Skravletråd

Fri i dag så håper på en skikkelig trimtur ute (om ikke for glatt) og styrke på stuegulvet.
Her var det ikke så ille i går kveld.
Kulden har gjort isen mindre glatt.
Kunne gå hele turen i går uten pigger

Idag har jeg brukt bilen til å levere snuppa i bhg og hente mannen fra jobb, så jeg gått mye og det var veldig godt [emoji4] sliter litt med hofta mi, på lørdag var det som om jeg tråkket feil og kjentes ut som en kniv stakk inn i hofta mi og foten sviktet mens jeg var ute og gikk, haltet resten av turen og var glad jeg hadde barnevogn, går litt opp og ned nå men oftest er det borte og jeg prøver å få gått en del

Kl er litt over 12 og jeg har 12470 steg på Aktivitetsklokka [emoji4] går det jeg kan nå før vi reiser [emoji54]

Ha bare 5.400 jeg, men nå er jeg også på jobb
Til motsetning til meg som bare går og går, spiste lunsj med mannen og venter nå på å hente snuppa men finner ikke noe praktisk jeg får gjort på den korte tiden så sa går jeg litt til da [emoji23]

Godt det er fint vær idag [emoji4]

Til motsetning til meg som bare går og går, spiste lunsj med mannen og venter nå på å hente snuppa men finner ikke noe praktisk jeg får gjort på den korte tiden så sa går jeg litt til da [emoji23]

Godt det er fint vær idag [emoji4]

Gåing er bra og i dag var det vår-følelse der jeg bor.

Veiiing i morgen. Hatt det jeg kaller stablisetingsuke så forventer ikke ned men håper på ikke for mye opp (har kost meg litt).

Back
Topp