Det tror jeg ogsåJeg vet hvor feilen ligger.
Må bli over 1 kg uken nå slik at jeg når målet på under 80 kg til neste uke.
Tror det vil gå helt fint
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det tror jeg ogsåJeg vet hvor feilen ligger.
Må bli over 1 kg uken nå slik at jeg når målet på under 80 kg til neste uke.
Tror det vil gå helt fint
Gratulerer med fantastisk resultat nå i høstBare minus 0,3 kg her, men "ned er ned og ikke opp"
Da havnet jeg på 70,8 kg som resultat for høstens
innsatshadde jeg aldri trodd jeg skulle kunne skrive når jeg startet i august!!!
Frem til starten av januar blir det ikke veiing (om jeg ikke blir fristet da) og fokus på JUL og ikke minst kos"stabilisering" blir nøkkelordet for desember.
Så satser jeg på ny innsats i januar og utover vinter/vår.
Gratulerer med fantastisk resultat nå i høst![]()
Og innen januar skal jeg ha tatt innpå degTusen takk. Jeg er helt satt ut egentlig og kan ikke få takket heiagjengen her inne nok.
Er så viktig og motiverende å oppdatere oppgang og nedgang her og få fine tilrop.
Utrolig lenge siden vekten har vist meg 70,8!!!!
I dag blir det innkjøp av et par kjoler og en jeans som får bli veiledende frem til starten av januar. Begynner jeansen stramme må jeg skjerpe meg![]()
Må bare klare å skjerpe meg i helgenDet tror jeg også![]()
Og innen januar skal jeg ha tatt innpå deg.
Smart det med buksene.
Kos deg med pausen
Du har vært utrolig flink
Må bare klare å skjerpe meg i helgen

Så utrolig deilig.Vet dere hva fine damer???
To lekre kjoler innkjøpt i str.38!!!!!! Og uten at de er trange!!!!!!
Jeans i 29 så dette var jo bare en stas shopping runde.
Deilig følelse når butikkpersonalet sier at du kan ikke ha mer enn 38 i den kjolen og at du ser flott ut. "Den følelsen" dere![]()
Skal hvertfall gjøre et godt forsøkDet klarer du!!!! Jeg vet!!!
Det var lurt med veiledende jeans!Tusen takk. Jeg er helt satt ut egentlig og kan ikke få takket heiagjengen her inne nok.
Er så viktig og motiverende å oppdatere oppgang og nedgang her og få fine tilrop.
Utrolig lenge siden vekten har vist meg 70,8!!!!
I dag blir det innkjøp av et par kjoler og en jeans som får bli veiledende frem til starten av januar. Begynner jeansen stramme må jeg skjerpe meg![]()
Håper du klarer å begrense detMå bare klare å skjerpe meg i helgen
For en herlig følelse!Vet dere hva fine damer???
To lekre kjoler innkjøpt i str.38!!!!!! Og uten at de er trange!!!!!!
Jeans i 29 så dette var jo bare en stas shopping runde.
Deilig følelse når butikkpersonalet sier at du kan ikke ha mer enn 38 i den kjolen og at du ser flott ut. "Den følelsen" dere![]()
Så utrolig deilig.
Gratulerer så mye

Gleder meg sykt til jeg er der selvFantastisk følelse faktisk!!!!
Sååååå deilig å kunne glede seg til å pynte seg![]()
Bra jobbet :-DHallo! Er det noe liv her fortsatt? Har gått ned tre kg denne mnd. Er strålende fornøyd! Hvordan har november vært for dere andre?
Så utrolig bra.Hallo! Er det noe liv her fortsatt? Har gått ned tre kg denne mnd. Er strålende fornøyd! Hvordan har november vært for dere andre?