Oi! Gikk på vekta i dag, gått ned 2 kg. Greit å ha en bittelitt lavere startvekt i svangerskapet da. Jobber med å holde vekta, så får vi se hvordan det går. Legen var positiv til ernæringsfysiolog så jeg skal be sykehuset om henvisning neste uke.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så utrolig bra.Oi! Gikk på vekta i dag, gått ned 2 kg. Greit å ha en bittelitt lavere startvekt i svangerskapet da. Jobber med å holde vekta, så får vi se hvordan det går. Legen var positiv til ernæringsfysiolog så jeg skal be sykehuset om henvisning neste uke.
Så utrolig braLitt stolt av med selv.
Har ingen dager til nå i august hvor jeg har under 10.000 skritt![]()

Gratulerer igjen med nådd målJeg veier meg på fredager (ikke hver uke lenger nå som målet er nådd). Men man velger selv dag.
Jeg skal unne meg en liten utskeielse hver lørdag. Viktig å ha noe å se frem til. Jeg har nylig sluttet med light-drikker også, og jeg merker det blir ekstra tøft pga det!Samme her. Jeg dropper kaker, godteri, brus, is osv denne ganga. Men pizza og sånn er lov innimellomer bare 4+5 ca, men vet at kvalmen sannsynligvis dukker opp og da må jeg bare prøve å finne noen sunne alternativer som jeg ikke spyr opp.
Lykke til med nedgangen dinbegynte også med 5000 skritt som mål, og økte så til 6000. Har gått fint, bortsett fra de siste dagene hvor formen har vært dårlig.
Så kjekt du har et litt lavere utgangspunkt for svangerskapet. Det kommer godt med, for det blir tungt på slutten.Takk!Så utrolig bra.
Lykke til med henvisning til ernæringsfysiolog
Det var lurt! Kanskje noe å vurdere. Jeg drikker av og til litt lightsaft, hvis jeg må ha noe annet enn vann å drikke, men skal prøve å holde meg unna. Vil heller ha den kaffekoppen hver dag, enn så lenge.Jeg skal unne meg en liten utskeielse hver lørdag. Viktig å ha noe å se frem til. Jeg har nylig sluttet med light-drikker også, og jeg merker det blir ekstra tøft pga det!
Aj, kjedelig med kvalme. Jeg har ikke noen gode tips der. Vet mange knasker på salte kjeks men det jo ikke akkurat suntSå kjekt du har et litt lavere utgangspunkt for svangerskapet. Det kommer godt med, for det blir tungt på slutten.
Smart! Har ikke fast veiedag, men skal notere det bak øret.Derfor det er så greit med veiedag fredag, da kan man ha litt utskeielser i helgen og ta det inn igjen på ukedagene [emoji14]
Man skal da leve litt også
Så bra og lykke til [emoji4]Oi! Gikk på vekta i dag, gått ned 2 kg. Greit å ha en bittelitt lavere startvekt i svangerskapet da. Jobber med å holde vekta, så får vi se hvordan det går. Legen var positiv til ernæringsfysiolog så jeg skal be sykehuset om henvisning neste uke.
Gratulerer igjen med nådd målEr det vanskelig å holde vekta nå eller går det greit?
Så bra med nedgang. Og så lur du er som tar grep nåOi! Gikk på vekta i dag, gått ned 2 kg. Greit å ha en bittelitt lavere startvekt i svangerskapet da. Jobber med å holde vekta, så får vi se hvordan det går. Legen var positiv til ernæringsfysiolog så jeg skal be sykehuset om henvisning neste uke.
Derfor det er så greit med veiedag fredag, da kan man ha litt utskeielser i helgen og ta det inn igjen på ukedagene [emoji14]
Man skal da leve litt også
Du har vært super flink [emoji4]Det går brukbart så langt. Var ikke i mål før i juni og hadde fem uker ferie etter det. Ble 2-3 kg opp da men er nå på vei ned igjen. Derfor jeg henger her fortsatt og kommer til å gjøre det. Gikk faktisk ned 20-22 kg på ett år og har aldri greidd noe i nærheten før.
Så bra![]()
Men kommer til å miste striken i morgen.Så utrolig bra![]()
Da har jeg begynt! Tok både vekt og mål i morges. Har dere egentlig felles veiedag? I dag har jeg spist veldig lite. Det var rett og slett fordi jeg ikke rakk å spise lunsj. I dag har vært en mer aktiv dag enn vanlig, 5000 skritt er faktisk bra til å være nå. Så det er jeg fornøyd med. Ser på statistikken fra klokka at jeg har gått rundt 3000-4000 skritt om dagen. Da kan det være et greit mål å øke til over 5000 dagen i første omgang.
Litt stolt av med selv.
Har ingen dager til nå i august hvor jeg har under 10.000 skritt![]()
Men vil ikke klare det hele august, vil få max 7.000 i morgenDet er jo strålende!![emoji1]
Takk!Så bra og lykke til [emoji4]
Takk! Ja, må benytte sjansen før kvalmen tar over og jeg bare har lyst på mcchicken og sånnSå bra med nedgang. Og så lur du er som tar grep nå
håper jeg slipper unna men tviler vel på det.Du er sååååå god!! Tusen takk!!!Da er du mindre enn meg når jeg startet, og se hvor langt jeg har kommet nå.
Dette klarer du helt fint![]()
Takk!
Takk! Ja, må benytte sjansen før kvalmen tar over og jeg bare har lyst på mcchicken og sånnhåper jeg slipper unna men tviler vel på det.