Jeg våknet igjen kvart over ni i dag det gav meg litt energi, og formen er utrolig god i dag. Har fått satt på lys og stjerna på juletreet,så er det bare pynten igjen har stikki meg en del på magen nå etter jeg har kranglet med lyslenka
Jeg har prøvd å få datteren min til å like Mikke mus og gjengen,men det ble ingen suksess.
Men vi har mange andre fine filmer da
Den nettsiden må jeg sjekke ut
Har bare bestilt fra lekmer to ganger. Så lenge jeg fikk en vare som var dyrere,og kunne gjøre noe med den var det greit.
Posen er jeg veldig fornøyd med
Vis vedlegget 212819
Get off sprayen klarer jeg ikke lenger....brukte den ute i sommer da jeg var på det kvalmeste....så bare jeg kjenner lukten blir jeg kvalm
Gleder meg til i kveld til grevinnen og hovmesteren. Da får jeg julestemning
Jaja.. var litt for tidlig ute med og si at treet fikk stå i fred. Det var knekt i 2 når jeg kom inn på stua.. den skyldige gikk i time out i buret sitt og hun skjønte nok at hun hadde gjort noe veldig galt.. hun lå helt stille og kikka på meg med dådyrøyne.. satte henne i buret ute på altanen mens jeg fikk ut litt aggresjon er litt frem og tilbake om jeg skal makke meg til obs og kjøpe nytt tre.. usikker på om det får stå i fred.. trur urokråka har skjønt hva hun har gjort for etter hun fikk kjeft ang blomsten og bordet har hun ikke vært i nærheten etterpå, så kanskje det samme gjelder treet
Mikke mus er koselig da kommer til og bare ha Netflix frem over, så da kan jeg bestemme selv hva hun skal se på av programmer
Så fin vognpose ja er greit om man får noe dyrere av samme greiene man har bestilt.. litt kjedelig om man bestiller en vognpose og får et akebrett for eksempel..
Har aldri prøvd meg på den Get Off sprayen før nå.. sprayet på dørene som hun hvite står og skraper på, det ser ut som det hjalp, og på treet som da tydeligvis ikke fikk stå i fred.
Grevinnen og hovmesteren tror jeg at jeg har ødelagt for alle i familien d jeg var liten.. hadde tatt den opp på VHS, og jeg så den vel ca 20 ganger om dagen i et halvt år, så om jeg går glipp av den er ikke så farlig verre ned tre nøtter til askepott