Glemte helt veiiing i dag, ja....
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
- 0.9 kg får jeg være fornøyd med siden jeg hadde to cheat days som var planlagte og en dag igår pga mat ute, endelig kan jeg skrive noe annet på kalenderen enn 85 [emoji16]
Glemte helt veiiing i dag, ja....
Håper på godt resultat neste uke da [emoji4]Glemte helt veiiing i dag, ja....
Jupp [emoji16] og takk [emoji4]Hurra, så bra jobbet![emoji1]
Å?Fort gjort[emoji4] skulle ønske jeg også hadde glemt det..........
Jeg også, du har forresten vært superflinkHåper på godt resultat neste uke da [emoji4]
Ikke bra?Fort gjort[emoji4] skulle ønske jeg også hadde glemt det..........
Takk [emoji4]Jeg også, du har forresten vært superflink![]()
Det er supermotiverende.Takk [emoji4]
Godt å endelig gå nedover igjen [emoji4]
Gir en ny boost til å fortsette [emoji16]
Satser på at han kommer på besøk snart [emoji16]Det er supermotiverende.
Her har Mr. Motivasjon gjemt seg litt for tiden
Det gjør jeg ogsåSatser på at han kommer på besøk snart [emoji16]
Skal få tatt noen bilder og vist dere for jeg begynner jammen selv å lure på hvor jeg skal ta av 19 kg til [emoji54]
Det skjønner ikke jeg heller.Jeg runder alltid litt av så nå er jeg litt under 84.5, det vil si at det er litt over 19 kg igjen til det jeg har som mål egentlig.
Men begynner å lure litt på hvor de kg skal komme fra da [emoji54]
Overse møkkete og pyntet speil, sånn er det med barn i hus [emoji23]![]()
![]()
Takk [emoji4]Det skjønner ikke jeg heller.
Du ser virkelig flott ut.
Kanskje litt, men ikke mye rundt hoftene, men langt fra 19 kg, da vil du bli alt for tynn.
- 0.9 kg får jeg være fornøyd med siden jeg hadde to cheat days som var planlagte og en dag igår pga mat ute, endelig kan jeg skrive noe annet på kalenderen enn 85 [emoji16]
Det syns jeg høres med fornuftig utTakk [emoji4]
Ja driver å tenker det samme, idiotiske bmi sier jeg ikke er i overvekt klassen før om 5 kg så dette er altså hvordan fedme ser ut.
Tror jeg må revurdere målet mitt og sette det til 75 kg og vurdere det derfra. For nærmere 9 kg kan jeg fint se at jeg kan gå ned da
Jupp [emoji16] og takk [emoji4]
Begynner å føle at jeg ihvertfall kan komme ned til 7 tallet før desember kommer [emoji54]
Ikke bra?