Skravletråd

Fort gjort, kanskje lært til neste gang?
Problemet var at maten var så alt for god, og det var en 3-retter.
Kanskje jeg rett og slett skal begynne å få mannen til å lage maten :P

Problemet var at maten var så alt for god, og det var en 3-retter.
Kanskje jeg rett og slett skal begynne å få mannen til å lage maten :P
Tja eller spise mindre hovedrett i påvente på dessert [emoji6]

Skal ikke si noe da, lagde mat selv igår som var veldig god, men egyptisk med både ris og potet så ble ikke mye jeg turte å spise så [emoji13]

Tja eller spise mindre hovedrett i påvente på dessert [emoji6]

Skal ikke si noe da, lagde mat selv igår som var veldig god, men egyptisk med både ris og potet så ble ikke mye jeg turte å spise så [emoji13]
Spiste bare halve desserten.
Men en gang i blant må det være lov å kose seg litt.

Har så lyst til å lære meg å lage egyptisk mat, skriver bak øret at jeg må se etter en slik kokebok

Spiste bare halve desserten.
Men en gang i blant må det være lov å kose seg litt.

Har så lyst til å lære meg å lage egyptisk mat, skriver bak øret at jeg må se etter en slik kokebok
Finner du en slik kokebok så si ifra.
Lærer å lage det tradisjonelt også endrer vi til hva vi liker, så ekstra krydder osv.

Slik som Okra med biff og ris er utrolig godt [emoji16] er en del hvitløk i den da og Koriander krydder

Finner du en slik kokebok så si ifra.
Lærer å lage det tradisjonelt også endrer vi til hva vi liker, så ekstra krydder osv.

Slik som Okra med biff og ris er utrolig godt [emoji16] er en del hvitløk i den da og Koriander krydder
Du skulle sett krydderskapet mitt, det har vokst ut fra skapet.
Elsker å eksperimentere med krydder

Du skulle sett krydderskapet mitt, det har vokst ut fra skapet.
Elsker å eksperimentere med krydder
Sikkert ganske likt som her [emoji6] må fylle på med muskatnøtt og snart tom for allehånde [emoji54]

3c5f05940d2ba918e5123e0dfe04b633.jpg

Nederst står det krydder hele veien bak, å finne noe der er nærmest umulig.
Også har vi litt her for er ikke plass
61dcb6f6df50baf5d0e7a7e13fef0fb4.jpg

Disse er kjøpt i Egypt da og brukes mye

Nå har jeg vært ute å løpt en halvtime med nye piggsko. Har hatt betennelse i hofta i flere måneder nå, så måtte starte med jogging fra null igjen. Ikke like motiverende, men jeg skal løpe løp senere i år så må jogge.

Nå har jeg vært ute å løpt en halvtime med nye piggsko. Har hatt betennelse i hofta i flere måneder nå, så måtte starte med jogging fra null igjen. Ikke like motiverende, men jeg skal løpe løp senere i år så må jogge.
Så bra [emoji4]
Blir heldigvis bedre etterhvert [emoji16]

Gjør jo det. Men var fryktelig stiv og dårlig løpestil, så må tøye ut mer for å få det bedre.
Men kom i gang, var ikke verst bare det.
Det er det viktigste [emoji4]

Jeg og mannen tøyde ut sammen idag og begynner å bli myk igjen! Det var herlig for har hvert stiv som en stokk veldig lenge.

Jobbedag med mange skritt og rett i bursdag etterpå.
Gjorde gode valg med maten men unnet meg to små kakestykker.
Nå blir det sofaen og tidlig kveld før ny jobbedag i morgen.

Back
Topp