdig med tapetseringen :-p NÅ skal jeg bare slappe av frammover!Vis vedlegget 217844

Ja var ikke noe gøy å se ansiktsuttrykket til jm da hun målte hjertelyden i sted og når hun begynte og snakke om å ringe føden for å finne ut om hun skulle sende meg inn.. håper virkelig hun kommer i dag nå da :p var samme lege i dag som på onsdag, og hun mente jo forrige uke at jeg kom til og komme inn i løpet av natten :p

Uff de snakker om at det skal bli kaldt og begynne og snø her også :( liker ikke det :( så glad jeg slipper å måtte måke i det hele tatt jeg.. er det sånn privat gårdsvei eller noe dere har, så dere må måke?

Stilig det ble da :) ja nå må du slappe av litt.. ikke finn noe mer prosjekt nå da :p

Ja var ikke noe gøy å se ansiktsuttrykket til jm da hun målte hjertelyden i sted og når hun begynte og snakke om å ringe føden for å finne ut om hun skulle sende meg inn.. håper virkelig hun kommer i dag nå da :p var samme lege i dag som på onsdag, og hun mente jo forrige uke at jeg kom til og komme inn i løpet av natten :p

Uff de snakker om at det skal bli kaldt og begynne og snø her også :( liker ikke det :( så glad jeg slipper å måtte måke i det hele tatt jeg.. er det sånn privat gårdsvei eller noe dere har, så dere må måke?

Stilig det ble da :) ja nå må du slappe av litt.. ikke finn noe mer prosjekt nå da :p

Takk:-) ser mye bedre ut i virkligheten da :-) Har fått opp lampe og bilde på veggen nå. Er veldig fornøyd! Dette var det siste rommet som skulle pusses opp. Kjelleren blir ikke før et par år ,også er det et rom uti garagen som skal tas til sommeren (liksom et anneks).
Listingen i gangen er det mannen som tar seg av :-)

Vi eier veien...tar ca et minutt å gå fra garagen og ut til hovedveien. Vi har snøfreser,men hvis det kommer mye våt snø på natten,så tar det tid å fjerne.

Da jeg skulle ha datteren min varierte hjertelyden fra 200-0 og opp igjen. Det var rett før de bestemte seg for akutt keisersnitt. Ikke noe gøy.

Du har ca 6 timer på å få henne nå :-)

Takk:-) ser mye bedre ut i virkligheten da :-) Har fått opp lampe og bilde på veggen nå. Er veldig fornøyd! Dette var det siste rommet som skulle pusses opp. Kjelleren blir ikke før et par år ,også er det et rom uti garagen som skal tas til sommeren (liksom et anneks).
Listingen i gangen er det mannen som tar seg av :-)

Vi eier veien...tar ca et minutt å gå fra garagen og ut til hovedveien. Vi har snøfreser,men hvis det kommer mye våt snø på natten,så tar det tid å fjerne.

Da jeg skulle ha datteren min varierte hjertelyden fra 200-0 og opp igjen. Det var rett før de bestemte seg for akutt keisersnitt. Ikke noe gøy.

Du har ca 6 timer på å få henne nå :-)

Synst du er kjempeflink jeg :) ja mannen må jo også gjøre litt arbeid ;)

Ahh.. er ikke så veldig lang vei da, men er jo fortsatt kjedelig og måtte måke så mye selv :(

Oj så mye? Var oppe i 178 til og begynne med i sted, men gikk seg ned til rundt 150 igjen..

Hehe.. ja lurer på om jeg må finne hoppetau eller noe og se om det hjelper :p

Sitt å vurderer om jeg skal bake brød eller rundstykker nu frøkna på snart 3 ville legge seg tidligere så ho e lagt for natta :)

Synst du er kjempeflink jeg :) ja mannen må jo også gjøre litt arbeid ;)

Ahh.. er ikke så veldig lang vei da, men er jo fortsatt kjedelig og måtte måke så mye selv :(

Oj så mye? Var oppe i 178 til og begynne med i sted, men gikk seg ned til rundt 150 igjen..

Hehe.. ja lurer på om jeg må finne hoppetau eller noe og se om det hjelper :p

Hehe...han gjør mye han å altså,men han kan ikke tapetsere :-)

Hoppetau hørtes ikke godt ut :-p

Veien er lang nok når den skal brøytes. Det tar godt over en halvtime med snøfreseren.

