Problemet var at maten var så alt for god, og det var en 3-retter.Fort gjort, kanskje lært til neste gang?
Kanskje jeg rett og slett skal begynne å få mannen til å lage maten
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Problemet var at maten var så alt for god, og det var en 3-retter.Fort gjort, kanskje lært til neste gang?
Tja eller spise mindre hovedrett i påvente på dessert [emoji6]Problemet var at maten var så alt for god, og det var en 3-retter.
Kanskje jeg rett og slett skal begynne å få mannen til å lage maten![]()
Spiste bare halve desserten.Tja eller spise mindre hovedrett i påvente på dessert [emoji6]
Skal ikke si noe da, lagde mat selv igår som var veldig god, men egyptisk med både ris og potet så ble ikke mye jeg turte å spise så [emoji13]
Finner du en slik kokebok så si ifra.Spiste bare halve desserten.
Men en gang i blant må det være lov å kose seg litt.
Har så lyst til å lære meg å lage egyptisk mat, skriver bak øret at jeg må se etter en slik kokebok
Du skulle sett krydderskapet mitt, det har vokst ut fra skapet.Finner du en slik kokebok så si ifra.
Lærer å lage det tradisjonelt også endrer vi til hva vi liker, så ekstra krydder osv.
Slik som Okra med biff og ris er utrolig godt [emoji16] er en del hvitløk i den da og Koriander krydder
Sikkert ganske likt som her [emoji6] må fylle på med muskatnøtt og snart tom for allehånde [emoji54]Du skulle sett krydderskapet mitt, det har vokst ut fra skapet.
Elsker å eksperimentere med krydder
Det klarer du nok fint![]()
Wow, det er jo strålende!!![]()
Et godt forsøk er mer enn bra nok![]()
Gratulerer så mye!!!!!! Utrolig bra!!!!!
Så bra [emoji4]Nå har jeg vært ute å løpt en halvtime med nye piggsko. Har hatt betennelse i hofta i flere måneder nå, så måtte starte med jogging fra null igjen. Ikke like motiverende, men jeg skal løpe løp senere i år så må jogge.
Så bra [emoji4]
Blir heldigvis bedre etterhvert [emoji16]
Det er det viktigste [emoji4]Gjør jo det. Men var fryktelig stiv og dårlig løpestil, så må tøye ut mer for å få det bedre.
Men kom i gang, var ikke verst bare det.
Tusen takk
Med tanke på hva at jeg trodde jeg bomma totalt på ene spørsmålet, og satt med feber under eksamen så ble jeg veldig overraska da jeg så karakteren.
Det er det viktigste [emoji4]
Jeg og mannen tøyde ut sammen idag og begynner å bli myk igjen! Det var herlig for har hvert stiv som en stokk veldig lenge.
Nå har jeg vært ute å løpt en halvtime med nye piggsko. Har hatt betennelse i hofta i flere måneder nå, så måtte starte med jogging fra null igjen. Ikke like motiverende, men jeg skal løpe løp senere i år så må jogge.
Jeg er veldig fornøyd og veldig stolt av det![]()
Det er det. Håper jeg lærer litt om mestringsstrategier når jeg er i psykiatrien. Kan bruke det på meg selv![]()