Skravletråd

Her var det stille om dagen.
Helgen har vært fin. Jobbet og da blir det aldri ille. Kost meg med god kake på jobb både lørdag og søndag og litt snop lørdag kveld men mange skritt og til og meg en rask gåtur sent i går kveld.
 
Her var det stille om dagen.
Helgen har vært fin. Jobbet og da blir det aldri ille. Kost meg med god kake på jobb både lørdag og søndag og litt snop lørdag kveld men mange skritt og til og meg en rask gåtur sent i går kveld.

Blitt en stille tråd dette[emoji12]
Her er beinet straks bra nok til litt trening igjen![emoji1]
 
Har ikke vært her så mye den siste tiden.
Årsaken er at ting går skitt.
2 uker på rad med oppgang.
Får til trening, men mai kommer med mange fristelser så kostholdet har gått dit høna sparker.
Nå må jeg virkelig skjerpe meg.
Er jo så nære normal BMI..
 
Har ikke vært her så mye den siste tiden.
Årsaken er at ting går skitt.
2 uker på rad med oppgang.
Får til trening, men mai kommer med mange fristelser så kostholdet har gått dit høna sparker.
Nå må jeg virkelig skjerpe meg.
Er jo så nære normal BMI..

Ja, det mye godt å kose seg meg om dagen.

Du er jo på oppløpet nå og prøve se fremover og mot målet og ikke tenke på dårlige dager. Veldig naturlig med noen utskeielser når du har holdt på så lenge og gått ned så mye. Men tipper motivasjonen for siste "økten" kommer snart. Masse lykke til!!!!
 
17. Mai ble akkurat så stappfull av deilige utskeielser som jeg hadde planlagt. Herlig og bunaden satt rett og slett løst rundt mage/liv :D
 
Ja, det mye godt å kose seg meg om dagen.

Du er jo på oppløpet nå og prøve se fremover og mot målet og ikke tenke på dårlige dager. Veldig naturlig med noen utskeielser når du har holdt på så lenge og gått ned så mye. Men tipper motivasjonen for siste "økten" kommer snart. Masse lykke til!!!!
Motivasjonen er der, er bare så utrolig svak ovenfor fristelser..
 
Har ikke vært her så mye den siste tiden.
Årsaken er at ting går skitt.
2 uker på rad med oppgang.
Får til trening, men mai kommer med mange fristelser så kostholdet har gått dit høna sparker.
Nå må jeg virkelig skjerpe meg.
Er jo så nære normal BMI..

Nå er "heldigvis" mai snart over og fristelsene forhåpentligvis mindre[emoji13]
Du er sååå nære målet snuppa!!
 
Back
Topp