Nusselig
Flørter med forumet
Uff da:-(
Det var rett og slett grusomt. Det var så vondt det, kjentes ut som om at det brant sår i spiserøret mitt :/
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Uff da:-(
Det var rett og slett grusomt. Det var så vondt det, kjentes ut som om at det brant sår i spiserøret mitt :/
Er ikke sikker.. ser vanligvis ikke på fødestuen.. får egentlig litt panikk over at jeg snart skal gjennom det samme selv ja kjenner tårene sitter mye lettere nå enn det jeg er vant til koselig med lusia tog da
Det var veldig lurt da får gjøre det neste år kunne tenkt meg og prøve meg på og lage lys selv, men usikker på hvordan det blir
Så heldig du er da vet det ikke blir noe babyshower på meg.. hadde fått det hadde jeg bodd i England, men her er alle så opptatt og ingen som gidder og planlegge, da jeg har forskjellige venner som ikke kjenner til hverandre så godt..
Har brukt og farge håret selv, men siden det må blekes for å få satt i rosa fargen jeg bruker, føler jeg nesten det er best og ta det hos frisøren. Betaler ca 200kr for og sette i fargen da jeg kjøper den selv fra England, så er det og ta etterveksten en gang i blant
Er skikkelig drit den derre halsbrannen! Jeg spiste riskaker (?sånne runde) to kvelder på rad, og da kunne jeg plutselig ligge nesten vanlig i sengen igjen. Spiste ikke det i går og måtte da stå opp igjen og helle i meg et glass med skummet kulturmelk pluss de derre tyggedropsene. Veldig spent på om riskakene hjelper i kveld og, krysser fingrene!
Babyshower er helt nytt for meg.....er ikke sikker på om det blur noe da, for det blir vel vanskelig å få samlet folk samme for meg egentlig
Er du fra England,eller har du bare bodd der?.....pleide dere å ha babyshower ?
Ettervekst er ikke lett å ta selv når den må bleikes nei. Jeg har sånne små grå som titter fram,og da får jeg panikk!!!!! Også vokser hår og negler sykt fort på meg,så det må fixes ofte.
Nå har jeg en søster som driver med negler, så får det gratis av henne
Kjenner panikken begynner å dra seg til ang fødsel... Med tanke på akutt ks sist,så var det ingen hyggelig opplevelse. Synes det er greit å se på sånne tv program nå,for da er jeg litt mere forberedt på alle mulige fødsler
Btw.. kva er greia med det der skjulte forumet? Skjønna ingenting av det..
Nei skjønner egentlig ikke hvorfor babyshower er kommet til Norge. Virker som det er så om og gjøre og bli amerikanisert..
Er fra Norge, men bodde i Liverpool i nesten 6 år. Reiste bort alene uten jobb eller plass og bo, så vennene mine der borte er mer som familie, så trulta i magen får mange tanter og onkler i England det har blitt mer populært med babyshower der borte også, men når jeg bodde der var det ingen som var/ble gravid så vi hadde ikke. Etter jeg flyttet hjem har flere av venninnene mine blitt gravide og da har det vært babyshower for de. Har blitt invitert på de, men har alltid passet dårlig med det og kunne reise over.
Nei er dessverre ikke så lett og ta etterveksten selv, men har ei kjempeflink og grei frisør.. siden jeg går så ofte dit får jeg ofte litt rabatt skulle ønske hår og negler vokste fort hos meg.. føler det tar en evighet og vokse ut håret igjen etter og ha klippet det og neglene mine brekker hele tiden bruker og fikse negler når jeg er i England siden det er så billig der
Uff glad jeg ikke har funnet noe grå hår ennå.. kommer nok til og få full panikk den dagen det skjer
Ja er greit og se på så man vet hva man går til, men jeg får bare panikk av og se sånne ting jeg.
På tide å søke om permisjon
Her er alt i boks allerede
Så spennende da du får vel masse søte gaver fra England når hun kommer til verden.
Så en episode av Kærdæssjian (vet det ikke skrives sånn,men moren min sier det sånn ) der det ble arrangert babyshower for Kim K. Det var jo helt sinnsykt!!
Jeg har ikke vært hos frisøren siden jeg giftet meg i 2014 har alltid pleid å klippe og farge det selv....og det er ikke gøy at det vokser fort! Jeg har hestehår og tykke negler,men har på gel,for da slipper jeg å drive med neglelakk
Jeg fikk grå for maaaange år siden jeg :-( takk gud for at det finnes hårfarge
Fikk litt gaver når jeg var der borte i slutten av oktober og har visst en pakke på vei i posten nå regner med vi tar oss en tur og hilser på i løpet av sommeren
Ja er jo USA det kommer fra, jeg synst egentlig det er mye koseligere og få gaver og besøk når den lille er kommet til verden jeg da ja de derre kardashian folka tar visst helt av uansett hva de gjør
Har vanligvis ikke gått så mye til frisøren tidligere, om jeg skulle klippe meg gikk jeg for det meste til lærling siden det ikke kosta så mye, men siden jeg har blondt/rosa hår nå tørr jeg ikke og farge det selv. Har hatt rødt hår og vanlig brunt hår, og da gjorde jeg det selv.. hadde det ikke vært for at jeg liker fargen så godt hadde jeg begynt og farget det selv igjen
Ja når man gifter seg blir det nok at frisøren fikser håret
Så heldig du er som har tykke negler da.. mine knekker bare jeg ser på de nesten bruker gel når jeg fikser neglene i England også. Har ei venninne her i Norge som driver med negler, så er av og til modell for henne.
