Skravletråd !!

Nå har jeg fått luftet meg :-) Og hentet gratispakke på kiwi :-) hjalp på humøret det :-p

Vi fikk masse snø i begynnelsen av november...og den ligger ennå. Håper den holder seg til jul (eller at det kommer litt nytt oppå )

Så da kom endelig hentelappen fra libero? :) hjelper og komme seg ut litt ja :) såg sykepengene mine endelig er kommet inn, så tenkte og sette meg ned og betale litt regninger, så stille på butikken og handle litt. Brukte siste rest av melken til og lage lasagne i går, så har ikke fått dosen min med melk i dag :p

Koselig da.. vi har ikke hatt noe snø hittil, men håper vi får litt til jul :)

Så da kom endelig hentelappen fra libero? :) hjelper og komme seg ut litt ja :) såg sykepengene mine endelig er kommet inn, så tenkte og sette meg ned og betale litt regninger, så stille på butikken og handle litt. Brukte siste rest av melken til og lage lasagne i går, så har ikke fått dosen min med melk i dag :p

Koselig da.. vi har ikke hatt noe snø hittil, men håper vi får litt til jul :)

Ja,den kom i posten i dag :-) godt pengene er kommet inn....så får du ut å skaffe dosa di med melk:-p
Er jo greit å få betalt litt regninger også :-)

Ja,den kom i posten i dag :-) godt pengene er kommet inn....så får du ut å skaffe dosa di med melk:-p
Er jo greit å få betalt litt regninger også :-)

Var du fornøyd med pakken? Jeg likte faktisk den fra rema bedre jeg :p

Ja nå er regninger og lån betalt, ikke så mye igjen og rutte med, men slipper i alle fall og tenke noe mer på det i år :p tenkte og stelle meg litt nå og stikke på butikken/apoteket og handle litt, kanskje kjøpe ferdig litt av siste julegavene ;)

Var du fornøyd med pakken? Jeg likte faktisk den fra rema bedre jeg :p

Ja nå er regninger og lån betalt, ikke så mye igjen og rutte med, men slipper i alle fall og tenke noe mer på det i år :p tenkte og stelle meg litt nå og stikke på butikken/apoteket og handle litt, kanskje kjøpe ferdig litt av siste julegavene ;)

Jeg også likte den fra rema bedre ..... føler den fra libero var større sist jeg fikk den.
Jeg var å kikket på babyklær med datteren min i sta....men gidder ikke kjøpe mer før etter nyttår.
Må bruke penger på resten av julegavene.
Du får kose deg på shopping :-)

Ahh... føler snuppa her prøver å grave seg nedover nå. Er en skikkelig ekkel følelse...ikke vondt,men utrolig rart :-p Og jeg tenker nå at jeg begynner å få dårlig tid til alt jeg skal rekke. Skal på kontroll på fredag og på ul om en uke.
Har ikke fått fylt opp fryseren, har ikke tid til jula nå egentlig :-p Har igjen en del gaver til jul også. Begynte så bra i september,men så har det balla seg på. Må også rekke en tur på IKEA....
God jul liksom....og mannen bare jobber og klager. Skulle ønske de kunne fått en uke hvor de fikk føle hvordan det er å være gravid. Tatt hele registeret med kvalme, tapt energi, bekkenplage,hormoner, spark i magen,dårlig søvn ++++

Jeg også likte den fra rema bedre ..... føler den fra libero var større sist jeg fikk den.
Jeg var å kikket på babyklær med datteren min i sta....men gidder ikke kjøpe mer før etter nyttår.
Må bruke penger på resten av julegavene.
Du får kose deg på shopping :-)

Har så lyst til og kjøpe masse babyklær, men har en del allerede, og kommer til og få mer da jeg har ei niese som ble født i august :) takk :) ble ikke så mye shopping da, fikk kjøpt 4 gaver, så ble det plutselig en kino tur med noen venner :) må bare benytte meg av og kunne gjøre litt impulsive ting før prinsessa kommer da det ikke blir så lett og gjøre sånne ting som enslig :p

Har så lyst til og kjøpe masse babyklær, men har en del allerede, og kommer til og få mer da jeg har ei niese som ble født i august :) takk :) ble ikke så mye shopping da, fikk kjøpt 4 gaver, så ble det plutselig en kino tur med noen venner :) må bare benytte meg av og kunne gjøre litt impulsive ting før prinsessa kommer da det ikke blir så lett og gjøre sånne ting som enslig :p

