Skravletråd

Løper du hele runda nå?:)
Ved tanke på alt for mye mat i helgen, sommeravslutning med jobben i går, lunsjbufeet på hotell idag og veiing i morgen ble det en runde som tilsvarer full runde + 2 km.

Kjip dag, så jeg helte i meg 3 skåler med is med toblerone og o'boy på. Jeg er kvalm! Jeg burde ha tatt en tur ut, men foten verker. Det logiske er å ikke gå, og med så masse drittmat klarer jeg ikke å redde meg inn uansett.

Kjip dag, så jeg helte i meg 3 skåler med is med toblerone og o'boy på. Jeg er kvalm! Jeg burde ha tatt en tur ut, men foten verker. Det logiske er å ikke gå, og med så masse drittmat klarer jeg ikke å redde meg inn uansett.
Jeg tror du burde ta å spise opp det du har hjemme nå i helgen, og ikke kjøpe mer etterpå...

Jeg tror du burde ta å spise opp det du har hjemme nå i helgen, og ikke kjøpe mer etterpå...
Japp. Jeg har begynt å ta ut penger for å kjøpe mat, og jeg merker at jeg kjøper mindre mat nå. Skal jeg kjøpe godis så blir det fort dyrt. Jeg satser på at min gjerrighet hjelper meg nå ^^

Jeg satt med notatboka og skrev om selvfølelsen og slikt. Begynte på "Prosjekt hjernevasking". Første punkt er å finne ut hvorfor jeg ønsker å gå ned i vekt. Jeg kommer kun på overfladiske grunner, som å kunne se godt ut i jeans. Jeg har gått ned masse før, og har ikke merket noe til ekstra energi eller at jeg har følt meg bedre på noen måte. Så hva er poenget da? Jeg føler at jeg heller burde godta min overvekt, og heller bare redusere inntaket litt, men det er noe som protesterer inn i meg når jeg tenker det. Men jeg må ha en bedre grunn enn å kunne se bra ut i jeans! Eller?

Jeg satt med notatboka og skrev om selvfølelsen og slikt. Begynte på "Prosjekt hjernevasking". Første punkt er å finne ut hvorfor jeg ønsker å gå ned i vekt. Jeg kommer kun på overfladiske grunner, som å kunne se godt ut i jeans. Jeg har gått ned masse før, og har ikke merket noe til ekstra energi eller at jeg har følt meg bedre på noen måte. Så hva er poenget da? Jeg føler at jeg heller burde godta min overvekt, og heller bare redusere inntaket litt, men det er noe som protesterer inn i meg når jeg tenker det. Men jeg må ha en bedre grunn enn å kunne se bra ut i jeans! Eller?
Magemålet kommer under grensen for «fare for å utvikle diabetes 2»
Den motiverer meg en del. Tror det er 88cm magemål som er grensen, kommer aldri i verden til komme så langt ned, men jeg skal søren meg komme så nær som jeg klarer.
Ellers er jo det alle sykdommer som kan følge med overvekt. :-)

Ville tatt det rolig til foten er bedre:)
God bedring!

Jeg tenker også mye sånn, at jeg vil se bra ut i jeans:P og i lekre kjoler..
Nå har ikke jeg mye overvekt, men ved å gå ned noen kilo og bli i bedre form orker jeg mer:) orker å leke med barna lengre, orker å hoppe på trampoline med dem og orker sykle tur:)
Det er viktig for meg!

Magemålet kommer under grensen for «fare for å utvikle diabetes 2»
Den motiverer meg en del. Tror det er 88cm magemål som er grensen, kommer aldri i verden til komme så langt ned, men jeg skal søren meg komme så nær som jeg klarer.
Ellers er jo det alle sykdommer som kan følge med overvekt. :)

Du sier noe der ja. Jeg hadde helt glemt av faren ved å ha for mye magefett :)

Ville tatt det rolig til foten er bedre:)
God bedring!

Da blir jeg sittende i en evighet og det gidder jeg ikke ^^ Det er gøy å trene :D
Det er surt i været, så jeg regner med at det gjør saken verre som det pleier å gjøre.

Jeg tenker også mye sånn, at jeg vil se bra ut i jeans:p og i lekre kjoler..
Nå har ikke jeg mye overvekt, men ved å gå ned noen kilo og bli i bedre form orker jeg mer:) orker å leke med barna lengre, orker å hoppe på trampoline med dem og orker sykle tur:)
Det er viktig for meg!

Jeg får ikke den effekten :(
Jeg har ventet og ventet på den. Spist sunt og ikke for lite eller for mye. Trent godt og greier. Jaja. Det blir vel en gang kanskje. Det høres jo godt ut å orke å leke med barna. Jeg er ofte for sliten for tiden. Men nå skal jeg snu tankene og bli frøken positiv! :D

Opp 1,9 kg. Det er greit. Annen vekt og ny plassering. Det skal liksom ikke mange cm til i dette huset før det utgjør litt ><
Jeg satte opp vekta på mandag, og jeg har gått ned 400 gram siden da. Så det er både positivt og negativt i dag. Jeg velger å se på det som at jeg har gått ned :D

Back
Topp