Uff håper det er mange år til jeg får grå hår. Har hørt at det viser tidligere om man er naturlig mørk i håret enn om man er lyst.. vet ikke om det er noe i det da..
Grrrrrr.....nå er jeg sur! Fikk madrassen jeg hadde bestillt i dag,også har dem pakket feil str :-( Da blir det styr med å sende tilbake og sånn. Vurderer om jeg bare skal skjære den til i riktig str.
I dag blir det juleavslutning på skolen,men vi får ikke liv til å filme eller ta bilder....synes det er litt trist.
Og i kveld skal jeg prøve meg på brente mandler med sukrin gold
Får gå å skylle ut hårfargen nå
Å nei.. hvor bestilte du den fra? Ja er nok lettere og kanskje bare skjære den i riktig størrelse så glad jeg fikk madrass med broren min han jobber på ekornes fabrikken, så har fått spesiallaget til senga
Nei du kødder??? Får ikke dere lov og ta bilder eller filme????? Har kun vært med på skoleavslutning med niesa og nevøen min, og der er det alle som filmer og tar bilder. Må jo kunne få ta bilde så man har og huske tilbake til
Det blir nok godt skal du se vurderer om jeg skal bake noe eller ikke jeg.. blir bare å stikke på besøk i løpet av jula og nesten ikke være hjemme, og siden det bare er meg her kommer jeg ikke til og kunne spise opp det jeg baker til jul uansett
Bestillt fra lekmer.no .
Så heldig du er da,som fikk madrass. Vi har en babydan vugge,så måtte bestille en som passet målet.
Det er noen foreldre som ikke godtar film/foto. Og dette er første gang dattra mi har hatt en rolle i skuespille (sniktok bilde av henne )
Blir ikke noe mer enn pepperkakene her....men brente mandler må jeg ha Blir ikke til at jeg lager de før i morgen: -)
Nå er jeg drit sliten!!!
OK.. har sluttet og handle fra lekmer jeg. Fikk bare bag/sittedel da jeg bestilte vogn, og var vanskelig og få kontakt med kundeservice siden det kun er på Mail/Facebook. Når jeg endelig fikk svar fikk jeg bare høre beklager, ingenting om det hadde skjedd en feil eller hva.. handler heller hos jollyroom nå, der er de kjempehyggelige hos kundeservice og de har telefonlinje så du kan faktisk ringe og få et svar
Håper det går greit og skjøre den til da i alle fall
Synst at film/foto ikke bør være et problem på sånne ting, men heller det at man ikke legger ut og deler på sosiale medier.. hadde nok sneket meg til og ta bilder selv ja i alle fall når hun har en rolle tipper du var kjempestolt av henne
Her blir det nok ingen jule kaker.. tenkte og bake litt pizzahorn og kanelsnurrer/skoleboller så jeg har og fryse ned.. greit og ha litt så det bare er å ta ut og tine når jeg får besøk etter snuppa har kommet til verden
Stemmer det...husker den tråden. Jeg kjøote også vogn på jollyroom og er kjempefornøyd med kjøpet
Høres fornuftig ut med å bake til etter jul...kommer ikke noe godt ut av julebaksten alikevel
Merkelig greier det med film og bilde ja....jeg var superstolt,for hun pratet så tydelig og bra i mikrofonen. Og jeg begynte selvfølgelig å grine
I dag har jeg vært hos legen min (har hatt vikar hele svangerskapet) Hun sendte henvisning til shkehuset i dag,så jeg får en kontroll der i januar. Det pga av forrige fødsel,min alder,svangerskapsdiabetesen og mulighet for planlagt ks.
Nå er det endelig helg og en uke til lille julaften
Ja ble veldig skeptisk til og handle fra lekmer etter det. Har handlet mye fra jollyroom nå og er kjempefornøyd
Ja ser ikke helt poenget med og bake når jeg ikke blir så mye hjemme i jula. Får se hva diabetessykepleieren sier når jeg skal på ny kontroll den 21.. om blodsukkeret mitt er på det samme som sist, ser jeg ikke noe problem med og ta meg en vanlig julekake eller 2 på julaften.. er ikke sånn at jeg spiser mye hver dag..
Ja skjønner godt du var kjempestolt hadde nok jeg også vært hadde det vært mi snuppe ja synst det har tatt litt vel av det at man ikke får lov til og ta bilde/video.. synst som sagt at så lenge man bruker det til eget bruk og ikke legger ut på sosiale medier er det ikke noe problem at foreldre tar bilde av barna sine når de opptrer på skoleavslutninger..
Så spennende da. Blir vel ny ul da? Ja er greit og få god oppfølging når man har hatt problemer i svangerskapet/tidligere svangerskap. Får du vite noe mer ang planlagt ks da?