Gratulerer med detHallo! Er det noe liv her fortsatt? Har gått ned tre kg denne mnd. Er strålende fornøyd! Hvordan har november vært for dere andre?
Her går det dritt
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Gratulerer med detHallo! Er det noe liv her fortsatt? Har gått ned tre kg denne mnd. Er strålende fornøyd! Hvordan har november vært for dere andre?
Så bra motivasjon er tilbakeSom sikkert de fleste her har fått med seg så har jeg slitt litt de 2 siste ukene.
Vel jeg var flinkere denne helgen enn jeg har vært den siste tiden.
De ukene jeg slet følte jeg også at jeg "este" ut.
Nå føler jeg at ting fungerer som det skal, og ikke minst, jeg føler meg inspirert til å fortsette.
Den gang jeg nærmet med 90 kg gikk jeg rundt og ventet på at det skulle stoppe litt opp.
Jeg vet det er vanlig at det gjør det innimellom.
Det gjorde ikke det, tå tenker at det kanskje var på tide at det gjorde det slik at kroppen min fikk en liten pause.
Gidder ikke kalle det en sprekk, det er bare demotiverende..
Får bare håpe det holder og satser på godt resultat på fredagSå bra motivasjon er tilbakejeg heier på deg!
Så flott daBle 10,4 km i dag, men det er ikke det beste.
Det beste er at en del av det var jogging så det var ikke bare gåing![]()
Bra jobbaBle 10,4 km i dag, men det er ikke det beste.
Det beste er at en del av det var jogging så det var ikke bare gåing![]()
Akkurat syklet en time på sykkelen i stuaHvordan går det med dere jenter?
Det går bra.Akkurat syklet en time på sykkelen i stuaHvordan går det med deg da?
Tja, ikke så bra.Hvordan går det med dere jenter?
Bruk jula til å hvile og komme deg til hektene og kom sterkere tilbake senere.Tja, ikke så bra.
Kostholdet går dritt, jeg orker ikke spise lavkarbo.
Jeg er sliten av å gå og hangle, har vært småsyk helt siden slutten av august, der den ene forkjølelsen avløser den andre. Vært kanskje ei ukes opphold mellom rundene. Nå er jeg snart ferdig med uke 3 med bronkitt, og før den slapp taket ble jeg potte tett i nesa og sår hals igjen. Så om bronkitten egentlig er over og det er forkjølelsen nå aner jeg ikke.
Men dette i tillegg til mye å gjøre på jobb orker jeg ikke tenke kosthold eller trening.
Jeg spiser knapt om dagen, får ikke i meg frokost, spiser et knekkebrød på jobb og så middag hjemme. Det er vel ikke nok heller for å få forbrenningen igang. Men så klarer jeg ikke holde meg unna snopet, så blir litt sånt på kvelden... Så en vond sirkel...
Men men, skal ha litt fri nå i desember og fri i romjula, så håper jeg kan komme meg igjen da.
Bruk jula til å hvile og komme deg til hektene og kom sterkere tilbake senere.
Det fins en tid for alt, din tid kommer nok selv om den ikke har vært her den siste tiden
Hvordan går det med dere jenter?
Nei, da er det kanskje på tide å komme seg ut i skogen![]()
Skikkelig piss her om dagen... Alt for masse snop, for masse smør på skjeva, for store porsjonar, bah! Har ikkje orka verken å veie meg eller registrere kilometer. Har gløymd for mange dagar til at eg kan få det nokon lunde riktig. Men eg veit eg passerte 60 km i november då, det er i alle fall fint.
Formen går stadig oppover etter alvorleg sjukdom i haust, og no har eg (nesten) bestemt meg for å skjerpe meg. Men så føles det så "unødvendig" like før jul liksom.. Skal på ferie til begge svigerfamiliane ei veke i jula (svigers er skilt) og det kjem til å bli masse digg og kaker og mat og alt som er. Og eg har lyst til å kose meg med det.
Eg har litt lyst til å lage ein regel for meg sjølv om at når vi skal i åpen barnehage MÅ vi gå, som utgangspunkt. I dag gjekk vi, og det var 3,1 km kvar veg + ein liten ekstra rundtur så eg endte på 6,8 km. Deilig med ein tur (eller to), men det betyr og at då søv knøttet i vogna, og eg kan dermed ikkje ta meg ein lur saman med han om morgonen. Vanskelege valg!
Treng å bli motivert og inspirert, men eg veit sanneleg ikkje korleis eg skal få det til.
Vet det ikke er noen utfordringer denne måneden, men har fått 13,4 km i dag og er oppe i rett over 23.000 skritt![]()