Skravletråd

Veiedag i dag: 62,5 kg (omtrent som det har vært i hele høst) og godt fornøyd med å greie å holde den nye vekten. Nå blir det «kos og moro» i desember og ny veiing først i slutten av januar.
Lykke til dere andre også.

Veiedag i dag: 62,5 kg (omtrent som det har vært i hele høst) og godt fornøyd med å greie å holde den nye vekten. Nå blir det «kos og moro» i desember og ny veiing først i slutten av januar.

Du er utrolig flink!![emoji1][emoji122]

Så utrolig flink du er [emoji4]

Misstenker at treningen utgår i kveld.
Er fremdeles ør etter at jeg falt å slo hodet i isen i går og ikke sikker på om jeg bør utfordre det med trening

Ååh...trodde du var alene[emoji20]
Ikke morsomt å skremme barna nei! Vil tro de ble skremt[emoji20]
Nei da.
Det var et slikt julearrangement på Akershus festning vi var på alle sammen.
Hadde parkert på jobben og tok t-banen opp og ned, var på vei for å ta den til bilen...

Veldig positiv opplevelse egentlig.
Når jeg falt fløy mobilen min i retning veien og biler som kjørte.
En ukjent reddet den, flere samlet seg rundt meg for å hjelpe så mannen hadde stor problemer med å komme frem til meg

Nei da.
Det var et slikt julearrangement på Akershus festning vi var på alle sammen.
Hadde parkert på jobben og tok t-banen opp og ned, var på vei for å ta den til bilen...

Veldig positiv opplevelse egentlig.
Når jeg falt fløy mobilen min i retning veien og biler som kjørte.
En ukjent reddet den, flere samlet seg rundt meg for å hjelpe så mannen hadde stor problemer med å komme frem til meg

Oi, så uheldig du er![emoji13]
Men flott å høre at så mange ville hjelpe deg![emoji173]️

Jeg klarte ikke målet mitt, veide meg ikke engang på fredag for viste at der var oppgang men er nå snart i ketose igjen og skal holde meg der til julaften er planen.

Back
Topp