Sniker emg inn her jegVil ned igjen i vekt etter fødsel, før neste graviditet. Trente minst to ganger i uka, og gikk en del i tillegg, under graviditeten men gikk likevel opp over 30kg...
Hei på du[emoji1]
Har du født eller er du gravid?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Sniker emg inn her jegVil ned igjen i vekt etter fødsel, før neste graviditet. Trente minst to ganger i uka, og gikk en del i tillegg, under graviditeten men gikk likevel opp over 30kg...
Hei på deg og velkommen inn til ossSniker emg inn her jegVil ned igjen i vekt etter fødsel, før neste graviditet. Trente minst to ganger i uka, og gikk en del i tillegg, under graviditeten men gikk likevel opp over 30kg...
Koselig å se deg her[emoji8]
Jeg heier på deg og veien tilbake![emoji2] armene dine blir jo bare RÅÅÅ!![emoji28]
Nei har jo ikke det, sist svømte jeg på to stk da
Håper det er litt færre der idag for det bremser enn jo ganske mye også
Jeg derimot er litt motsatt.
Jeg orker ikke å "stå stille" mens jeg trener, og går ut selv om det er kaldt.
Men vi alle er forskjellige, så flott du har lagt til rette for trening![]()
Måtte stikke innom her også.
Har faktisk gått ned en del i vekt i det siste. Blir nok mer med all treningen også.
Dobbel trening i dag[emoji1]
Først 60 minutter styrke, cardio og mage, deretter 61 minutter på mølla[emoji1]
Deilig følelse i kroppen etterpå!
Så deilig da[emoji1]
Slik som du holder på om dagen gleder jeg meg til å se resultatene dine fremover [emoji4]Dobbel trening i dag[emoji1]
Først 60 minutter styrke, cardio og mage, deretter 61 minutter på mølla[emoji1]
Deilig følelse i kroppen etterpå!
Kjenner jeg er så misunnelig på deg [emoji30]
Løper eller går du på mølla?
Ja. Gått fra medium til XS i treningsbh siden før jul [emoji123]. Endelig funnet god treningsregime og løping, og så ryker det jævla korsbåndet [emoji35].
Slik som du holder på om dagen gleder jeg meg til å se resultatene dine fremover [emoji4]
Godt jeg ikke er alene om det [emoji23][emoji23][emoji23]Haha, det har jeg gjort også.
Sluttet å svømme på tøyenbadet. Litt mindre folk på Råholt.
Æsj, da skulle jeg ha gått på, du slo meg med 217 skritt i gårVis vedlegget 242973
Vis vedlegget 242974
Tror ikke jeg får noen dag som igår igjen med det første, men også interessant å se hvor mye jeg faktisk klarer i løpet av en dag [emoji16]
Vis vedlegget 242973
Vis vedlegget 242974
Tror ikke jeg får noen dag som igår igjen med det første, men også interessant å se hvor mye jeg faktisk klarer i løpet av en dag [emoji16]
217 skritt + en time svømming som ikke blir regnet som skritt [emoji6]Æsj, da skulle jeg ha gått på, du slo meg med 217 skritt i går [emoji14]
Fra spøk til alvor, så utrolig flink du er![]()
Ja veldig fornøyd [emoji16] skal være aktiv imorgen også men ikke såååå aktiv tror jeg [emoji23]Sinnsyke tall!![emoji1][emoji122] du er kjempe flink!!