10,2 km gå/jogge etter jobb + 3,2 km tur/retur butikken hvor jeg valgte å la bilen stå.Oi, det er langt!flink du er!!
Den siste turen hadde også ca 75 m stigning
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
10,2 km gå/jogge etter jobb + 3,2 km tur/retur butikken hvor jeg valgte å la bilen stå.Oi, det er langt!flink du er!!

Tenkte meg kjapt innom her i dag men jammen er det "dødt" herflere enn meg som har tatt "ferie" fra forumet.
Vel, travle og koselige dager med mye sosialt og mange fristelser og endel av det lar jeg meg friste av (men prøver begrense mengdene). Ikke veidd meg men har på den nye jeansen jevnlig og den går fortsatt på
Trente de to første mandagene i desember slik jeg pleier på mandager, går noen kjappe turer(for glatt for jogging) og er MYE i bevegelse gjennom dagene. Ligger på 14.00-26.000 skritt.
Ønsker dere alle en super jul med mye hygge
Så "møtes" vi igjen her i januar![]()
Tenkte meg kjapt innom her i dag men jammen er det "dødt" herflere enn meg som har tatt "ferie" fra forumet.
Vel, travle og koselige dager med mye sosialt og mange fristelser og endel av det lar jeg meg friste av (men prøver begrense mengdene). Ikke veidd meg men har på den nye jeansen jevnlig og den går fortsatt på
Trente de to første mandagene i desember slik jeg pleier på mandager, går noen kjappe turer(for glatt for jogging) og er MYE i bevegelse gjennom dagene. Ligger på 14.00-26.000 skritt.
Her prøver jeg å begrense meg så mye som mulig om dagen, og stiller sterkere opp i januar.
God jul!
Er innom forumet daglig jeg, men skriver ikke like mye [emoji6]Tenkte meg kjapt innom her i dag men jammen er det "dødt" herflere enn meg som har tatt "ferie" fra forumet.

Hei alle sammen!
Kjapt innom med en nyttårshilsen
Håper dere alle har kost dere/koser dere i julen/nyttårshelg.
Jeg var så uheldig at jeg fikk influensa lille julaften. Har holdt meg sånn noenlunde oppegående (må jo det med fire barn og boende familie). Paracet ble min beste "venn" noen dager
Fordelen er at appetitten har vært begrenset, så føler at vekten har vært ganske stabil gjennom julen. Det er da noe
Dog ikke turer/trening men mange skritt innendørs hver dag.
Vel, mer oppdateringer til uken pluss veiing fredag 06.01.
Kos dere i kveld og i morgen fine damer!!!
Hei alle sammen!
Kjapt innom med en nyttårshilsen
Håper dere alle har kost dere/koser dere i julen/nyttårshelg.
Jeg var så uheldig at jeg fikk influensa lille julaften. Har holdt meg sånn noenlunde oppegående (må jo det med fire barn og boende familie). Paracet ble min beste "venn" noen dager
Fordelen er at appetitten har vært begrenset, så føler at vekten har vært ganske stabil gjennom julen. Det er da noe
Dog ikke turer/trening men mange skritt innendørs hver dag.
Vel, mer oppdateringer til uken pluss veiing fredag 06.01.
Kos dere i kveld og i morgen fine damer!!!
Håper du er i bedre form nå
Godt nyttår til deg!
Samme som her, gikk helt ned for telling lille julaften og ikke noe mat har smakt i jula. Jeg skal gå inn og nulle ut veiingen mine of begynner på nytt fra i morgen kveld
Håper alle får en fin feiring i kveld![]()
Godt nyttår til dere her inne [emoji4]
Skal dere ha noe skritt tråd i januar?
Etter en altfor slapp tid så jobbes det for å få bedre mosjon [emoji4]
Trenger ikke ta høyere mål enn dere har hatt [emoji23]Det bør vi jo fikse. Noen som forslag til skrittmål og/eller km mål for januar?
Formen er på vei opp, takk, men ikke helt topp enda. Mange som har vært/er syke i julen, og det virker som viruset er av det litt harde, langvarige slaget.
Godt nyttår til dere her inne [emoji4]
Skal dere ha noe skritt tråd i januar?
Etter en altfor slapp tid så jobbes det for å få bedre mosjon [emoji4]
Godt nyttår folkens :-D
I romjula fikk jeg påvist mangel på d-vitamin, så er nok det som har gjort at jeg har hanglet i hele høst. Nå har jeg begynt med tilskudd, så håper det retter seg snart sånn at jeg orker å fokusere på aktivitet og trening.
Godt nyttår folkens :-D
I romjula fikk jeg påvist mangel på d-vitamin, så er nok det som har gjort at jeg har hanglet i hele høst. Nå har jeg begynt med tilskudd, så håper det retter seg snart sånn at jeg orker å fokusere på aktivitet og trening.