Pusern
Gift med forumet
Grattis med nedgang!så deilig!!
Ja, det var deilig. Motiverende ikke gå opp på 70-tallet igjen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Grattis med nedgang!så deilig!!
Takk, går ihvertfall nedover [emoji4] kunne hvert flinkere forrige uke så får være flink denne uka [emoji6]
Ja det går ihvertfall nedover selv med noen dårlige dager forrige uke [emoji4]Det er jo superbra!heia deg!!
Og jeg skal i bursdag på onsdag [emoji54]Jeg også. Skeiet ut forrige helg - skal skjerpe meg denne![]()
Da har jeg fått litt press på meg fra Osteopaten min ang trening... Så nå er det to uker til neste behandling, så jeg må finne på noe før den timen...
Kan du ikke trene hjemme?
Prøv tabata trening. 20 sek arbeid og 10 sek pause.
Gjør det ikke?!![]()
Verdt et forsøk da! *presspress*
Haha, og tror det funker bedre med press fra en fysisk person som kjenner kroppen min, enn noen på pc [emoji23]
Funker ikke helt via nettet kjenner jeg [emoji85]
Har dere gode forslag på smoothie?
Nå lager jeg med appelsin juice, barne yoghurt med lite sukker og frossen smoothie pose fra coop (den røde), ofte får jeg en fjerdedel siden den er populær hos alle her og også populær å lage is av
Bare med juice eller noe annet? [emoji4]Vi bruker skogsbær og bringebær.
Ungene bruker banan oppi. Det liker jeg ikke.
Var verdt det da for den karakteren [emoji3]Titter innom i ny og ned.
Skal slutte med brus og godteri nå. Etter en høst med mye eksamenslesing og drikking av brus og godteri, så kom kiloene krypende på. Kommer til å slite med abstinenser. Trener mye CrossFit og etterhvert løping. Men med en mann som jobber turnus, er jeg avhengig av at han er hjemme på kvelden for å komme meg ut.
Bare med juice eller noe annet? [emoji4]
Prøvd med havregryn? Tenker nemlig å prøve en med havregryn for å ha til frokost men liker ikke Havregrøt så redd det ikke skal være godt
Var verdt det da for den karakteren [emoji3]
Nå gjør jeg så mange endringer så cola zero får ingen ta fra meg men sliter med å slutte helt med sukker etter jula!
Er det vi har hjemme, er ikke så glad i frø generelt [emoji6]Til meg selv hender det jeg bruker linfrø, men nå har jeg begynt å spise chiafrø. Det er mettende. Havregryn kan fint brukes. Eldste bruker havregryn til alt
Koffein tabletter er lurt lenge siden jeg har prøvd det, får ta det når jeg har slutter helt med sukker og klar for ny forandring [emoji4]Ja, det var jo det. Har trappa ned litt, men av prinsipp drikker jeg ikke lightbrus.
Skal i praksis fra mandag, så da blir det jo mindre uansett. Har kjøpt koffeintabletter, og skal prøve ut det.
Hahahaha, kjenner jeg er glad det er litt distanse [emoji23]Hadde jeg bodd i nærheten av deg skulle jeg dratt deg med på trening![]()
Skulle fått kjørt deg da![]()
Hahahaha, kjenner jeg er glad det er litt distanse [emoji23]
Koffein tabletter er lurt lenge siden jeg har prøvd det, får ta det når jeg har slutter helt med sukker og klar for ny forandring [emoji4]