Skravletråd

Titter såvidt innom dere, opp 6 kg så langt i dette svangerskapet (15 uker nå), kvalmespisekiloene har satt seg. Kvalmen er på retur forhåpentligvis, og jeg skal til ernæringsfysiolog uti november ei gang. Jordmor sier tommel opp for vektnedgang under svangerskapet, siden jeg har såpass mange ekstra kilo. Så jeg håper virkelig det lar seg gjøre, med hjelp fra ernæringsfysiolog og forhåpentligvis mer overskudd til bevegelse (yoga, tur og svømming er planen) når kvalmen gir seg. Fra mitt første svangerskap og til nå er jeg +30 kg, alle takket være invalidiserende bekkenløsning kombinert med ekstrem kvalme. Og ytterligere 10 kg fra jeg møtte mannen for 7 år siden. Så her er det nok å ta av, håper noe av det kan forsvinne underveis så jeg får en lettere fødsel og en bedre barseltid.

Ønsker deg masse lykke til[emoji2]

Opp 0.7 kg, jaja blir vel ikke stort bedre neste fredag heller men skal inn i hard lavkarbo på mandag da [emoji4] syns det er vanskelig på tur om jeg ikke skal spise helt annen mat enn familien

Opp 0.7 kg, jaja blir vel ikke stort bedre neste fredag heller men skal inn i hard lavkarbo på mandag da [emoji4] syns det er vanskelig på tur om jeg ikke skal spise helt annen mat enn familien

Det var jo ikke mye[emoji4] henter du kjapt inn igjen!

Slik er det i perioder.
De ukene hvor ting ikke går helt som det skal er ikke de ukene som teller.
Det som teller er hele perioden fra start til slutt.
Så lenge man totalt sett går ned er ikke en uke eller 3 uten fokus så farlig

Ligger kanskje bare på 4.700 skritt til nå i dag, men har løftet på X antall tunge esker så har fått styrketrening i dag :)
I kveld blir det den vanlige treningsturen...

Det var jo ikke mye[emoji4] henter du kjapt inn igjen!
Helga var jo heller ikke såååå bra men men ny uke nå og satser på at jobben jeg gjør nå frem til fredag hjelper så det ikke blir for mye pluss på vekta [emoji4]

Slik er det i perioder.
De ukene hvor ting ikke går helt som det skal er ikke de ukene som teller.
Det som teller er hele perioden fra start til slutt.
Så lenge man totalt sett går ned er ikke en uke eller 3 uten fokus så farlig
Ja, bare hardt å begynne på igjen noen ganger. Men tilbake til nærmest 15 karbohydrater om dagen nå og satser på at jeg er under 80 kg før desember. Men greit å også se hvor fort man kan legge på seg

Ser ut som om jeg for første gang på flere uker vil klare å få inn 3 treningsturer.
De siste ukene har jeg bare klart 2..

Håper det gjør underverker for veiingen på fredag
Så godt da [emoji4]

Jeg er alene frem til torsdag såg dårlig med trening her men har hatt med ungene til svømmehallen og tenker å dra de med dit imorgen også for blir en del aktivitet der ihvertfall [emoji4]

Back
Topp