Skravletråd

Tusen takk :) må stå på litt nå siste uken i juni om vekt målet skal innfris. Vurderer langtur i kveld også. Slutt på den vanlige mandags timen min nå.
Flink du er.
På grunn av 2 dårlige uker kommer jeg nok ikke til å nå vektmålet mitt :(

Lykke til og krysser fingrene!!!
Jeg har som mål å komme under 65 kg innen 1. juli så må stå på her også.
Åh fy søren, vi klarer dette!!
I dag skal jeg på Pt time. Klart å få til en gratis time uten å melde meg inn noe sted. Haha. Da MÅ det trenes

Jeg er igang med operasjon Hjernevask. Ikke en god start, humøret er på bånn, men ingenting usunt enn så lenge. Målet er å ikke spise godis, men jeg regner med at det må nedtrapping til. Jeg må ta det som det kommer. Eventuelt må jeg kjøpe inn litt mørk sjokolade. Jeg er ingen fan av det, men det hjelper på søtsuget. Den største jobben gjøres i hodet, for kosthold og trening er bra ellers.

Jeg er igang med operasjon Hjernevask. Ikke en god start, humøret er på bånn, men ingenting usunt enn så lenge. Målet er å ikke spise godis, men jeg regner med at det må nedtrapping til. Jeg må ta det som det kommer. Eventuelt må jeg kjøpe inn litt mørk sjokolade. Jeg er ingen fan av det, men det hjelper på søtsuget. Den største jobben gjøres i hodet, for kosthold og trening er bra ellers.

Du tenker så rett og da er du på sporet!!!
Lykke til!!!

For en trening i dag. :D Nå er det avtalt trening med venninne i morgen og. Meldt veldig mye regn i Bergen. Så da får det blir noe innendørs!

Klar for stor handling i dag og, da skal det handles mye grønt. :happy:
Håper dere har en kjempe fin dag så langt!

Du tenker så rett og da er du på sporet!!!
Lykke til!!!

Problemet mitt er at jeg har en del selvinnsikt, uten at det har hjulpet til nå. Jeg vet at jeg tuller til ting for meg selv, men likevel lar jeg djevelen på skuldra vinne over engelen. Viljestyrken er svak. Men jeg må jo bare fortsette å prøve. En dag må engelen vinne :)

Problemet mitt er at jeg har en del selvinnsikt, uten at det har hjulpet til nå. Jeg vet at jeg tuller til ting for meg selv, men likevel lar jeg djevelen på skuldra vinne over engelen. Viljestyrken er svak. Men jeg må jo bare fortsette å prøve. En dag må engelen vinne :)
Har du prøvd det med spekemat mot søtsuget?

Æsj så dumt :( hvor langt kom du?
Hadde ca 40 minutter igjen av turen da foten ble for vond til å fortsette, da hadde den vært vond en stund.
Mannen var i samme område som meg med bil og plukket meg opp.
Hadde jeg gått siste stykke hadde jeg fått en 7.000-7.500 skritt mer, og så var planen en liten tur på kvelden for å få de siste skrittene.
Er på "bare" litt over 40.000

Hadde ca 40 minutter igjen av turen da foten ble for vond til å fortsette, da hadde den vært vond en stund.
Mannen var i samme område som meg med bil og plukket meg opp.
Hadde jeg gått siste stykke hadde jeg fått en 7.000-7.500 skritt mer, og så var planen en liten tur på kvelden for å få de siste skrittene.
Er på "bare" litt over 40.000

WOW!!!!! Strålende det da men skjønner det var irriterende å måtte bryte på grunn av foten. Særlig når du var så nære målet du hadde satt deg. Men sikkert lurt å ta hensyn så det ikke sitter i for lenge

Back
Topp