Skravletråd

Jeg runder alltid litt av så nå er jeg litt under 84.5, det vil si at det er litt over 19 kg igjen til det jeg har som mål egentlig.

Men begynner å lure litt på hvor de kg skal komme fra da [emoji54]

Overse møkkete og pyntet speil, sånn er det med barn i hus [emoji23]
a8d0c4746d6367498a17667597bfb7cf.jpg
4bcae727db9b0b80aadef84fcd20ee38.jpg

Så flott du er, S!![emoji1][emoji7] virkelig bra jobbet!!

Jeg runder alltid litt av så nå er jeg litt under 84.5, det vil si at det er litt over 19 kg igjen til det jeg har som mål egentlig.

Men begynner å lure litt på hvor de kg skal komme fra da [emoji54]

Overse møkkete og pyntet speil, sånn er det med barn i hus [emoji23]
a8d0c4746d6367498a17667597bfb7cf.jpg
4bcae727db9b0b80aadef84fcd20ee38.jpg

Ser jo veldig bra ut og er enig i at du ikke trenger mye mer ned.

Rakk ikke veie i går og i dag fikk jeg en kg opp fra sist veiing som var slutten av august. Helt ok og godt innafor da jeg jo stabiliserer for tiden. Mål for oktober må være å holde dagens vekt/evt ned Max en kg igjen.

Rakk ikke veie i går og i dag fikk jeg en kg opp fra sist veiing som var slutten av august. Helt ok og godt innafor da jeg jo stabiliserer for tiden. Mål for oktober må være å holde dagens vekt/evt ned Max en kg igjen.
Satse på at vekta er fin neste mnd da [emoji4]

Det klarer du nok fint[emoji1]

Yes og den kiloen bekymrer meg ikke. Må nok regne med en svingning på 2-3-4 kg opp og ned nå som selve slankingen er over. Ned drøyt 20 kg tilsammen :D
Må nok det ja men så lenge du kontrollerer det så er det viktigst [emoji4]

Må nok det ja men så lenge du kontrollerer det så er det viktigst [emoji4]

Yes og så langt har det gått fint. I sommer gikk jeg opp 2-3 kg på ferie i Italia men dukke de kjapt bort igjen.
Har jo slanket meg mange ganger tidligere og da har kiloene alltid sneket seg raskt på igjen. Denne gangen skal IKKE det skje.

Back
Topp