Etter både 17. mai feiring 16. og 17. Er jeg ganske fornøyd med hverken + eller - denne uken
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Etter både 17. mai feiring 16. og 17. Er jeg ganske fornøyd med hverken + eller - denne uken
Det er når man prøver å finne klær i skapet den store fortvilelsen kommerer ingenting som passer!! Ikke vits å kjøpe nye klær for jeg har ingen planer om å være så feit.... blææææ
Ja, jeg er medÆsj, kjenner den følelsen[emoji13]
Imorgen starter mitt nye liv, jeg orker ikke være lubben lenger! Er du med??[emoji2]
Ja, jeg er medhar du en god plan?
Det har jeg prøvd i noen uker nå... vekten står fast..Vel...[emoji23] min plan er ikke noe snop eller kaker i ukedagene, generelt spise mindre og bevege meg mer[emoji2]
Det har jeg prøvd i noen uker nå... vekten står fast..
Fy søren å deilig vær det var å gå tur i i kveld [emoji4]
God morgen jenter![]()
I natt har jeg nesten sovet 5 timer i nesten strekk. Følte meg litt uthvilt, men 5 timer er jo altfor lite
I dag har jeg planer om å gå meg en fjelltur, ukeshandle og slappe avhuset er faktisk helt shinet
![]()
Dagens skrittmål er 20 000![]()
I kveld skal jeg slappe av [emoji4]Det vil jeg tro[emoji1] i kveld skal jeg gå!
Tusen takkGod morgen[emoji2]
Ha en super tur!
Det klarer du helt fintGod morgen jenter
I natt har jeg nesten sovet 5 timer i nesten strekk. Følte meg litt uthvilt, men 5 timer er jo altfor lite
I dag har jeg planer om å gå meg en fjelltur, ukeshandle og slappe avhuset er faktisk helt shinet
Dagens skrittmål er 20 000![]()
Tusen takkDet klarer du helt fint
Velkommen til oss forresten
Så flink du er.Tusen takkappen viser 22000 skritt og 15 km
![]()
I kveld skal jeg slappe av [emoji4]
Tusen takkværet er ikke så fint som jeg hadde håpet på
om dere leser noe om en strandet hval i fjellet, så er det sikkert meg. Ha, ha
Ha en fin dag![]()
Tusen takkappen viser 22000 skritt og 15 km
![]()