Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Veiedag i dag: 62,5 kg (omtrent som det har vært i hele høst) og godt fornøyd med å greie å holde den nye vekten. Nå blir det «kos og moro» i desember og ny veiing først i slutten av januar.
Lykke til dere andre også.
Du er utrolig flink!![emoji1][emoji122]
Takkog tillater meg å være enig
![]()
Så utrolig flink du er [emoji4]Veiedag i dag: 62,5 kg (omtrent som det har vært i hele høst) og godt fornøyd med å greie å holde den nye vekten. Nå blir det «kos og moro» i desember og ny veiing først i slutten av januar.
Lykke til dere andre også.
Så utrolig flink du er [emoji4]
Misstenker at treningen utgår i kveld.
Er fremdeles ør etter at jeg falt å slo hodet i isen i går og ikke sikker på om jeg bør utfordre det med trening
Det var underkjølt regn når vi gikk fra Akershus festning i går, og jeg endte opp med å falle.Shit, har du slått hode?![emoji33] da ville jeg tatt det med ro ja!
Det var underkjølt regn når vi gikk fra Akershus festning i går, og jeg endte opp med å falle.
Slo høyre armen ganske godt og hodet.
Fremdeles ganske vondt i armen, og har vært ør og trøtt i hele dag
Jeg lever..Uff da, høres ikke bra ut![emoji20] god bedring!!
Jeg lever..
Ungene ble dessverre ganske redd når jeg falt
Liker virkelig ikke å skremme dem slik
Nei da.Ååh...trodde du var alene[emoji20]
Ikke morsomt å skremme barna nei! Vil tro de ble skremt[emoji20]
Vurderer å gjøre som Pusern og ikke veie før i slutten av januar...
Er litt der jeg også erDet gjorde jeg i fjor også og funket bra for meg. Lot meg selv få «fri» i desember og så skjerpe inn med fornyet motivasjon i januar.
Nei da.
Det var et slikt julearrangement på Akershus festning vi var på alle sammen.
Hadde parkert på jobben og tok t-banen opp og ned, var på vei for å ta den til bilen...
Veldig positiv opplevelse egentlig.
Når jeg falt fløy mobilen min i retning veien og biler som kjørte.
En ukjent reddet den, flere samlet seg rundt meg for å hjelpe så mannen hadde stor problemer med å komme frem til meg
Vurderer å gjøre som Pusern og ikke veie før i slutten av januar...
Det får nå tiden viseHehe, klarer du det da??[emoji38]