Veldig godt hjertelyden normaliserte seg igjen da :-)

Hehe...han gjør mye han å altså,men han kan ikke tapetsere :-)

Hoppetau hørtes ikke godt ut :-p

Veien er lang nok når den skal brøytes. Det tar godt over en halvtime med snøfreseren.

Veldig godt hjertelyden normaliserte seg igjen da :-)

Hehe.. bra han hjelper til ;)

Har hørt at å hoppe i hoppetau skal få i gang ting, men ser ut som her skjer noe snart nå kanskje :) var plutselig litt blødning nå. Blødde litt, men ikke mye etter strippinga men var ikke mye.. nå var der plutselig litt :)

Ja skjønner godt at den er lang nok da.. mamma har en lang parkeringsplass, og vi har ikke snøfreser, så kjenner til den :p

Ja det var det så absolutt.. hun her i magen gir meg snart grå hår av bekymring og hun er ikke født ennå :p

Hehe.. bra han hjelper til ;)

Har hørt at å hoppe i hoppetau skal få i gang ting, men ser ut som her skjer noe snart nå kanskje :) var plutselig litt blødning nå. Blødde litt, men ikke mye etter strippinga men var ikke mye.. nå var der plutselig litt :)

Ja skjønner godt at den er lang nok da.. mamma har en lang parkeringsplass, og vi har ikke snøfreser, så kjenner til den :p

Ja det var det så absolutt.. hun her i magen gir meg snart grå hår av bekymring og hun er ikke født ennå :p

Så spennende da :-) fikk du beskjed om at du kunne blø i etterkant eller?

De grå synes ikke så godt på deg da :-p

Snøen har roet seg nå :-) Dem klager på nyhetene at det ikke er snø på østlandet....da kan dem komme til oss :-) vi kan arrangere skirenn i hagen :-p

Mannen min er veldig flink til å snekre da:-) også gjør han det han får beskjed om: -p

Skjer det noe mer med deg nå?

Så spennende da :-) fikk du beskjed om at du kunne blø i etterkant eller?

De grå synes ikke så godt på deg da :-p

Snøen har roet seg nå :-) Dem klager på nyhetene at det ikke er snø på østlandet....da kan dem komme til oss :-) vi kan arrangere skirenn i hagen :-p

Mannen min er veldig flink til å snekre da:-) også gjør han det han får beskjed om: -p

Skjer det noe mer med deg nå?

Jm sa det kunne blø litt etter strippinga og det gjorde jeg, men siden det var ei stund etter på jeg plutselig blødde igjen ringte jeg føden for og sjekke. Jm jeg snakket med der mente det godt kunne være tegningsblødning eller det kunne være pga strippinga.. får bare vente og se nå :)

Håper det ikke var mye snø som kom da ;) Hehe.. ja kanskje dere skal ta og arrangere NM i hagen ;)

Bra han gjør som han får beskjed om :) er veldig greit å ha en som er flink og snekre rundt seg :) jeg er glad jeg har broren min ;)

Har nettopp sovet en liten time/halvannen time på sofaen nå.. ser dessverre dårlig ut med tanke på å føde i dag :( men kanskje i morgen ;)

Jm sa det kunne blø litt etter strippinga og det gjorde jeg, men siden det var ei stund etter på jeg plutselig blødde igjen ringte jeg føden for og sjekke. Jm jeg snakket med der mente det godt kunne være tegningsblødning eller det kunne være pga strippinga.. får bare vente og se nå :)

Håper det ikke var mye snø som kom da ;) Hehe.. ja kanskje dere skal ta og arrangere NM i hagen ;)

Bra han gjør som han får beskjed om :) er veldig greit å ha en som er flink og snekre rundt seg :) jeg er glad jeg har broren min ;)

Har nettopp sovet en liten time/halvannen time på sofaen nå.. ser dessverre dårlig ut med tanke på å føde i dag :( men kanskje i morgen ;)

Så kjedelig da....men var nok godt å sove litt :-)

Vil nok heller arrangere vm:-p litt mere penger å tjene på det..hihi.
Har nok kommet litt over 5 cm,så er jo ikke voldsomt mye.

