Ja jeg fikk svar med en gang jeg droDet var bra så fort du fikk svar da. Jeg skal ta ny test til uka jeg. Håper ikke det har blitt noe værre.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja jeg fikk svar med en gang jeg droDet var bra så fort du fikk svar da. Jeg skal ta ny test til uka jeg. Håper ikke det har blitt noe værre.
God kveld til degGod kveld
Lite liv i disse trådeneGod kveld til deg
EnigLite liv i disse trådene
Huff, det skjønner jeg. Syns den sukkerlaken var fryktelig kvalmende og jeg. Fikk det nesten ikke i meg Masse lykke tilGruer meg til belastningstest på torsdag. Er så spent på om blodsukkeret har steget eller ikke. Også gruer jeg meg til å sitte på venterommet med alle hostende menneskene
Så heldig ! Våres Er skallaHar vært hos kusina mi som er frisør og fått klipt 2 åringen. Det var på høy tid da panneluggen gikk nedi øynene. Og mor fikk nappet brynene. Var ei stund siden sist det og
På så herligEnig
Jeg har sittet på sofaen i hele kveld og strikket små søte sko/ladder til snuppelura
Huff, det skjønner jeg. Syns den sukkerlaken var fryktelig kvalmende og jeg. Fikk det nesten ikke i meg Masse lykke til
Hehe, vår var og det lenge. Husker ikke helt når vi begynte å klippe henne, men da hun var en plass mellom 1,5 og 2 år tenker jeg. Nå er hun 2 år og 4 månederSå heldig ! Våres Er skalla
Ja, tissingen hadde og vært et problem for meg. Og maten... hehe... Jada, det meste gårTakk Jeg hadde ikke så problem med drikken. Det er værre at jeg ikke kan spise før kl 11 ca. Og ikke kunne tisse på de timene. Men det går vel denne gangen også
Ja, tissingen hadde og vært et problem for meg. Og maten... hehe... Jada, det meste går
Gruer meg til belastningstest på torsdag. Er så spent på om blodsukkeret har steget eller ikke. Også gruer jeg meg til å sitte på venterommet med alle hostende menneskene
Off hvor mange har du måttet tatt testen? Skal til diabetessykepleier for første gang i morgen
Veldig stor forskjell på hårveksten hos barn!