Skravletråd

Var du veldig dårlig sist?
Jepp, begge gangene. Prøvde både Afipran og Postafen før jeg fikk Stemetil. Det i kombinasjon med akupunktur og kun 25% stilling gjorde at jeg kunne klare dagene. Det gikk over et par uker før vi fikk vite at det ikke var liv laga, snakk om bortkasta...men sånn er det jo bare. Med førstemann var jeg også veldig kvalm, da fikk jeg ikke medisiner. Spiste på meg alle kiloene begge gangene, orker ikke det denne ganga.

Ja, går brukbart så langt. Og før var det alltid det største problemet. Gikk ned noen kilo og var flink en periode for så å øke minst det jeg hadde gått ned.

Kjenner til det ja[emoji12]
Men denne gangen klarer vi det![emoji1][emoji123]

Gårsdagens gå/joggetur ved solnedgang[emoji1]
Flott tur og ved skumring kommer dyra fram[emoji2]
f17b533e88d15063db331c860d6d038f.jpg

ebe618183d7ddc7b910162592a5208e9.jpg

fa73b9c00418a5082984a7314c4a0102.jpg

Da blir det nok veiing på fredager :D Skulle sjekke skritt i går, og den står seriøst på 5000 blank. Flaks! :hilarious: I dag skal jeg på trilletur så jeg håper på minst det samme

Jepp, begge gangene. Prøvde både Afipran og Postafen før jeg fikk Stemetil. Det i kombinasjon med akupunktur og kun 25% stilling gjorde at jeg kunne klare dagene. Det gikk over et par uker før vi fikk vite at det ikke var liv laga, snakk om bortkasta...men sånn er det jo bare. Med førstemann var jeg også veldig kvalm, da fikk jeg ikke medisiner. Spiste på meg alle kiloene begge gangene, orker ikke det denne ganga.

Kjedelig når man er så dårlig under svangerskapet.
Krysser fingrene for at du får det litt bedre denne gangen og får god hjelp av legen.

Da blir det nok veiing på fredager :D Skulle sjekke skritt i går, og den står seriøst på 5000 blank. Flaks! :hilarious: I dag skal jeg på trilletur så jeg håper på minst det samme

Så bra![emoji1] jeg har passert 5000 for lenge siden idag, alt takket være shopping[emoji23]

Back
Topp