Skravletråd

Har dere gode forslag på smoothie?

Nå lager jeg med appelsin juice, barne yoghurt med lite sukker og frossen smoothie pose fra coop (den røde), ofte får jeg en fjerdedel siden den er populær hos alle her og også populær å lage is av

Vi bruker skogsbær og bringebær.
Ungene bruker banan oppi. Det liker jeg ikke.

Titter innom i ny og ned.

Skal slutte med brus og godteri nå. Etter en høst med mye eksamenslesing og drikking av brus og godteri, så kom kiloene krypende på. Kommer til å slite med abstinenser. Trener mye CrossFit og etterhvert løping. Men med en mann som jobber turnus, er jeg avhengig av at han er hjemme på kvelden for å komme meg ut.

Vi bruker skogsbær og bringebær.
Ungene bruker banan oppi. Det liker jeg ikke.
Bare med juice eller noe annet? [emoji4]
Prøvd med havregryn? Tenker nemlig å prøve en med havregryn for å ha til frokost men liker ikke Havregrøt så redd det ikke skal være godt

Titter innom i ny og ned.

Skal slutte med brus og godteri nå. Etter en høst med mye eksamenslesing og drikking av brus og godteri, så kom kiloene krypende på. Kommer til å slite med abstinenser. Trener mye CrossFit og etterhvert løping. Men med en mann som jobber turnus, er jeg avhengig av at han er hjemme på kvelden for å komme meg ut.
Var verdt det da for den karakteren [emoji3]

Nå gjør jeg så mange endringer så cola zero får ingen ta fra meg men sliter med å slutte helt med sukker etter jula!

Bare med juice eller noe annet? [emoji4]
Prøvd med havregryn? Tenker nemlig å prøve en med havregryn for å ha til frokost men liker ikke Havregrøt så redd det ikke skal være godt

Til meg selv hender det jeg bruker linfrø, men nå har jeg begynt å spise chiafrø. Det er mettende. Havregryn kan fint brukes. Eldste bruker havregryn til alt

Var verdt det da for den karakteren [emoji3]

Nå gjør jeg så mange endringer så cola zero får ingen ta fra meg men sliter med å slutte helt med sukker etter jula!

Ja, det var jo det. Har trappa ned litt, men av prinsipp drikker jeg ikke lightbrus.
Skal i praksis fra mandag, så da blir det jo mindre uansett. Har kjøpt koffeintabletter, og skal prøve ut det.

Til meg selv hender det jeg bruker linfrø, men nå har jeg begynt å spise chiafrø. Det er mettende. Havregryn kan fint brukes. Eldste bruker havregryn til alt
Er det vi har hjemme, er ikke så glad i frø generelt [emoji6]

Tror jeg kommer til å bruke julegava til mannen en del [emoji4]

Ja, det var jo det. Har trappa ned litt, men av prinsipp drikker jeg ikke lightbrus.
Skal i praksis fra mandag, så da blir det jo mindre uansett. Har kjøpt koffeintabletter, og skal prøve ut det.
Koffein tabletter er lurt lenge siden jeg har prøvd det, får ta det når jeg har slutter helt med sukker og klar for ny forandring [emoji4]

Gått 7 km tur idag, en del av km satt Snuppa på 4,5 år (og 15 kg) i minimeisen, eller skuldersete som hun kaller den [emoji23]

Så hat, 12500 steg til nå [emoji4] blir nok ikke mye mer idag da

Back
Topp