Nå har jeg en ul på mandag (på sykehuset jeg har fått oppfølging etter spontanabortene) Det er for vekstestimering. Henvisningen er til det sykehuset jeg skal føde på (får ikke føde på det andre pga av akutt ks sist) Vet ikke helt hva de skal gjøre,men i alle fall sjekke mengde fostervann,noe blodgjennomstrømning og noe annet jeg ikke husker Blir vel snakk om ks da.
Jeg fikk også beskjed om at blodsukkeret mitt hadde sunket fra første til andre glukosebelastningstesten. Første var 5.5-8.5 og andre var 4.7-7.7 Det er jo også veldig positivt
OK ja blir nok snakk om ks da ja regner med de sjekket at alt står bra til med lille
Første glukosebelastningstesten jeg tok var helt fin, men den andre lå jeg på 4.9-8.0.. når jeg var hos diabetessykepleieren sist lå langtids blodsukkeret på 5.5 og 7.0 da hun målte dagens, men da hadde jeg nettopp spist. Jeg tror ikke jeg har diabetes, men at det var et utslag på det at jeg hadde spist VELDIG mye usunn mat pga flyttingen og jeg orket ikke og lage mat når jeg hadde kasser rundt om i hele leiligheten og alt utstyr var pakket ned