Herlig mestringsfølelse vil jeg troEr også utrolig gøy og klare det![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Herlig mestringsfølelse vil jeg troEr også utrolig gøy og klare det![]()
Herlig tallDa sitter jeg nydusjet i sofaen og klokken viser 30.037 skritt
Bøyer meg i hattenJuni oppsummert så langt:
12 treninger gjennomført (dvs allerede i mål med minst 10).
Over 400.000 skritt så langt
Plass i massevis til degHei Hei
Plass til meg her?
Jeg sliter med overvekt og elendig motivasjon, og vekta er på kjapp vei oppover. Jeg går en del, og har sjeldent problemer med å nå 10 000 skritt. Bør trene mer, men er sliten og trøtt. Og blir verre av å spise så mye søtt. Jeg har begynt å ta krom, og håper at effekten kommer kjapt. Men jeg regner med at jeg sikkert må vente en måned kanskje, jeg har lite erfaring med slikt.
Jeg er litt der at jeg vurderer å prøve slankemiddel. Helst noe som skrur opp forbrenning, da problemet hos meg helst er mentalt søtsug. Spiser helt fint og innenfor kaloribehovet mitt ellers, men så kommer søtsuget og tar over.
Jeg tror ikke jeg får til noen sommekropp i år heller![]()
Begge deler i grunnGal som snakker om 50,000 på en dag, eller at jeg tøyser med 100.000 på 2 dager?
Så spennendeJeg kjøpte meg et ukeblad i dag, og der var det en artikkel om ei som hadde gått ned i vekt av å legge om kostholdet. Måten hun fikk gjort det på var å endre tankesettet sitt. Hun "hacket hjernen" som det så fint står i artikkelen. Jeg har bestemt meg for at jeg skal gjøre et forsøk på det. Det vil også si at jeg må jobbe med den lave selvfølelsen, og det er jo bare positivt.
Er det, kanskje prøve det selv?Herlig mestringsfølelse vil jeg tro![]()
Hadde du ikke klart å gå ned en del tidligere?
Hva med å se tilbake på hva du gjorde riktig den gang?
Så spennendelykke til!
Så utrolig braVeiedag og JAAA under 79! Ble 78,8. Så ned 0,3 denne uken Pluss tante rød kom på besøk i går.
*skrytepost*
Kjedelig når kiloene kommer tilbake etter man har vært så flinkJapp. 30 kg. Gått opp mye nå
Kjøpte hus og stressnivået gikk til himmels!
Veiedag og JAAA under 79! Ble 78,8. Så ned 0,3 denne uken Pluss tante rød kom på besøk i går.
*skrytepost*
Kjedelig når kiloene kommer tilbake etter man har vært så flink
Du har klart dette før, du vil klare dette igjen![]()
Veiedag og JAAA under 79! Ble 78,8. Så ned 0,3 denne uken Pluss tante rød kom på besøk i går.
*skrytepost*
Først jobb, og så sommeravslutning med jobben.
Egentlig en rolig dag uten trening så hvordan i alle dager har jeg klart å komme over 20.000 skritt i dag?
Vi får se hva det blir.Så utrolig bra
Gleder meg til tall fra deg i morgenhar trua
![]()
Søvn sliter jeg også medVeldig kjedelig, og jeg vil ikke gå opp i størrelse i klær heller men snart er det ingen valg
Men må jo bare jobbe hardt. Og sove mer kanskje, jeg har et stort søvnunderskudd for tiden ><
Veldig vanskelig å være flink med kostholdet når man er trøtt.Søvn sliter jeg også med![]()