Skravletråd

Hvor ofte veier dere?
Tenker å legge litt press på meg nå ved å veie hver uke og skrive det opp i kalenderen som er på kjøkkenet. Så ifølge den planen skal jeg veie meg imorgen

I hele høst med to unntak veide jeg meg hver fredag.
Det finnes en egen veietråd her på forumet om du vil dele ned og oppturer.

I hele høst med to unntak veide jeg meg hver fredag.
Det finnes en egen veietråd her på forumet om du vil dele ned og oppturer.
Holder at jeg ser det hver gang jeg er på kjøkkenet og glad mannen ikke har forstått det enda [emoji13] men kanskje etterhvert [emoji4]

Hvor ofte veier dere?
Tenker å legge litt press på meg nå ved å veie hver uke og skrive det opp i kalenderen som er på kjøkkenet. Så ifølge den planen skal jeg veie meg imorgen

Jeg pleier å veie meg hver fredag:)

Laaaaang dag selv om fridag. Mye som måtte fikses!!!
Viktigst er at jeg var på vekten i morges for første gang siden slutten av november.
Mine mistanker slo til: minus 1,2 kg og vekten stoppet på 69,6 kg!!!! WOW!!!! For en start på året. Stor "takk" til årets influensa :joyful:

Laaaaang dag selv om fridag. Mye som måtte fikses!!!
Viktigst er at jeg var på vekten i morges for første gang siden slutten av november.
Mine mistanker slo til: minus 1,2 kg og vekten stoppet på 69,6 kg!!!! WOW!!!! For en start på året. Stor "takk" til årets influensa :joyful:
Så bra selvom det ikke er så bra at det er pga en influensa da

Haha, jeg har gått opp jeg [emoji23]
Som forventet. Ca 2 kg siden jeg sist veide, en gang i desember.
Så nå er jeg ca 84 kg....

Hei folkens

Hvordan går det.
Veide ikke på fredag, tenker jeg skal prøve å la være å gjøre det til de 3 ukene jeg ga meg på å komme under 80 igjen har gått :P

Back
Topp