Det er sant! Hvordan går det med deg? Har vært nesten helt fraværende på forumet, mer eller mindre.Alt er lettere når man er to
Masse lykke til!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er sant! Hvordan går det med deg? Har vært nesten helt fraværende på forumet, mer eller mindre.Alt er lettere når man er to
Masse lykke til!!
Hei, og velkommen tilbakeHei alle sammenbeklager litt fravær, men har vært på ferie. I dag begynte jeg og mannen på lav(smart)karbo og skal prøve å generelt få til et bedre jevnt kosthold uten at det skal være så striks at vi sprekker. Vi begge ønsker oss ned i vekt og holde oss der. Det er kjempegodt å få han med for da er det så mye lettere å få til
![]()
Jo, takk veldig fin. Endte opp med en liten skade etter en aften med konkurranse i badmintonHei, og velkommen tilbake
Hatt en fin ferie?
men ellers var det kjekt. Hvordan går det med deg og de ribbeina dine?Det går sakte men sikkert fremover.Jo, takk veldig fin. Endte opp med en liten skade etter en aften med konkurranse i badmintonmen ellers var det kjekt. Hvordan går det med deg og de ribbeina dine?
![]()

Nå har årets sportsbegivenhet startet for min del, Crossfit games 2019
Har drevet med crossfit i snart 4 år, og syns det er kjempegøy, og det å se "verdensmesterskapet" er utrolig motiverende for min del.
Skal endelig å få testet litt øvelser med pt'n min i dag, så håper jeg klarer å komme meg på treningssenteret et par dager neste uke.
Denne uken har det blitt en ordentlig økt hjemme, ellers bare øvelser på gulvet med frøkna.![]()
Hvor ser du det?
2 kg ned! En del av det er salt da. Spiste ikke salt mat i går, men gjorde det forrige torsdag. Og så er det nok litt muskelmasse som har gått bort. Håper det er litt fett og da
Uansett er det en god start
Må bare spise mer nå, for jeg har ikke avsluttet ammingen enda![]()
Går greit herDet er sant! Hvordan går det med deg? Har vært nesten helt fraværende på forumet, mer eller mindre.
2 kg ned! En del av det er salt da. Spiste ikke salt mat i går, men gjorde det forrige torsdag. Og så er det nok litt muskelmasse som har gått bort. Håper det er litt fett og da
Går greit herkom hjem fra syden på søndag, og til mandag er det full skjerpings igjen
![]()
Lykke til med veiingOi. Begynte å tenke igjennom hva jeg har spist i dag, og etter litt utregning fant jeg ut at jeg endte opp med ca 1300 kalorier. Det er alt for lite! Jeg skylder på hodepine i dag, men det er noe å holde et øye med videre.
Jeg er veldig matlei. Ingen matlyst selv om jeg er sulten. Spent på hva vekta vil vise i morgen. Jeg ser like tykk ut som før, og magen kjennes like hard ut. Og det er en mulighet for at jeg får i meg for lite mat, og det er jo ikke heldig. I tillegg prøver kroppen min på å få til en menstruasjon, og jeg er usikker på hvilken grad det vil påvirke vekta. Jeg har sett at mensen har påvirket vekta før, men da var det i starten bare. Nå kommer jeg ikke igang skikkelig. Vel, morgendagen vil gi noen svar.
Flink du erNå har årets sportsbegivenhet startet for min del, Crossfit games 2019
Har drevet med crossfit i snart 4 år, og syns det er kjempegøy, og det å se "verdensmesterskapet" er utrolig motiverende for min del.
Skal endelig å få testet litt øvelser med pt'n min i dag, så håper jeg klarer å komme meg på treningssenteret et par dager neste uke.
Denne uken har det blitt en ordentlig økt hjemme, ellers bare øvelser på gulvet med frøkna.![]()
Yeei, det er jo strålende2 kg ned! En del av det er salt da. Spiste ikke salt mat i går, men gjorde det forrige torsdag. Og så er det nok litt muskelmasse som har gått bort. Håper det er litt fett og da
Ja det var ikke planlagt å spise for lite. Har, bare logget 2 dager. Den ene dagen spiste jeg for mye, men bare 200 kalorier, mens den andre dagen spiste jeg nesten 1000 for lite >< Jaja, det blir vel bedre etter hvert får en håpeBra jobb uansett. Det jevner seg ut med fettvekt, vann osv etterhvert.
Viktig å få i seg nok mat når man fortsatt ammer, samtidig som det er akkurat nok til at man også går ned. Har samme problemstilling selv, men frøkna mi er straks 3 mnd, så jeg har mange mnd med amming foran meg![]()
Så flott og ja, du må øke inntaket av sunn mat. Fint å være forsiktig med salt uansett.
TakkYeei, det er jo strålende![]()