Pusern
Gift med forumet
Men kommer til å miste striken i morgen.
Tror ikke jeg vil klare mer enn maks 7.000 da
Det får bli unntaket som
Bekrefter reglen det da
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Men kommer til å miste striken i morgen.
Tror ikke jeg vil klare mer enn maks 7.000 da
Jepp, begge gangene. Prøvde både Afipran og Postafen før jeg fikk Stemetil. Det i kombinasjon med akupunktur og kun 25% stilling gjorde at jeg kunne klare dagene. Det gikk over et par uker før vi fikk vite at det ikke var liv laga, snakk om bortkasta...men sånn er det jo bare. Med førstemann var jeg også veldig kvalm, da fikk jeg ikke medisiner. Spiste på meg alle kiloene begge gangene, orker ikke det denne ganga.Var du veldig dårlig sist?
Ja, går brukbart så langt. Og før var det alltid det største problemet. Gikk ned noen kilo og var flink en periode for så å øke minst det jeg hadde gått ned.
Ergerlig om man var innstilt og motivert.
Oi! Gikk på vekta i dag, gått ned 2 kg. Greit å ha en bittelitt lavere startvekt i svangerskapet da. Jobber med å holde vekta, så får vi se hvordan det går. Legen var positiv til ernæringsfysiolog så jeg skal be sykehuset om henvisning neste uke.
Men vil ikke klare det hele august, vil få max 7.000 i morgen
I dag skal jeg på trilletur så jeg håper på minst det sammeFor en flott natur!Gårsdagens gå/joggetur ved solnedgang[emoji1]
Flott tur og ved skumring kommer dyra fram[emoji2]
![]()
![]()
![]()
Så fint nærområde du har!Gårsdagens gå/joggetur ved solnedgang[emoji1]
![]()
![]()
![]()
Jepp, begge gangene. Prøvde både Afipran og Postafen før jeg fikk Stemetil. Det i kombinasjon med akupunktur og kun 25% stilling gjorde at jeg kunne klare dagene. Det gikk over et par uker før vi fikk vite at det ikke var liv laga, snakk om bortkasta...men sånn er det jo bare. Med førstemann var jeg også veldig kvalm, da fikk jeg ikke medisiner. Spiste på meg alle kiloene begge gangene, orker ikke det denne ganga.
Da blir det nok veiing på fredagerSkulle sjekke skritt i går, og den står seriøst på 5000 blank. Flaks!
I dag skal jeg på trilletur så jeg håper på minst det samme
Gårsdagens gå/joggetur ved solnedgang[emoji1]
![]()
![]()
![]()
Kjenner til det ja[emoji12]
Men denne gangen klarer vi det![emoji1][emoji123]
Da blir det nok veiing på fredagerSkulle sjekke skritt i går, og den står seriøst på 5000 blank. Flaks!
I dag skal jeg på trilletur så jeg håper på minst det samme
Åhhh så flott du har det der du bor. Ikke særlig vanskelig bevege seg utendørs med slike forhold.
Elsker og hate hotell-lunsjer!
Jepp.I know the feeling[emoji19] er du på hotell nå??
Er helt fantastisk[emoji1]
Vi har kyststi mange mil, alt ligger til rette for gode turer![emoji1]