Her var det ikke så ille i går kveld.Fri i dag så håper på en skikkelig trimtur ute (om ikke for glatt) og styrke på stuegulvet.
Kulden har gjort isen mindre glatt.
Kunne gå hele turen i går uten pigger
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Her var det ikke så ille i går kveld.Fri i dag så håper på en skikkelig trimtur ute (om ikke for glatt) og styrke på stuegulvet.
Foretrekker den andre, men vi trengte noe i butikken og dersom jeg gikk den turen kunne jeg handle på veienOK men kanskje fint bytte på litt.
Her var det ikke så ille i går kveld.
Kulden har gjort isen mindre glatt.
Kunne gå hele turen i går uten pigger
Det ble 10,5 km rask tur og så mage/rygg/armer på stuegulvet.
Du var vel ikke langt unna sist fredag så krysser fingrene for deg [emoji4]Spent på i morgen, vil jeg da være under 80?
Var på 80,7 kg forrige ukeDu var vel ikke langt unna sist fredag så krysser fingrene for deg [emoji4]
Blir spennende da [emoji4]Var på 80,7 kg forrige uke
Ha bare 5.400 jeg, men nå er jeg også på jobbKl er litt over 12 og jeg har 12470 steg på Aktivitetsklokka [emoji4] går det jeg kan nå før vi reiser [emoji54]
Gjør det.Blir spennende da [emoji4]
Til motsetning til meg som bare går og går, spiste lunsj med mannen og venter nå på å hente snuppa men finner ikke noe praktisk jeg får gjort på den korte tiden så sa går jeg litt til da [emoji23]Ha bare 5.400 jeg, men nå er jeg også på jobb
Ja men spørs hvor aktiv du har fått hvert og hva du har spist. Du har vel fått gått en del siste uka? [emoji4]Gjør det.
0,7 kg på en uke er jo litt
Gikk tur på søndag og tirsdag, og skal ut en tur i kveld.Ja men spørs hvor aktiv du har fått hvert og hva du har spist. Du har vel fått gått en del siste uka? [emoji4]
Spent på i morgen, vil jeg da være under 80?
Til motsetning til meg som bare går og går, spiste lunsj med mannen og venter nå på å hente snuppa men finner ikke noe praktisk jeg får gjort på den korte tiden så sa går jeg litt til da [emoji23]
Godt det er fint vær idag [emoji4]