Er også det jeg håper på, men syns det høres fryktelig mye ut
Tror ikke det
Jeg har ihvertfall troen på deg som vanlig!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Og etter å ha gått opp i jula greier du nok ihvertfall 7 [emoji4] [emoji4]som regel en 2-4 kg, det varierer veldig
Ja skikkelig også, tvang meg igjennom gåturen idag, måtte vel nesten se ut som om barnevogna var en rullator sånn som jeg fikk [emoji23] men idag er det heldigvis ikke like ille som igårEr du støl?
Det har du velTror ikke deter jo under 1 kg i uka..
Jeg har ihvertfall troen på deg som vanlig!![]()
Kort status:
Siste veiing før jul, 02.12: 79,4 kg
Første veiing etter jul, 30.12: 83,2 kg
Det vil si + 3,8 kg på 4 uker
Jeg kjenner på kroppen at mye av dette bare er vann som vil forsvinne fort når jeg kommer ordentlig i gang igjen.
Har kommet ordentlig i gang igjen med trening (9,2 km i kveld), og nesten ordentlig i gang igjen med kosthold (må bare bli tom for M&Ms først).
Jeg har gitt meg selv 3 uker på å komme under 79,4 kg
Velkommen i klubben, jeg har jo gått sånn siden slutten av augustTusen takker passelig lei hoste og snørr nå
![]()
Kort status:
Siste veiing før jul, 02.12: 79,4 kg
Første veiing etter jul, 30.12: 83,2 kg
Det vil si + 3,8 kg på 4 uker
Jeg kjenner på kroppen at mye av dette bare er vann som vil forsvinne fort når jeg kommer ordentlig i gang igjen.
Har kommet ordentlig i gang igjen med trening (9,2 km i kveld), og nesten ordentlig i gang igjen med kosthold (må bare bli tom for M&Ms først).
Jeg har gitt meg selv 3 uker på å komme under 79,4 kg
Det har du vel
Hvordan har det gått med deg i jula?
Jeg skal veie meg førstkommende fredag (satte det som mål i november). Da er det 6 uker siden forrige veiing så er spent. Tror jeg har hatt god hjelp av influensaen for føler ikke på klærne at jeg har gått særlig mye opp. Appetitten var 0 ganske mange dager samtidig som jeg var i full aktivitet. Så svidde nok av noe av det jeg puttet inn extra tidlig i desember.
Å fanken.
Nå er jeg ved å bli syk![]()

Det vil jeg ikke snakke om
Tør ikke veie meg, merker på buksene at jeg har gått opp...
Håper ikke det.Oj, håper virkelig ikke du får den varianten jeg har hatt for da tar det tid![]()
Nei og nei!!Håper ikke det.
Skikkelig vondt i halsen og tett i nesen
Æsj da, håper du unngår å bli skikkelig syk. God bedringÅ fanken.
Nå er jeg ved å bli syk![]()
Håper ikke det.
Skikkelig vondt i halsen og tett i nesen