Nå har jeg bare akkurat fått tid til å sette den opp, men er det nå jaFornøyd så langt?
Jeg har en polar M400
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nå har jeg bare akkurat fått tid til å sette den opp, men er det nå jaFornøyd så langt?
Jeg har en polar M400
Fikk kjøpt meg pulsklokke i dag [emoji4]
Idag har jeg brukt bilen til å levere snuppa i bhg og hente mannen fra jobb, så jeg gått mye og det var veldig godt [emoji4] sliter litt med hofta mi, på lørdag var det som om jeg tråkket feil og kjentes ut som en kniv stakk inn i hofta mi og foten sviktet mens jeg var ute og gikk, haltet resten av turen og var glad jeg hadde barnevogn, går litt opp og ned nå men oftest er det borte og jeg prøver å få gått en del
Spent på i morgen, vil jeg da være under 80?
Og som vanlig så henger du etter, de kom i går, 78,8 kg, -1,9 kg på ei ukeSpent på å lese talla fra deg![]()
Jeg har også trent i dag [emoji16]
Gikk opp på treningssenteret 300 meter oppe i veien her.
Jeg får ikke lov å trene styrke pga jeg er så stiv i nakke og skuldre, og Osteopaten er redd jeg blir for støl oppå det igjen hvis jeg trener styrke nå for første gang på ett år... Så får bare gå på tredemølle/elipsemaskin for så å tøye godt i nakke og skuldre etterpå.
Så gikk 10 min på elipsemaskina, tøyde i 10 min og så gikk jeg på tredemølla i 12 min.
Ble god og varm, men likevel ikke helt utkjørt.
Ja det er det smarteste jeg gjør nå.Høres smart og bra ut!!!!
Ja det er det smarteste jeg gjør nå.
Satser på at det løser opp i nakke og skuldre. Hjelper nok på den behandlingen jeg fikk med laser og massasje på onsdag også, det tar som regel noen dager før jeg kjenner virkningen. Og hodet, nakke og skuldre har ikke vært så ille i dag, så er nok en kombinasjon.

Du er helt rå [emoji16]"Flink pike" i går og i dag med maten. Blitt vane faktisk, å velge sunt når vi for eks har taco etc.
Mange skritt denne måneden - over 450.00 allerede så storfornøyd.
Du er helt rå [emoji16]
Jeg vet ikke om jeg klarer 300 000 en gang [emoji23]
Ja det hjelper.Er heldig ved å få mange skritt på jobb og fire barn i heimen hjelper også på![]()
Ja det hjelper.
Har i grunnen en aktiv jobb jeg og (småbarnsavdeling i bhg), men vi sitter jo mye på gulvet også sammen med ungene. Og da blir det ikke skritt [emoji6]
Nei det gir ikke alltid mye skritt. Kommer an på dagen. En dag med mye møter gir ikke så mye skritt.Ja, det er en aktiv jobb og slitsom og viktig jobb men kanskje ikke så skriit-samlende. Jeg går voldsomt mye på jobb - ganske lange strekk ofte.,
Titter innom innimellom. Men jeg må få lov til å skryte litt
Etter måneder med CrossFit trening, så skulle jeg bare for moro skyld prøve meg på oppvarmingsvekta til mannen i markløft. Og helt overraskende Dro jeg til med ny rekord. Hele 10 kg mer enn min forrige rekord. Så motiverende når en setter nye rekorder
.
Nå kan jeg faktisk sette mål om å løfte 100 kg i løpet av 6 måneder.