Alle vennene mine er ferdig mez barn,så er ikke noe særlig med klær å arve.
Da er du 4 gaver nærmere jul :-)
Så deilig med kinotur! ..... synes det er vanskelig å sitte så lenge,men hadde planer om en tur før jul :-)

Alle vennene mine er ferdig mez barn,så er ikke noe særlig med klær å arve.
Da er du 4 gaver nærmere jul :-)
Så deilig med kinotur! ..... synes det er vanskelig å sitte så lenge,men hadde planer om en tur før jul :-)

Her ble det plutselig en babyboom i familien, så her kommer det 3 jenter på ca 6 mnd, så blir litt og arve nå i babystadiet :)

Ja er deilig. Kjøpte plutselig ei til på nettet, så nå er det bare 3 igjen, men den ene skal jeg spleise på sammen med brødrene mine :)

Ja var koselig med kino tur, men kjente jeg ble sittende litt for lenge ja. Hadde planer om og stikke og se nye star wars filmen også, men ser ikke ut som vi finner dag som passer alle

Her ble det plutselig en babyboom i familien, så her kommer det 3 jenter på ca 6 mnd, så blir litt og arve nå i babystadiet :)

Ja er deilig. Kjøpte plutselig ei til på nettet, så nå er det bare 3 igjen, men den ene skal jeg spleise på sammen med brødrene mine :)

Ja var koselig med kino tur, men kjente jeg ble sittende litt for lenge ja. Hadde planer om og stikke og se nye star wars filmen også, men ser ikke ut som vi finner dag som passer alle

Omg!!! Var først 3 timer på ikea,så 3 timer på kjøoesenter! Er heeeeeeelt gåen i kropp og sjel. Har fått kjøpt badebalje, to knappebodyer ,et sett med jakke/bukse og et laken til vogga. Og hårfarge til meg :p Kjøpte lamper til å henge på veggen over senga,t-lys og fake saueskinn til å ha ved sengen.

Så kjekt å arve da:) skulle ønske det var noen hos meg som hadde småunger.

Har kjøpt noen kubbelys som jeg skal stryke på serviett på. Men har ellers vært ego på handletur i dag :-p

Omg!!! Var først 3 timer på ikea,så 3 timer på kjøoesenter! Er heeeeeeelt gåen i kropp og sjel. Har fått kjøpt badebalje, to knappebodyer ,et sett med jakke/bukse og et laken til vogga. Og hårfarge til meg :p Kjøpte lamper til å henge på veggen over senga,t-lys og fake saueskinn til å ha ved sengen.

Så kjekt å arve da:) skulle ønske det var noen hos meg som hadde småunger.

Har kjøpt noen kubbelys som jeg skal stryke på serviett på. Men har ellers vært ego på handletur i dag :-p

Oj, ja da var du nok sliten ja :o men dere har fått kjøpt inn mye da :) tenke og kjøpe et saueskinn til og ha i vogna, men tar det etter jul. To gaver igjen + mamma sin gave, men den skal jeg og søskena spleise på :) tenkte og kjøpe ny telefon til henne :) blir selvpleiing på deg selv da med og farge håret? :)

Ja er veldig kjekt og arve klær :) sparer mye på det :)

Å hvordan gjør du det? Tar fjerne i mot tips på hjemmelaget gave til neste år :) tenkte da er snuppa så pass stor at vi kan lage julegaver og spare penger :)

Sitter og ser på fødeavdelingen fra England jeg nå. Kjenner jeg savner tilbake :( er det sykehuset jeg hadde født om jeg fortsatt bodde der :)

Ahh... føler snuppa her prøver å grave seg nedover nå. Er en skikkelig ekkel følelse...ikke vondt,men utrolig rart :p Og jeg tenker nå at jeg begynner å få dårlig tid til alt jeg skal rekke. Skal på kontroll på fredag og på ul om en uke.
Har ikke fått fylt opp fryseren, har ikke tid til jula nå egentlig :p Har igjen en del gaver til jul også. Begynte så bra i september,men så har det balla seg på. Må også rekke en tur på IKEA....
God jul liksom....og mannen bare jobber og klager. Skulle ønske de kunne fått en uke hvor de fikk føle hvordan det er å være gravid. Tatt hele registeret med kvalme, tapt energi, bekkenplage,hormoner, spark i magen,dårlig søvn ++++
Sånn kjentes det veldig ut her i går også. Kan ikke huske at jeg merket det så godt de to andre gangene. Men det får en ihvertfall til å begynne å tenke at det nærmer seg, så i dag har jeg kjøpt 2 bleiepakker i str. 1 og bestilt ammepute :p
Synes også mannfolkene kunne fått kjent litt på hele registeret. Mannen her i huset er stort sett veldig flink til skjønne hvordan jeg har det, men allikevel kunne jeg ønske han virkelig fikk kjent på det, ikke bare tenkt seg til hvordan det må være :p

