Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Målebåndet er selvsagt mer riktig[emoji12] men mye mer spennende med vekta!

Jeg kjenner også at jeg har veldig mye vann i kroppen, det pleier jeg å ha denne uken, men det er slikt som går fort bort igjen.Vi er spente og heier på deg uansett!!! Og går det ikke helt veien vet du hvorfor![]()
Det er det så absolutt og glad jeg har emmaljunga hjemme og går tur uten snuppa [emoji23]To fine bruksområder av vogna da![]()
Veeeeeldig!!! Og mange skritt![]()
Det greier du. Våren lokker i det fjerne - alt blir bedre da!!!
Tre timer shopping (drøyt 14.000 skritt) og 6 km rask tur (kaldt så vi måtte gå på) med en venninne og mye god prat - for en flott dag![]()
Selv om jeg må jobbe helg i blant, setter jeg stor pris på hverdagsfridagenegir mye god kvalitetstid.
Ble tur i dag.
Veiing i morgen som kommer til å gå til h***.
Tanteuke samt at jeg har vært hjemme med syke barn i 2 dager denne uken som har spist dårlig slik at jeg har tilbudt dem en del snaks for å hvertfall få i den litt energi og dermed endte opp med å også småspise en del selv
Ble tur i dag.
Veiing i morgen som kommer til å gå til h***.
Tanteuke samt at jeg har vært hjemme med syke barn i 2 dager denne uken som har spist dårlig slik at jeg har tilbudt dem en del snaks for å hvertfall få i den litt energi og dermed endte opp med å også småspise en del selv
Veiedag i morgen - tror det skal gå OK. Har ikke de største forventningene nå i innspurten for vet jo at de siste kiloene ofte sitter godt i. Lenge siden de kom på for å si det slikmen har vært brukbar flink med mat og trening så håper litt ned i det minste.
Ble +0,4![]()
Veiedag i morgen - tror det skal gå OK. Har ikke de største forventningene nå i innspurten for vet jo at de siste kiloene ofte sitter godt i. Lenge siden de kom på for å si det slikmen har vært brukbar flink med mat og trening så håper litt ned i det minste.
Ble +0,4![]()
Dere fleste har veiedag på fredag virker det som? Da slenger jeg meg på den. Er på hytta nå (ingen vekt) men neste uke! Denne morra har ikke veid seg siden før jul.. da var jeg ca 6kg fra målet mitt (som er vekt før graviditet) blir spennende! Tvi tvi på veiedagen damer!
Fredag er best veiedag[emoji2]
Gikk som forventet dritt her... +3,5 kg siden før jul...[emoji20][emoji20]
Jaja, da blir det 6,5 kg ned som er målet[emoji4]
Ble +0,4![]()