Det er jo knallbra!!Med de utskeielsene jeg har hatt den siste uken er jeg superfornøyd med -0,5 kg
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er jo knallbra!!Med de utskeielsene jeg har hatt den siste uken er jeg superfornøyd med -0,5 kg
Mye er gjort om du føler glede ved å treneDa blir jeg sittende i en evighet og det gidder jeg ikke ^^ Det er gøy å trene
Det er surt i været, så jeg regner med at det gjør saken verre som det pleier å gjøre.
Høres veldig bra ut!Jeg får ikke den effekten
Jeg har ventet og ventet på den. Spist sunt og ikke for lite eller for mye. Trent godt og greier. Jaja. Det blir vel en gang kanskje. Det høres jo godt ut å orke å leke med barna. Jeg er ofte for sliten for tiden. Men nå skal jeg snu tankene og bli frøken positiv!![]()
TakkSå flinke dere er![]()
Hurra for nedgangOpp 1,9 kg. Det er greit. Annen vekt og ny plassering. Det skal liksom ikke mange cm til i dette huset før det utgjør litt ><
Jeg satte opp vekta på mandag, og jeg har gått ned 400 gram siden da. Så det er både positivt og negativt i dag. Jeg velger å se på det som at jeg har gått ned![]()
Ved tanke på alt for mye mat i helgen, sommeravslutning med jobben i går, lunsjbufeet på hotell idag og veiing i morgen ble det en runde som tilsvarer full runde + 2 km.
Jeg fant bare ut at jeg gidder ikke være tjukk lenger, og når det er noe jeg ikke gidder så gjør jeg det ikke![]()
Mye er gjort om du føler glede ved å trene![]()
Nå kjenner jeg ikke deg, men har jeg en treningsdag så trener jeg selv om jeg føler jeg ikke har energi til det når jeg starter. Jeg får energi av å trene så den kommer etterhvert, og når jeg er ferdi er jeg "Et nytt menneske", og full av energiLiker å se tallene etterpå og. Noen dager har jeg ikke energi, mens andre har jeg nok til å trene. Godt å utfordre meg litt![]()
Nå kjenner jeg ikke deg, men har jeg en treningsdag så trener jeg selv om jeg føler jeg ikke har energi til det når jeg starter. Jeg får energi av å trene så den kommer etterhvert, og når jeg er ferdi er jeg "Et nytt menneske", og full av energi![]()
Er hodet jeg også er mest sliten i.Jeg har ikke faste dager, så jeg trener når jeg har mulighet. Jeg prøver å trene når jeg er utslitt, men det er som å danse i kvikkleire. Men det har sikkert med at jeg er sliten i hodet i tillegg til kroppen, og jeg synes det er vanskeligere å overtale hodet enn kroppen. For på dager der energien er der så kan det være skikkelig kjipt å slutte ^^
Er hodet jeg også er mest sliten i.
Lange dager med store dokumenter, kontrakter og sjonglering av direktører og møter.
Syns da bare det er deilig å komme ut nå jeg har klart det og bare være for meg selv...
Trening er å bevege på seg.Ja ut på tur er deilig. Jeg kaller ikke det trening for min del, for farten er for lav. Det var trening før, og da hadde jeg skikkelig fart selv om jeg ikke jogget. Kan ikke jogge. Men etter at yngste kom har farten blitt lav. Uansett, det er helt fantastisk å gå ute. Spesielt når det er mørkt. Eller i skogen i alt det grønne.
Trening er å bevege på seg.
Det å gå en tur er også trening.
Men trenger ikke nødvendigvis høy puls.
Du skulle sett meg når jeg startet.
3-4 km gåtur i skogen hvor jeg drasset rundt på mine 100 kg +.
Poenget er å komme seg i bevegelse.
Er dager jeg også bare går
Den var -0,5 kgFantastiskspent på vekten din
![]()
Det er bare teit.Haha, jeg er i slankekrigen-modus ^^
Der er trening noe som gir økt pust og puls og svette. Gåtur går under mosjon. Glemmer at krigen ikke pågår nå ^^
Drit bra!!! :-DMed de utskeielsene jeg har hatt den siste uken er jeg superfornøyd med -0,5 kg