Det blir bare andre gangen, men det holder! Lykke til hos diabetessykepleier
OK trodde kanskje du måtte flere ganger takk gikk kjempefint det her da. Langtidsmålingen lå på 5,5 skal tilbake den 21 og måle på nytt
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det blir bare andre gangen, men det holder! Lykke til hos diabetessykepleier
OK trodde kanskje du måtte flere ganger takk gikk kjempefint det her da. Langtidsmålingen lå på 5,5 skal tilbake den 21 og måle på nytt
Jeg tok en langtidsmåling 11/10 den lå også på 5,5. Jeg vet jo ikke om jeg må ta ny belastningstest etter dette. Kommer vel an på hvor høy den jeg skal ta i morgen er.
Håper vi holder oss lavt på målinger
Hehe håper guttene får mere hårVeldig stor forskjell på hårveksten hos barn!
Håper guttungen vår får dårligere hårvekst enn datteren går, ellers må vi klippe ofte
Da har hun masseHihi, ikke så masse nei. Men ser veldig søt ut da Fant igjen et bilde fra 23.februar, da var hun nyklipt for første gang. Så da var hun 1 år og 7 mnd da Vis vedlegget 209722
Ja, tenk på det! Tiden flyrTenk 1. desember i morgen! ikke lenge til jul
Syntes tiden går veldig fort men på en annen side sakte. Tror tiden etter jul vil gå saktereJa, tenk på det! Tiden flyr
Helt viltTenk 1. desember i morgen! ikke lenge til jul
Ja! får frøkna kalender i år?Helt vilt
Nei kanskje neste årJa! får frøkna kalender i år?
Forstår nok litt mer om et årNei kanskje neste år
Er slik jeg føler det ogSyntes tiden går veldig fort men på en annen side sakte. Tror tiden etter jul vil gå saktere
Ja ikke noe vits nå, vertfall ikke nå som hun er aleneForstår nok litt mer om et år
Han gjorde det ja. Så bra!Magnus vant VM igjen