Får håpe du slipper å få sånne som hun i adam søker eva
Jeg gidder ikke kjøpe noe nytt før jeg ser str på puppene heller.
Så mye dritt det var med leiligheten din da. Godt du har advokat som ordner opp for deg da
Mannen skryter av at han skal støvsuge og vaske i dag....men jeg sa at han ikke fikk gjøre det før han er ferdig med saging og snekring
Jeg husker det var sånn når jeg var gravid første gang. Alle sa at jeg var så stor at jeg kom til å få før. Akkurat som det har noe å si liksom. Og jeg ble jo bare enda mere utolmodig når det da gikk over termin.
Nå vet jeg i alle fall at det ikke blir senere enn 21/2. Da kommer dem til å sette igang hvis det ikke har skjedd noe før. Men jeg er utrolig spent på mandagen
Hahaha.. ja da legger jeg meg ned og gråter om jeg får sånne bryster [emoji23]
Nei samme jeg tenkte.. har kjøpt i m/l selv om jeg alltid har brukt s/m så får se om de passer
Ja er drittlei alt styret, men jeg har mørenett, takstmann, elektriker og rørlegger på min side i saken og alle har skrevet rapport på at det er samme tingene som må fikses.. håper bare det ikke vil ta alt for lang tid før jeg får et svar om jeg får tilbake penger til og fikse opp fått beskjed om at advokaten kommer til og søke om 430 000kr i prisavslag på kjøpet + saksomkostninger...
Hehe.. ja han bør gjøre ferdig saging og snekring før han tar gulvvasken
Ja er frustrerende og høre fra alle at nå skjer det snart.. hadde følelsen selv at hun kom forrige uke, men ingenting skjedde.. om hun ikke har kommet til torsdag skal jeg ringe og bestille overtidskontroll og da skal jeg kreve ny vekstestimering.. når jeg var der på torsdag sa målingen at hun var 4500g.. legen mente hun sikkert hadde målt feil, men om de kommer til like stor "overvekt" 30% får de bare sette meg i gang :O