Det bør vi jo fikse. Noen som forslag til skrittmål og/eller km mål for januar?
Trenger ikke ta høyere mål enn dere har hatt [emoji23]
Greier nok ikke mye mer enn 10.000 skritt om dagen [emoji4]
10000 om dagen må vel være ett fint mål
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det bør vi jo fikse. Noen som forslag til skrittmål og/eller km mål for januar?
Trenger ikke ta høyere mål enn dere har hatt [emoji23]
Greier nok ikke mye mer enn 10.000 skritt om dagen [emoji4]
Godt nyttår folkens :-D
I romjula fikk jeg påvist mangel på d-vitamin, så er nok det som har gjort at jeg har hanglet i hele høst. Nå har jeg begynt med tilskudd, så håper det retter seg snart sånn at jeg orker å fokusere på aktivitet og trening.
Ja får håpe det [emoji4]Da satser vi på at dette vil hjelpe deg mye.
Jepp, alle er syke rundt ossknapt noen på jobben som er friske!
10000 om dagen må vel være ett fint mål![]()
11 km [emoji54] wow, jeg som var fornøyd med litt over 5 km.Hei folkens
Ser at mens jeg er ute og trener blir det liv her igjen
Jeg har gitt f*** i jula og levd på kaker og sjokolade, det var ikke helt planen gitt....
Er dessverre +4 kg
Tror likevel mye er vann og kommer til å gå den første uken tilbake.
Hadde en god start i dag med 11 km
Ser man tar 300.000 skritt i januar som utfordring.
Noen som har tenkt på en km utfordring også?
Hei folkens
Jeg har gitt f*** i jula og levd på kaker og sjokolade, det var ikke helt planen gitt....
Er dessverre +4 kg
Det var utrolig gøyJeg har tenkt så mye på deg i jula, hvordan var det å treffe så mange som ikke visste du hadde gått ned så mye????
Endomondo går helt fint sammen med Pokemon GO11 km [emoji54] wow, jeg som var fornøyd med litt over 5 km.
Skulle gjerne hvert med på noe km greier men merker at ingen av appene mine registrerer rett når jeg er ute og går, sikkert fordi jeg har oppe pokemon go. (men får jo så mange fine i egg nå [emoji7])
Også gått opp, så tresifret tall på vekta og fikk nærmest panikk kan man si! Har hver dag etterpå trent for å få opp forbrenningen, få bedre utholdenhet samt holdt meg unna søtt.
Får teste den da [emoji4] siden de som skal følge Sony og Android ikke er helt til på stole på, beste var vel den idag som mente jeg hadde gått 5,4 km men under 4000 skritt, ikke den neste i matte men ser jo hvor feil det blir, og når jeg prøver å dra fram kart er der tydelig at de ikke har fått med seg alt, eventuelt ment at jeg har syklet.Endomondo går helt fint sammen med Pokemon GO
Var på 5 km den gang jeg begynte også, men har en tendens til å presse meg selv så når jeg ikke ble sliten nok av det gjorde jeg turen lenger.
Var riktignok bare på asfalt i dag, foretrekker å gå i skogen og ujevnt underlag
Får teste den da [emoji4] siden de som skal følge Sony og Android ikke er helt til på stole på, beste var vel den idag som mente jeg hadde gått 5,4 km men under 4000 skritt, ikke den neste i matte men ser jo hvor feil det blir, og når jeg prøver å dra fram kart er der tydelig at de ikke har fått med seg alt, eventuelt ment at jeg har syklet.
Satser på at jeg til sommeren går 11 km turer selv da selvom jeg tviler [emoji6] hvor lang tid bruker du?
Bra det da [emoji4]Siden jeg går og ikke løper bruker jeg rett under 2timer
Hei folkens
Er dessverre +4 kg
Det var utrolig gøy![]()
Jeg tenker egentlig ikke så mye på det.Gjort er gjort og spist er spist. Flott med 11 km som start på nyårets første dag.
Hei folkens
Er dessverre +4 kg
Jeg tenker egentlig ikke så mye på det.
Det spiller ikke så veldig mye hva man gjør ukene rundt jul så lenge man er flink resten av året