Er det vi har hjemme, er ikke så glad i frø generelt [emoji6]
Tror jeg kommer til å bruke julegava til mannen en del [emoji4]
Bare bruk det du har. Jeg liker ikke havregryn. Bruker mye frø i brød, og nå chiapudding
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er det vi har hjemme, er ikke så glad i frø generelt [emoji6]
Tror jeg kommer til å bruke julegava til mannen en del [emoji4]
Gått 7 km tur idag, en del av km satt Snuppa på 4,5 år (og 15 kg) i minimeisen, eller skuldersete som hun kaller den [emoji23]
Så hat, 12500 steg til nå [emoji4] blir nok ikke mye mer idag da
Du kan få presse meg
Skal slutte med brus og godteri nå, og kommer til å slite maks. Ble altfor mye da jeg leste til eksamen, og da kom kiloene krypende. Men resultatet ble jo verdt all lesinga![]()
Så utrolig bra.Det ble ned 0,2 kg så nå veier jeg 69,4 kg og velger å si jeg har etablert meg på under 70 kg (evig optimist).
Heeeeeelt innafor og skikkelig godfølelse.
Formen er 98% nå så til uken kjører jeg på.
Jobbehelg pluss endel sosialt ettermiddag/kveld så blir en spennende helg. Dog uten trening men mange skritt på jobb.
Så utrolig bra.
Gratulerer med under 70![]()
Jeg hadde litt for god appetitt i julaTusen takkvar lite flink sist helg da mat etc smakte fantastisk igjen etter apetittløs jul med sykdom. Så veldig Happy for resultatet!!!
Het blir det nok litt for mye mat i dag, må visst trene litt ekstra denne helgenJobbehelg men fri i kveld. Familien bestilt taco, og det kan jeg leve godt med da lett å gjøre sunne valg. Et par extra barn blir det også her. Koselig.
Ja, det var deilig. Motiverende ikke gå opp på 70-tallet igjen.
Ja det går ihvertfall nedover selv med noen dårlige dager forrige uke [emoji4]
Du kan få presse meg
Skal slutte med brus og godteri nå, og kommer til å slite maks. Ble altfor mye da jeg leste til eksamen, og da kom kiloene krypende. Men resultatet ble jo verdt all lesinga![]()
Titter innom i ny og ned.
Skal slutte med brus og godteri nå. Etter en høst med mye eksamenslesing og drikking av brus og godteri, så kom kiloene krypende på. Kommer til å slite med abstinenser. Trener mye CrossFit og etterhvert løping. Men med en mann som jobber turnus, er jeg avhengig av at han er hjemme på kvelden for å komme meg ut.
Da er jeg ikke sikker på om jeg hadde likt deg like godt etterpå [emoji23][emoji12]Haha![]()
Syns du kunne blitt med altså![]()
Gått 7 km tur idag, en del av km satt Snuppa på 4,5 år (og 15 kg) i minimeisen, eller skuldersete som hun kaller den [emoji23]
Så hat, 12500 steg til nå [emoji4] blir nok ikke mye mer idag da
Jobbehelg men fri i kveld. Familien bestilt taco, og det kan jeg leve godt med da lett å gjøre sunne valg. Et par extra barn blir det også her. Koselig.
Da er jeg ikke sikker på om jeg hadde likt deg like godt etterpå [emoji23][emoji12]
Det klarer du med glans!helt sikker!
Resultatet ble verdt det meste, flinka!![]()
Hyggelig å se deg tilbake her, Politifrue.
Masse lykke til med sukkerstopp
Risikerer å bli avhengig av de istedenfor da men antar du unngår den feilen [emoji4]Har aldri prøvd, men gir det et forsøk. Mannen bruker det på nattevakt, og lange vakter. Fungerer på han