Jeg sitter å strikker på en vest til nurket nå :-) er ferdig med fordelen. Har hatt en del tak i ryggen igjen nå....er ikke mange dager til mandag :-p
20170202_222111.jpg

Nå skal jeg se på fødeavdelingen på tv5 :-)

Så kjedelig da....men var nok godt å sove litt :-)

Vil nok heller arrangere vm:-p litt mere penger å tjene på det..hihi.
Har nok kommet litt over 5 cm,så er jo ikke voldsomt mye.

Jeg sitter å strikker på en vest til nurket nå :-) er ferdig med fordelen. Har hatt en del tak i ryggen igjen nå....er ikke mange dager til mandag :-p
Vis vedlegget 217871

Nå skal jeg se på fødeavdelingen på tv5 :-)

Ja det var godt og få sovet og samlet litt energi ;) får håpe det det skjer noe i løpet av natta nå ;)

Haha.. ja er nok bedre med VM ja ;) om dere har ekstra soverom, kan dere leie de ut til utøverne ;) Ahh.. ikke så gale med snø det da :)

Så søt den blir :) uff ja kjenner til de taka i ryggen.. har de gjerne konstant i en periode jeg :( ja mandag nærmer seg med stormskritt ;)

Ja det var godt og få sovet og samlet litt energi ;) får håpe det det skjer noe i løpet av natta nå ;)

Haha.. ja er nok bedre med VM ja ;) om dere har ekstra soverom, kan dere leie de ut til utøverne ;) Ahh.. ikke så gale med snø det da :)

Så søt den blir :) uff ja kjenner til de taka i ryggen.. har de gjerne konstant i en periode jeg :( ja mandag nærmer seg med stormskritt ;)

Har det skjedd noe med deg i natt?
Jeg har sovet så dårlig forde det stråler sånn nedover på yttersiden av lårene. Også har jeg svettet sånn.

Jeg også har de taka i ryggen over lange perioder...også er de borte en stund.

Det ene ekstra soverommet har vi kun en sprinkelseng....hihi...(hvis jeg ikke arrangerer mens datteren min er hos pappaen sin )men de kan jo sove i garagen:-p

Nå har jeg i alle fall fått strikket i riktig str...den andre ble jo ca 1 år.

Har det skjedd noe med deg i natt?
Jeg har sovet så dårlig forde det stråler sånn nedover på yttersiden av lårene. Også har jeg svettet sånn.

Jeg også har de taka i ryggen over lange perioder...også er de borte en stund.

Det ene ekstra soverommet har vi kun en sprinkelseng....hihi...(hvis jeg ikke arrangerer mens datteren min er hos pappaen sin )men de kan jo sove i garagen:-p

Nå har jeg i alle fall fått strikket i riktig str...den andre ble jo ca 1 år.

Nei her er fortsatt ingenting som har skjedd :( tror ikke hun vil ut jeg :p
Sovet til nå jeg.. fikk ikke sovnet før kl var 4 i natt, våknet et par ganger pga ryggen og skrytende smerte nedover låret :(

Ååå høres nesten ut som det er noe på g med deg da ;) er bare 3 dager til mandag ;)

Hahaha.. ja er sikkert ikke noe problem at de sover i garasjen.. de trenger jo ikke noe luksus hotell når de skal gå i VM :p

Du har jo så hun kan bruke neste år da ;) hvilken størrelse blir denne da? :)

Nei her er fortsatt ingenting som har skjedd :( tror ikke hun vil ut jeg :p
Sovet til nå jeg.. fikk ikke sovnet før kl var 4 i natt, våknet et par ganger pga ryggen og skrytende smerte nedover låret :(

Ååå høres nesten ut som det er noe på g med deg da ;) er bare 3 dager til mandag ;)

Hahaha.. ja er sikkert ikke noe problem at de sover i garasjen.. de trenger jo ikke noe luksus hotell når de skal gå i VM :p

Du har jo så hun kan bruke neste år da ;) hvilken størrelse blir denne da? :)

Usj....slitsomt å ikke få sove. Jeg sto opp kvart over 5 i dag. Klarte ikke ligge lengre pga smertene.
Har vært veldig kvalm i dag og har hovnet litt opp i ansiktet liksom. Men ikke noe smerter. Har gardert meg med exen i tilfelle det skjer noe i helgen. Kan jo ikke ha med datteren på sykehuset :-p

Den jeg strikker nå er str 56/62 ca. Er jo skappelgenser,men kan jo ikke være for stor :-p

Skal du på noe ny kontroll snart da eller? Tenk i morgen er du uke 40 og jeg 39 :-)

Back
Topp