Skravletråd

Du kan få presse meg:p
Skal slutte med brus og godteri nå, og kommer til å slite maks. Ble altfor mye da jeg leste til eksamen, og da kom kiloene krypende. Men resultatet ble jo verdt all lesinga ;)

Hyggelig å se deg tilbake her, Politifrue.
Masse lykke til med sukkerstopp

Det ble ned 0,2 kg så nå veier jeg 69,4 kg og velger å si jeg har etablert meg på under 70 kg (evig optimist).
Heeeeeelt innafor og skikkelig godfølelse.
Formen er 98% nå så til uken kjører jeg på.
Jobbehelg pluss endel sosialt ettermiddag/kveld så blir en spennende helg. Dog uten trening men mange skritt på jobb.
Så utrolig bra.
Gratulerer med under 70 :)

Jobbehelg men fri i kveld. Familien bestilt taco, og det kan jeg leve godt med da lett å gjøre sunne valg. Et par extra barn blir det også her. Koselig.

Du kan få presse meg:P
Skal slutte med brus og godteri nå, og kommer til å slite maks. Ble altfor mye da jeg leste til eksamen, og da kom kiloene krypende. Men resultatet ble jo verdt all lesinga ;)

Resultatet ble verdt det meste, flinka!:D

Titter innom i ny og ned.

Skal slutte med brus og godteri nå. Etter en høst med mye eksamenslesing og drikking av brus og godteri, så kom kiloene krypende på. Kommer til å slite med abstinenser. Trener mye CrossFit og etterhvert løping. Men med en mann som jobber turnus, er jeg avhengig av at han er hjemme på kvelden for å komme meg ut.

Det klarer du med glans!:D helt sikker!

Gått 7 km tur idag, en del av km satt Snuppa på 4,5 år (og 15 kg) i minimeisen, eller skuldersete som hun kaller den [emoji23]

Så hat, 12500 steg til nå [emoji4] blir nok ikke mye mer idag da

Det er jo kjempe bra!:D deilig med en tur!

Back
Topp