Skravletråd

Hei folkens

Ser at mens jeg er ute og trener blir det liv her igjen :)
Jeg har gitt f*** i jula og levd på kaker og sjokolade, det var ikke helt planen gitt....
Er dessverre +4 kg :(
Tror likevel mye er vann og kommer til å gå den første uken tilbake.
Hadde en god start i dag med 11 km :)

Ser man tar 300.000 skritt i januar som utfordring.
Noen som har tenkt på en km utfordring også?

Hei folkens

Jeg har gitt f*** i jula og levd på kaker og sjokolade, det var ikke helt planen gitt....

11 km [emoji54] wow, jeg som var fornøyd med litt over 5 km.

Skulle gjerne hvert med på noe km greier men merker at ingen av appene mine registrerer rett når jeg er ute og går, sikkert fordi jeg har oppe pokemon go. (men får jo så mange fine i egg nå [emoji7])

Også gått opp, så tresifret tall på vekta og fikk nærmest panikk kan man si! Har hver dag etterpå trent for å få opp forbrenningen, få bedre utholdenhet samt holdt meg unna søtt.

Hei folkens

Jeg har tenkt så mye på deg i jula, hvordan var det å treffe så mange som ikke visste du hadde gått ned så mye????

11 km [emoji54] wow, jeg som var fornøyd med litt over 5 km.

Skulle gjerne hvert med på noe km greier men merker at ingen av appene mine registrerer rett når jeg er ute og går, sikkert fordi jeg har oppe pokemon go. (men får jo så mange fine i egg nå [emoji7])

Også gått opp, så tresifret tall på vekta og fikk nærmest panikk kan man si! Har hver dag etterpå trent for å få opp forbrenningen, få bedre utholdenhet samt holdt meg unna søtt.
Endomondo går helt fint sammen med Pokemon GO :)

Var på 5 km den gang jeg begynte også, men har en tendens til å presse meg selv så når jeg ikke ble sliten nok av det gjorde jeg turen lenger.
Var riktignok bare på asfalt i dag, foretrekker å gå i skogen og ujevnt underlag

Endomondo går helt fint sammen med Pokemon GO :)

Var på 5 km den gang jeg begynte også, men har en tendens til å presse meg selv så når jeg ikke ble sliten nok av det gjorde jeg turen lenger.
Var riktignok bare på asfalt i dag, foretrekker å gå i skogen og ujevnt underlag
Får teste den da [emoji4] siden de som skal følge Sony og Android ikke er helt til på stole på, beste var vel den idag som mente jeg hadde gått 5,4 km men under 4000 skritt, ikke den neste i matte men ser jo hvor feil det blir, og når jeg prøver å dra fram kart er der tydelig at de ikke har fått med seg alt, eventuelt ment at jeg har syklet.
Satser på at jeg til sommeren går 11 km turer selv da selvom jeg tviler [emoji6] hvor lang tid bruker du?

Får teste den da [emoji4] siden de som skal følge Sony og Android ikke er helt til på stole på, beste var vel den idag som mente jeg hadde gått 5,4 km men under 4000 skritt, ikke den neste i matte men ser jo hvor feil det blir, og når jeg prøver å dra fram kart er der tydelig at de ikke har fått med seg alt, eventuelt ment at jeg har syklet.
Satser på at jeg til sommeren går 11 km turer selv da selvom jeg tviler [emoji6] hvor lang tid bruker du?

Siden jeg går og ikke løper bruker jeg rett under 2timer

Hei folkens

Gjort er gjort og spist er spist. Flott med 11 km som start på nyårets første dag.

Hei folkens

Godt du er bra igang igjen!:D
4 kg forsvinner nok kjapt;)

Har egentlig ikke treningsdag i dag, men vi trengte mer brød og epler, så jeg gikk til butikken istedenfor å kjøre.
Fikk totalt 3,2 km :)
Kanskje ikke så veldig langt, men bedre enn å sitte i sofaen, eller å kjøre

Hoster og surkler for mye til å trene enda, men var på jobb med mange skritt og ganske aktiv hjemme også.

Back
Topp