Skravletråd !!

Gruer meg til belastningstest på torsdag. Er så spent på om blodsukkeret har steget eller ikke. Også gruer jeg meg til å sitte på venterommet med alle hostende menneskene :-p

Gruer meg til belastningstest på torsdag. Er så spent på om blodsukkeret har steget eller ikke. Også gruer jeg meg til å sitte på venterommet med alle hostende menneskene :-p
Huff, det skjønner jeg. Syns den sukkerlaken var fryktelig kvalmende og jeg. Fikk det nesten ikke i meg :( Masse lykke til :)

Har vært hos kusina mi som er frisør og fått klipt 2 åringen. Det var på høy tid da panneluggen gikk nedi øynene. Og mor fikk nappet brynene. Var ei stund siden sist det og :P

Huff, det skjønner jeg. Syns den sukkerlaken var fryktelig kvalmende og jeg. Fikk det nesten ikke i meg :( Masse lykke til :)

Takk :-) Jeg hadde ikke så problem med drikken. Det er værre at jeg ikke kan spise før kl 11 ca. Og ikke kunne tisse på de timene. Men det går vel denne gangen også :-)

Da er pakke julekalenderen til mannen laga :D Han vart så overraska og det var så koselig å sjå kor glad han vart :) Tenkte at han fortjena det, sia han har vert så tålmodig med meg dissa mnd :p

Off hvor mange har du måttet tatt testen? Skal til diabetessykepleier for første gang i morgen

Back
Topp