Skravletråd

Veiedag i morgen - tror det skal gå OK. Har ikke de største forventningene nå i innspurten for vet jo at de siste kiloene ofte sitter godt i. Lenge siden de kom på for å si det slik :smug: men har vært brukbar flink med mat og trening så håper litt ned i det minste.

Vi er spente og heier på deg uansett!!! Og går det ikke helt veien vet du hvorfor :rolleyes:
Jeg kjenner også at jeg har veldig mye vann i kroppen, det pleier jeg å ha denne uken, men det er slikt som går fort bort igjen.
Men regner med muligens en +1 kg

To fine bruksområder av vogna da :D
Det er det så absolutt og glad jeg har emmaljunga hjemme og går tur uten snuppa [emoji23]

Vogna vi bruker her føler jeg er så lett iforhold til emmaljungaen så lener meg ikke akkurat på den [emoji6]

Tre timer shopping (drøyt 14.000 skritt) og 6 km rask tur (kaldt så vi måtte gå på) med en venninne og mye god prat - for en flott dag :p
Selv om jeg må jobbe helg i blant, setter jeg stor pris på hverdagsfridagene :D gir mye god kvalitetstid.

Enig, disse fridagene er gull verdt![emoji2]

Ble tur i dag.
Veiing i morgen som kommer til å gå til h***.
Tanteuke samt at jeg har vært hjemme med syke barn i 2 dager denne uken som har spist dårlig slik at jeg har tilbudt dem en del snaks for å hvertfall få i den litt energi og dermed endte opp med å også småspise en del selv

Sånn blir det jo noen ganger[emoji4]
Så lenge man er jevnt over forsiktig så går det seg til!

Ble tur i dag.
Veiing i morgen som kommer til å gå til h***.
Tanteuke samt at jeg har vært hjemme med syke barn i 2 dager denne uken som har spist dårlig slik at jeg har tilbudt dem en del snaks for å hvertfall få i den litt energi og dermed endte opp med å også småspise en del selv

Bra du fikk tik tur da! Selv meg egen og barnas sykdom! Lykke til på veiing[emoji109]

Veiedag i morgen - tror det skal gå OK. Har ikke de største forventningene nå i innspurten for vet jo at de siste kiloene ofte sitter godt i. Lenge siden de kom på for å si det slik :smug: men har vært brukbar flink med mat og trening så håper litt ned i det minste.

Lykke til på veiing! Er man god på mat og aktivitet så går det i hvert fall rette veien!

Dere fleste har veiedag på fredag virker det som? Da slenger jeg meg på den. Er på hytta nå (ingen vekt) men neste uke! Denne morra har ikke veid seg siden før jul.. da var jeg ca 6kg fra målet mitt (som er vekt før graviditet) blir spennende! Tvi tvi på veiedagen damer!

Håper det gikk fiiint![emoji2]

Dere fleste har veiedag på fredag virker det som? Da slenger jeg meg på den. Er på hytta nå (ingen vekt) men neste uke! Denne morra har ikke veid seg siden før jul.. da var jeg ca 6kg fra målet mitt (som er vekt før graviditet) blir spennende! Tvi tvi på veiedagen damer!

Fredag er best veiedag[emoji2]
Gikk som forventet dritt her... +3,5 kg siden før jul...[emoji20][emoji20]
Jaja, da blir det 6,5 kg ned som er målet[emoji4]

Jaaaaaa - ned 0,9 kg og er 66,4 kg nå!!!!!!
Det betyr ned 20 kg siden jeg prøvde meg på endring fra juni 16.
Så glad og så stolt!!!!!! Virker som kroppen min husker "ungdommens" vekt fra mange år og fire svangerskap siden, for den spiller på lag nå. Vi kjører videre!!!! 1,4 kg fra målet!!!!!!!
Snart tid for massiv shopping og spadag(har lovet meg selv det siste når jeg ser 65 kg på vekten).
Og jenter, TAKK, det å være aktiv her med både gleder, bekymringer, trening, utskeielser og det hele har hjulpet meg masse!!!!

Last edited:
Fredag er best veiedag[emoji2]
Gikk som forventet dritt her... +3,5 kg siden før jul...[emoji20][emoji20]
Jaja, da blir det 6,5 kg ned som er målet[emoji4]

Da har vi deg her lenge da :D

Masse lykke til!!!

En liten digresjon: tenk jeg har mindre igjen til målet mitt nå enn du har til ditt :p kan nesten ikke tro det er sant

Back
Topp