Skravletråd

Sniker emg inn her jeg :) Vil ned igjen i vekt etter fødsel, før neste graviditet. Trente minst to ganger i uka, og gikk en del i tillegg, under graviditeten men gikk likevel opp over 30kg...

Hei på du[emoji1]
Har du født eller er du gravid?

Sniker emg inn her jeg :) Vil ned igjen i vekt etter fødsel, før neste graviditet. Trente minst to ganger i uka, og gikk en del i tillegg, under graviditeten men gikk likevel opp over 30kg...

Fint sted å få motivasjon. Hvor lenge er det siden du fødte? Om du ammer fortsatt, så ikke kjør for hard kur. Direkte slanking bør gjøres etter ammestopp. Men spise fornuftig og sunt og gå lange trilleturer pluss trene litt styrke og kondis er jo bare fint.
Jeg gikk ned ca 22 kg i 2017 med GOD hjelp og motivasjon her inne.
Masse lykke til!!!

Hei på deg og velkommen inn til oss

Jeg derimot er litt motsatt.
Jeg orker ikke å "stå stille" mens jeg trener, og går ut selv om det er kaldt.

Men vi alle er forskjellige, så flott du har lagt til rette for trening :)

Enig med deg i at utetrening er best - mye mer total opplevelse. Men gatene rundt her vi bor kan knapt gåes i nå og det tar for mye tid på hverdagene å kjøre til skog el l, så dette funker optimalt for meg nå om dagen.
Har brukt mølla litt/litt mer hver kveld pluss at gubben har kommet godt i gang med den også. Blir sikkert perioder hvor den vil bli brukt lite men som sagt, topp nå.

Dobbel trening i dag[emoji1]
Først 60 minutter styrke, cardio og mage, deretter 61 minutter på mølla[emoji1]
Deilig følelse i kroppen etterpå!

Ja. Gått fra medium til XS i treningsbh siden før jul [emoji123]. Endelig funnet god treningsregime og løping, og så ryker det jævla korsbåndet [emoji35].

Er puppa borte?![emoji33] heldige du![emoji85]

Du har vært max uheldig![emoji20] skjønner godt det er frustrerende..

Haha, det har jeg gjort også.
Sluttet å svømme på tøyenbadet. Litt mindre folk på Råholt.
Godt jeg ikke er alene om det [emoji23][emoji23][emoji23]

Har kun et alternativ her da som jo burde være stort nok men til tider er det veldig populært å være der tydeligvis
Satser på at nesten ingen er der imorgen tidlig, lov å drømme ihvertfall [emoji23][emoji23]

Screenshot_20180207-201809.png
Screenshot_20180207-201820.png

Tror ikke jeg får noen dag som igår igjen med det første, men også interessant å se hvor mye jeg faktisk klarer i løpet av en dag [emoji16]

Back
Topp