Oj, ja da var du nok sliten ja :eek: men dere har fått kjøpt inn mye da :) tenke og kjøpe et saueskinn til og ha i vogna, men tar det etter jul. To gaver igjen + mamma sin gave, men den skal jeg og søskena spleise på :) tenkte og kjøpe ny telefon til henne :) blir selvpleiing på deg selv da med og farge håret? :)

Ja er veldig kjekt og arve klær :) sparer mye på det :)

Å hvordan gjør du det? Tar fjerne i mot tips på hjemmelaget gave til neste år :) tenkte da er snuppa så pass stor at vi kan lage julegaver og spare penger :)

Sitter og ser på fødeavdelingen fra England jeg nå. Kjenner jeg savner tilbake :( er det sykehuset jeg hadde født om jeg fortsatt bodde der :)

Er det reprise fra her om dagen? Så en der det var to keisersnitt og ei ung ei som fødte. Begynner å grine hver gang...grein også når det kom luciatog på ikea i dag:-p

Man finner en serviett man liker..feks med tekst. Så deler du opp så du har bare ett lag (er gjerne 2-3lag i sevietter) klipp ut det du vil ha på lyset,sett strykejernet på 1 også gnir du forsiktig over. Stearinet smelter da gjennom servietten :-) Skjønte du?...pleier å kjøpe to eller flere av de serviettene jeg liker,så gir jeg med en pakke ved siden av :-)

Jeg skal også kjøpe skinn,men til vugga. Har saueskinnspose i vogna.
Jeg kommer nok til å kjenne det på kroppen i morgen. (Vennina mi avslørte seg og fikk fortalt meg at det var kanskje planer om babyshower for meg :-p)

Pleier alltid å klippe/farge håret selv....har så tykkt hår,så blir så kostbart å reise til frisør.

Er det reprise fra her om dagen? Så en der det var to keisersnitt og ei ung ei som fødte. Begynner å grine hver gang...grein også når det kom luciatog på ikea i dag:-p

Man finner en serviett man liker..feks med tekst. Så deler du opp så du har bare ett lag (er gjerne 2-3lag i sevietter) klipp ut det du vil ha på lyset,sett strykejernet på 1 også gnir du forsiktig over. Stearinet smelter da gjennom servietten :-) Skjønte du?...pleier å kjøpe to eller flere av de serviettene jeg liker,så gir jeg med en pakke ved siden av :-)

Jeg skal også kjøpe skinn,men til vugga. Har saueskinnspose i vogna.
Jeg kommer nok til å kjenne det på kroppen i morgen. (Vennina mi avslørte seg og fikk fortalt meg at det var kanskje planer om babyshower for meg :-p)

Pleier alltid å klippe/farge håret selv....har så tykkt hår,så blir så kostbart å reise til frisør.

Er ikke sikker.. ser vanligvis ikke på fødestuen.. får egentlig litt panikk over at jeg snart skal gjennom det samme selv :p ja kjenner tårene sitter mye lettere nå enn det jeg er vant til ;) koselig med lusia tog da :)

Det var veldig lurt da :) får gjøre det neste år :) kunne tenkt meg og prøve meg på og lage lys selv, men usikker på hvordan det blir :p

Så heldig du er da :) vet det ikke blir noe babyshower på meg.. hadde fått det hadde jeg bodd i England, men her er alle så opptatt og ingen som gidder og planlegge, da jeg har forskjellige venner som ikke kjenner til hverandre så godt..

Har brukt og farge håret selv, men siden det må blekes for å få satt i rosa fargen jeg bruker, føler jeg nesten det er best og ta det hos frisøren. Betaler ca 200kr for og sette i fargen da jeg kjøper den selv fra England, så er det og ta etterveksten en gang i blant :)

Back
Topp