Skravletråd

Hei Hei :)
Plass til meg her?
Jeg sliter med overvekt og elendig motivasjon, og vekta er på kjapp vei oppover. Jeg går en del, og har sjeldent problemer med å nå 10 000 skritt. Bør trene mer, men er sliten og trøtt. Og blir verre av å spise så mye søtt. Jeg har begynt å ta krom, og håper at effekten kommer kjapt. Men jeg regner med at jeg sikkert må vente en måned kanskje, jeg har lite erfaring med slikt.
Jeg er litt der at jeg vurderer å prøve slankemiddel. Helst noe som skrur opp forbrenning, da problemet hos meg helst er mentalt søtsug. Spiser helt fint og innenfor kaloribehovet mitt ellers, men så kommer søtsuget og tar over.
Jeg tror ikke jeg får til noen sommekropp i år heller :p
Plass i massevis til deg:D koselig at du vil henge med!
Håper du finner motivasjonen du trenger:)

Jeg kjøpte meg et ukeblad i dag, og der var det en artikkel om ei som hadde gått ned i vekt av å legge om kostholdet. Måten hun fikk gjort det på var å endre tankesettet sitt. Hun "hacket hjernen" som det så fint står i artikkelen. Jeg har bestemt meg for at jeg skal gjøre et forsøk på det. Det vil også si at jeg må jobbe med den lave selvfølelsen, og det er jo bare positivt.
Så spennende:D lykke til!

Veiedag og JAAA under 79! Ble 78,8. Så ned 0,3 denne uken Pluss tante rød kom på besøk i går.

*skrytepost*

Kjedelig når kiloene kommer tilbake etter man har vært så flink :(
Du har klart dette før, du vil klare dette igjen :)

Veldig kjedelig, og jeg vil ikke gå opp i størrelse i klær heller men snart er det ingen valg :(
Men må jo bare jobbe hardt. Og sove mer kanskje, jeg har et stort søvnunderskudd for tiden ><

Så utrolig bra :D

Gleder meg til tall fra deg i morgen :D har trua :rolleyes:
Vi får se hva det blir.
Har vært flink på skritt og trening, men ikke fult så flink på kosthold.
Kostholdet gikk litt skeis i helgen + sommeravslutningen i går.
Vi får se i morgen.

Skal ut og løpe i kveld og gjøre siste innsats før veiing i morgen.

Back
Topp