Skravletråd

Bare minus 0,3 kg her, men "ned er ned og ikke opp";)
Da havnet jeg på 70,8 kg som resultat for høstens
innsats :p:D:happy: hadde jeg aldri trodd jeg skulle kunne skrive når jeg startet i august!!!
Frem til starten av januar blir det ikke veiing (om jeg ikke blir fristet da) og fokus på JUL og ikke minst kos ;) "stabilisering" blir nøkkelordet for desember.
Så satser jeg på ny innsats i januar og utover vinter/vår.
Gratulerer med fantastisk resultat nå i høst:D

Gratulerer med fantastisk resultat nå i høst:D

Tusen takk. Jeg er helt satt ut egentlig og kan ikke få takket heiagjengen her inne nok.
Er så viktig og motiverende å oppdatere oppgang og nedgang her og få fine tilrop.
Utrolig lenge siden vekten har vist meg 70,8!!!!

I dag blir det innkjøp av et par kjoler og en jeans som får bli veiledende frem til starten av januar. Begynner jeansen stramme må jeg skjerpe meg:confused:

Last edited:
Tusen takk. Jeg er helt satt ut egentlig og kan ikke få takket heiagjengen her inne nok.
Er så viktig og motiverende å oppdatere oppgang og nedgang her og få fine tilrop.

I dag blir det innkjøp av et par kjoler og en jeans som får bli veiledende frem til starten av januar. Begynner jeansen stramme må jeg skjerpe meg:confused:
Og innen januar skal jeg ha tatt innpå deg :P .
Smart det med buksene.
Kos deg med pausen
Du har vært utrolig flink

Vet dere hva fine damer???

To lekre kjoler innkjøpt i str.38!!!!!! Og uten at de er trange!!!!!!
Jeans i 29 så dette var jo bare en stas shopping runde.
Deilig følelse når butikkpersonalet sier at du kan ikke ha mer enn 38 i den kjolen og at du ser flott ut. "Den følelsen" dere :smiley-angelic008

Deilig følelse når butikkpersonalet sier at du kan ikke ha mer enn 38 i den kjolen og at du ser flott ut. "Den følelsen" dere :smiley-angelic008
Så utrolig deilig.
Gratulerer så mye

Det var lurt med veiledende jeans!:D
Synes vi er veldig flinke her inne til å heie på hverandre!❤️

For en herlig følelse!:D
Du kan være stolt!

Hallo! Er det noe liv her fortsatt? Har gått ned tre kg denne mnd. Er strålende fornøyd! Hvordan har november vært for dere andre?

Som sikkert de fleste her har fått med seg så har jeg slitt litt de 2 siste ukene.
Vel jeg var flinkere denne helgen enn jeg har vært den siste tiden.
De ukene jeg slet følte jeg også at jeg "este" ut.
Nå føler jeg at ting fungerer som det skal, og ikke minst, jeg føler meg inspirert til å fortsette.

Den gang jeg nærmet med 90 kg gikk jeg rundt og ventet på at det skulle stoppe litt opp.
Jeg vet det er vanlig at det gjør det innimellom.
Det gjorde ikke det, tå tenker at det kanskje var på tide at det gjorde det slik at kroppen min fikk en liten pause.
Gidder ikke kalle det en sprekk, det er bare demotiverende..

Back
Topp