Skravletråd !!

OK :) trodde kanskje du måtte flere ganger :) takk gikk kjempefint det her da. Langtidsmålingen lå på 5,5 :) skal tilbake den 21 og måle på nytt

Jeg tok en langtidsmåling 11/10 den lå også på 5,5. Jeg vet jo ikke om jeg må ta ny belastningstest etter dette. Kommer vel an på hvor høy den jeg skal ta i morgen er.
Håper vi holder oss lavt på målinger :-)

Jeg tok en langtidsmåling 11/10 den lå også på 5,5. Jeg vet jo ikke om jeg må ta ny belastningstest etter dette. Kommer vel an på hvor høy den jeg skal ta i morgen er.
Håper vi holder oss lavt på målinger :-)

Ja håper vi holder oss lavt ja :) så glad sykepleieren jeg går til er forstående til at jeg ikke takler og ta nålen i fingeren selv, så om blodsukkeret er like fint neste gang, slipper jeg og måle selv, om det har forandret seg må jeg begynne og måle selv :(

Våres er 19 mnd :p får så vidt en bitteliten spenne der :p
Vis vedlegget 209682
Ikke mye hår på hodet der :p
Hihi, ikke så masse nei. Men ser veldig søt ut da :) Fant igjen et bilde fra 23.februar, da var hun nyklipt for første gang. Så da var hun 1 år og 7 mnd da :) ImageUploadedByBV Forum1480509092.265141.jpg

Tenk 1. desember i morgen! ikke lenge til jul

Er så mye kjedelig på TV om morgenen ........ Har sittet oppe siden kl 06 ,tent opp i ovnen og kjeder meg. Har begynt å kjenne det i bekkenet, så kan ikke gjøre alt jeg hadde lyst til.

God morgen :-p kjøre mannen på toget da..... også et par timer på jobbkurs og jordmor etter det :-)

Back
Topp