Pusern
Gift med forumet
Blir ikke noe trening her om dagen, har lungebetennelse og det bare piper i brystet
Men er super flink med maten denne uken, så håper det holder![]()
Oj, god bedring !!!!!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Blir ikke noe trening her om dagen, har lungebetennelse og det bare piper i brystet
Hvor ofte veier dere?
Tenker å legge litt press på meg nå ved å veie hver uke og skrive det opp i kalenderen som er på kjøkkenet. Så ifølge den planen skal jeg veie meg imorgen
Holder at jeg ser det hver gang jeg er på kjøkkenet og glad mannen ikke har forstått det enda [emoji13] men kanskje etterhvert [emoji4]I hele høst med to unntak veide jeg meg hver fredag.
Det finnes en egen veietråd her på forumet om du vil dele ned og oppturer.
Travelt her i dag så satser på mølla eller tur ute i morgen når jeg har fri.
Og hjelpes - i morgen skal jeg på vekta!!!!!
Minus 12 her i dag .....brrrrrrrrrr...
Hvor ofte veier dere?
Tenker å legge litt press på meg nå ved å veie hver uke og skrive det opp i kalenderen som er på kjøkkenet. Så ifølge den planen skal jeg veie meg imorgen
Hvor ofte veier dere?
Så hvordan gikk det med deg idag? [emoji4]Jeg pleier å veie meg hver fredag![]()
Så hvordan gikk det med deg idag? [emoji4]
Jula er over snuppa [emoji6] selv gikk jeg ned 1,4 kg men har mye å ta av [emoji13]Hohojeg har ikke begynt å veie meg ennå
Er fortsatt i julemodus...
Jula er over snuppa [emoji6] selv gikk jeg ned 1,4 kg men har mye å ta av [emoji13]
På en uke, men har MYE å ta av så blir vel mindre og mindre som kommer etterhvert vil jeg troOi, så bra da!!siden når??
Jula varer helt til påske vettu!![]()

Så bra selvom det ikke er så bra at det er pga en influensa daLaaaaang dag selv om fridag. Mye som måtte fikses!!!
Viktigst er at jeg var på vekten i morges for første gang siden slutten av november.
Mine mistanker slo til: minus 1,2 kg og vekten stoppet på 69,6 kg!!!! WOW!!!! For en start på året. Stor "takk" til årets influensa![]()
Så bra selvom det ikke er så bra at det er pga en influensa da
Er vel det eneste man kan se på som positivt med sykdom [emoji13]Ned er ned og en bra "premie" for influensaen som var heller ubehageligmen selvsagt, skulle veldig gjerne hatt en frisk jul.
Jaja er vel vanlig det etter jula [emoji6]Haha, jeg har gått opp jeg [emoji23]
Som forventet. Ca 2 kg siden jeg sist veide, en gang i desember.
Så nå er jeg ca 84 kg....