Nei, har bare flydd litt rundt i dagDet er bra[emoji1] har du vært på tur?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nei, har bare flydd litt rundt i dagDet er bra[emoji1] har du vært på tur?
Spennende å høre hvor du ender i dag.Klokken er "bare" 13:30 og jeg er allerede oppi over 5.000 skritt, veldig bra for meg på en søndag![]()
Ligger på en 8.100 nå og så blir det trening om litt.Spennende å høre hvor du ender i dag.
Nei, har bare flydd litt rundt i dag
Ligger på en 8.100 nå og så blir det trening om litt.
Ender vel opp på rundt 27.000 +/- 1.000 tror jeg
Ikke skogen denne gang.Går du i skogen nå etter mørkets frembrudd?[emoji15]
Ligger på en 8.100 nå og så blir det trening om litt.
Ender vel opp på rundt 27.000 +/- 1.000 tror jeg
Og ganske godt estimert med tanke på skritt.Det er jo en suveren søndags innsats det![]()
Og ganske godt estimert med tanke på skritt.
Sitter nydusjet i sofaen og skal til å legge meg hvert øyeblikk.
Skrittelleren står på 27.048 skritt
Spiste kake igår og virker som om magen sliter med å fordøye den for igår kveld kjentes det fortsatt ut som om magen skulle sprekke [emoji54]
Det positive er jo da at jeg ikke vil ha noe med karbohydrater på en VELDIG lang tid. [emoji23]
Ikke skogen denne gang.
Denne 14,5 km runden
Magisk helg på fjellet i fantastisk vær
masse ute men mest lek og småturer med barna mens å kos uansett. Er så deilig at jeg nå kjenner at jeg har mye mer å gi fysisk og ikke blir så fort sliten og lei som før.
Ble en 5 km småløpetur lørdag ettermiddag, men vi koste oss med nydelig mat og vin og litt snop også da. Greidde meg unna chipsen denne gangen. Mer glad i litt søtt en det salte.
Spiste kake igår og virker som om magen sliter med å fordøye den for igår kveld kjentes det fortsatt ut som om magen skulle sprekke [emoji54]
Det positive er jo da at jeg ikke vil ha noe med karbohydrater på en VELDIG lang tid. [emoji23]
Det meste av veien, jaOk, er gatelys der da?[emoji4]
Nettopp, så nå skal jeg holde meg unna en stund ihvertfall for orker ikke å ha det sånn [emoji54] magen må da ha fordøyet maten bedre før?«Ikke så galt at det ikke er godt for noe»![]()
Var nok det ja, huff stakkars mage som nå endelig begynner å oppføre seg ganske vanlig [emoji54]Uvant for magen vil jeg tro[emoji38]
Det meste av veien, ja
Var nok det ja, huff stakkars mage som nå endelig begynner å oppføre seg ganske vanlig [emoji54]