Ble + 0,2 kg her 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Strålende jobb![]()
Ble + 0,2 kg her![]()
Det var jo ikke mye opp heldigvisBle + 0,2 kg her![]()
Alltid best å gjøre dette sammen med andre!Tusen takk!!!
Dette er bare så herlig, og jeg er dere her inne evig takknemlig i forhold til å få motivasjon.
Hjelper mye å "måtte" melde inn både opp og ned turer. Og vite at flere kjemper samme "kampen".
Jeg er helt ute å kjøre
Har ikke hatt motivasjon de siste ukene, tør ikke veie megvet jeg har gått opp, det merker jeg godt på kroppen...
På mandag må jeg starte knallhardt igjen![]()
Jeg gikk på vekta i dag, 82.2 kg... Så ikke skjedd en dritt
Men det var jeg forsåvidt forberedt på.
Ikke gjort noe for at det skulle gå noe ned.. Men trodde jeg hadde gått mer opp, så noe positivt var det da
Et par stk på jobben nevnte i går at de syntes jeg var blitt tynnere, ikke at jeg helt kan skjønne det
Men jeg tar imot komplimentet med takk ;-)
Takk for detHm, like greitt ikke se "elendigheten" svart på hvitt da
Ha en kos helg og masse lykke til mandag!!!!
Så hyggelig å høre da!Jeg gikk på vekta i dag, 82.2 kg... Så ikke skjedd en dritt![]()
Men det var jeg forsåvidt forberedt på.
Ikke gjort noe for at det skulle gå noe ned.. Men trodde jeg hadde gått mer opp, så noe positivt var det da![]()
Et par stk på jobben nevnte i går at de syntes jeg var blitt tynnere, ikke at jeg helt kan skjønne det![]()
Men jeg tar imot komplimentet med takk ;-)
Jøss, det er jo strålende!Ingen trening i dag men er på over 24.000 skritt etter jobb, shopping og masse husarbeide![]()
Jeg har i grunnen ikke fått gjort noe særlig for å gå ned i det hele tatt i høst.. Vært for mye sykdom i hus til at jeg har hatt ork... Så sånn sett er jeg fornøyd med at det ikke går mer opp;-)Greitt nok stagnasjon når man vet man ikke har gjort jobben som kreves for å gå ned.
Det er bra :-DIngen trening i dag men er på over 24.000 skritt etter jobb, shopping og masse husarbeide![]()
Jøss, det er jo strålende!![]()
Deilig å bevege segJa, ble litt sjokkert selv når jeg tittet på "klokken".
Men har i grunnen sittet ned kun tre ganger ti min i dag - når jeg har spist.
Godt å kose seg litt ogsåHelgen har bydd på mye aktivitet(skritt), men kun 4 km rask gange og 30 min styrke lørdag.
Blitt endel mat og "kos" med både sjokolade, Sørlands chips og vin.
Vel, ny uke og siste innspurt før min pause i desember.